Lijkt me niet zo moeilijk om in combinatie met de beelden de aanstichters op te sporen.quote:Waarom de ruzie precies ontstond weet Roos niet precies: “In de Outland was er nog niets aan de hand. Daar was die groep Marokkanen wel,
Vind ik ook. Maar de SCH's van deze wereld leggen users die dergelijke geruchten hier posten woorden in de mond in de strekking van 'dat ze er op hopen dat het Marokkanen zijn'. Waarom zou je dit soort tuig nog verdedigen; door ze elke keer maar weer de wind uit de zeilen te nemen, ettert de wond in die gemeenschap maar door.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Als het Marokkanen zijn mag dat toch wel gewoon gezegd worden? Ik begrijp dat niet hoor.
Heel veel mensen zijn gewoon klaar met die mensen en de rekening voor de naffers wordt steeds hoger dat moet uiteindelijk wel dodelijk zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:52 schreef Re het volgende:
[..]
veroordeeld tot wat... beetje stoer op internet gelynched worden?
Linkjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:55 schreef qonmann het volgende:
De politie weet intussen toch wel wat er gebeurd is ?
ongelukje is hun standpunt
'Dood Bas was een ongeluk'
ROTTERDAM - De gruwelijke dood van de 19-jarige Bas van der Weijden op het spoor van Rotterdam-Alexander blijkt een tragisch ongeluk te zijn.
etc Zie telegraaf
Als dit niet de waarheid is, is het wel de domste downplay-actie ooit.
Dan is het volstrekt duidelijk dat de Overheid onbetrouwbaar is...
quote:Uit onderzoek van de politie blijkt dat Bas en zijn vriend Kevin (21) uit Oegstgeest, die gisteren door de aanstormende intercity zwaargewond raakte, naar een onenigheid toe wilden die even verderop plaatsvond. Het gewonde slachtoffer vertelde dat zij hierdoor zo waren afgeleid dat ze de aankomende trein, die overigens nog heeft getoeterd, niet hebben gehoord.
Het tweetal blijkt volgens de politie niet te zijn geduwd, geslagen of achtervolgd. Wel blijkt dat het duo, dat oud en nieuw had gevierd in discotheek Outland, ruzie had met een andere groep jongeren. Het blijkt dat de twee groepen, in totaal tien man, tegenover elkaar stonden op het spoor. Toen de trein aanstormde gingen de twee jongens niet op tijd weg.
Dit gaat een gigantische mediarel worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:55 schreef qonmann het volgende:
Als dit niet de waarheid is, is het wel de domste downplay-actie ooit.
Dan is het volstrekt duidelijk dat de Overheid onbetrouwbaar is...
zoals gezegd, stoere internet lynch praktijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:58 schreef Reptilian het volgende:
[..]
Heel veel mensen zijn gewoon klaar met die mensen en de rekening voor de naffers wordt steeds hoger dat moet uiteindelijk wel dodelijk zijn.
Wat voor uitlatingen zijn volgens jou zo kwetsend dan? En wat is er verkeerd aan als hij iets zegt wat waarschijnlijk gewoon de waarheid is, namelijk dat de groep vrienden zich had verspreid over beide perrons?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:47 schreef Reptilian het volgende:
[..]
Die Zapato is een heel walgelijk mannetje. Hij zit misschien nog in schok, maar zulke uitlatingen doen op het internet is heel dom en nog veel pijnlijker voor de nabestaanden.
Een maatje van me had vorige week nog