abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:52:24 #201
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_64576867
quote:
Waarom de ruzie precies ontstond weet Roos niet precies: “In de Outland was er nog niets aan de hand. Daar was die groep Marokkanen wel,
Lijkt me niet zo moeilijk om in combinatie met de beelden de aanstichters op te sporen.
Maar ik moet eerst nog zien van oorzaak en gevolg. Denk namelijk niet dat deze zaak afgeschreven is.
Laat staan dat het een zwart-wit situatie is.
pi_64576965
De politie weet intussen toch wel wat er gebeurd is ?
ongelukje is hun standpunt

'Dood Bas was een ongeluk'

ROTTERDAM - De gruwelijke dood van de 19-jarige Bas van der Weijden op het spoor van Rotterdam-Alexander blijkt een tragisch ongeluk te zijn.

etc Zie telegraaf

Als dit niet de waarheid is, is het wel de domste downplay-actie ooit.
Dan is het volstrekt duidelijk dat de Overheid onbetrouwbaar is...
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64576988
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:52 schreef schatje het volgende:

[..]

Als het Marokkanen zijn mag dat toch wel gewoon gezegd worden? Ik begrijp dat niet hoor.
Vind ik ook. Maar de SCH's van deze wereld leggen users die dergelijke geruchten hier posten woorden in de mond in de strekking van 'dat ze er op hopen dat het Marokkanen zijn'. Waarom zou je dit soort tuig nog verdedigen; door ze elke keer maar weer de wind uit de zeilen te nemen, ettert de wond in die gemeenschap maar door.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64577041
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:52 schreef Re het volgende:

[..]

veroordeeld tot wat... beetje stoer op internet gelynched worden?
Heel veel mensen zijn gewoon klaar met die mensen en de rekening voor de naffers wordt steeds hoger dat moet uiteindelijk wel dodelijk zijn.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 13:59:00 #205
236264 crew  capricia
pi_64577063
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:55 schreef qonmann het volgende:
De politie weet intussen toch wel wat er gebeurd is ?
ongelukje is hun standpunt

'Dood Bas was een ongeluk'

ROTTERDAM - De gruwelijke dood van de 19-jarige Bas van der Weijden op het spoor van Rotterdam-Alexander blijkt een tragisch ongeluk te zijn.

etc Zie telegraaf

Linkje
quote:
Uit onderzoek van de politie blijkt dat Bas en zijn vriend Kevin (21) uit Oegstgeest, die gisteren door de aanstormende intercity zwaargewond raakte, naar een onenigheid toe wilden die even verderop plaatsvond. Het gewonde slachtoffer vertelde dat zij hierdoor zo waren afgeleid dat ze de aankomende trein, die overigens nog heeft getoeterd, niet hebben gehoord.

Het tweetal blijkt volgens de politie niet te zijn geduwd, geslagen of achtervolgd. Wel blijkt dat het duo, dat oud en nieuw had gevierd in discotheek Outland, ruzie had met een andere groep jongeren. Het blijkt dat de twee groepen, in totaal tien man, tegenover elkaar stonden op het spoor. Toen de trein aanstormde gingen de twee jongens niet op tijd weg.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64577081
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:55 schreef qonmann het volgende:
Dit gaat een gigantische mediarel worden.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:59:59 #207
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64577089
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:58 schreef Reptilian het volgende:

[..]

Heel veel mensen zijn gewoon klaar met die mensen en de rekening voor de naffers wordt steeds hoger dat moet uiteindelijk wel dodelijk zijn.
zoals gezegd, stoere internet lynch praktijken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_64577090
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:47 schreef Reptilian het volgende:

[..]

Die Zapato is een heel walgelijk mannetje. Hij zit misschien nog in schok, maar zulke uitlatingen doen op het internet is heel dom en nog veel pijnlijker voor de nabestaanden.
Wat voor uitlatingen zijn volgens jou zo kwetsend dan? En wat is er verkeerd aan als hij iets zegt wat waarschijnlijk gewoon de waarheid is, namelijk dat de groep vrienden zich had verspreid over beide perrons?
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 14:00:37 #209
236264 crew  capricia
pi_64577111
Al met al begint het er op te lijken dat Bas en Kevin uit eigen beweging het spoor op gegaan zijn.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64577131
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:59 schreef Re het volgende:

[..]

Een maatje van me had vorige week nog een Naffer tot stront geslagen.

Weet je wat het is met die naffers, ze denken allemaal dat Nederlanders niet gek zijn. Mijn advies is dan ook, als je een naffer goed te pakken hebt en je hebt hem er onder, doen dan wat extreems om te laten dat we wel gek zijn, steek bijvoorbeeld een fles tabasco op een plek waar het zonlight niet kan komen en als er geen fles tabasco voor handen is dan pak je het mes af van die naffer en snij je een vinger er af. Wees gewoon creatief.
pi_64577156
Intercities stoppen op Rotterdam Alexander. Hoe komt het dat deze voorbij reed?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:02:14 #212
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64577157
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:59 schreef Re het volgende:

[..]

toch vrees ik, en ik zeg met recht vrees, dat de vlam een keer echt in de pan zal slaan. je leest steeds vaker dat groepen hun handen ineen slaan, omdat de politie het vaak laat afweten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:02:41 #213
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64577176
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:02 schreef Black_Tulip het volgende:
Intercities stoppen op Rotterdam Alexander. Hoe komt het dat deze voorbij reed?
laatste dienst?
pi_64577240
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:01 schreef Reptilian het volgende:

[..]

Weet je wat het is met die naffers, ze denken allemaal dat Nederlanders niet gek zijn. Mijn advies is dan ook, als je een naffer goed te pakken hebt en je hebt hem er onder, doen dan wat extreems om te laten dat we wel gek zijn, steek bijvoorbeeld een fles tabasco op een plek waar het zonlight niet kan komen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64577276
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:00 schreef capricia het volgende:
Al met al begint het er op te lijken dat Bas en Kevin uit eigen beweging het spoor op gegaan zijn.
Kan het misschien een gevalletje: Kat in het nauw maakt rare sprongen" zijn?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:05:47 #216
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64577289
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

toch vrees ik, en ik zeg met recht vrees, dat de vlam een keer echt in de pan zal slaan. je leest steeds vaker dat groepen hun handen ineen slaan, omdat de politie het vaak laat afweten.
En dan gaan we met volle bewapening gewoon random groepjes Marokkanen dood maken?
pi_64577334
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tja, ze kunnen net zo goed dader of slachtoffer of beide zijn. Dat blijft meestal in het ongewisse. Ze hadden zichzelf beter niet in die situatie kunnen brengen in ieder geval.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:07:49 #218
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64577360
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:01 schreef Reptilian het volgende:

[..]

Weet je wat het is met die naffers, ze denken allemaal dat Nederlanders niet gek zijn. Mijn advies is dan ook, als je een naffer goed te pakken hebt en je hebt hem er onder, doen dan wat extreems om te laten dat we wel gek zijn, steek bijvoorbeeld een fles tabasco op een plek waar het zonlight niet kan komen en als er geen fles tabasco voor handen is dan pak je het mes af van die naffer en snij je een vinger er af. Wees gewoon creatief.
je hebt ervaring met flesjes tabasco in je endeldarm? figures
pi_64577378
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:48 schreef cultheld het volgende:
Dus toch weer Marokkanen..
En toch weer Nederlanders...
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:08:22 #220
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64577380
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:05 schreef Re het volgende:

[..]

En dan gaan we met volle bewapening gewoon random groepjes Marokkanen dood maken?
we? zoals ik al zei is het een vrees en geen hoop.
pi_64577391
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij ging het spoor op om een maat te verdedigen. Gewoon ontzettend stom. Je weet toch welk risico je loopt?

Ik heb eens een stel jongens gezien die voor de lol van het ene naar het andere perron liepen in Tilburg terwijl er een trein voorbij kwam razen die ze net niet raakte. En maar lachen. Sukkels
pi_64577423
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:08 schreef SCH het volgende:

[..]

En toch weer Nederlanders...
Die onder de trein terecht kwamen of die een Bulgaar met een steen afrosten?
pi_64577436
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:08 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Hij ging het spoor op om een maat te verdedigen. Gewoon ontzettend stom. Je weet toch welk risico je loopt?

Ik heb eens een stel jongens gezien die voor de lol van het ene naar het andere perron liepen in Tilburg terwijl er een trein voorbij kwam razen die ze net niet raakte. En maar lachen. Sukkels
Alleen deden ze het nu niet voor de lol.
pi_64577451
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die onder de trein terecht kwamen of die een Bulgaar met een steen afrosten?
Die ruzie maakten.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:11:09 #225
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_64577479
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:08 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Ook Tilburg... met mijn zatte harsens in een rijdende/vertrekkende trein gesprongen (met een redelijke snelheid).
De conducteurs waren echt boos....
Hey ik had mijn trein gehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')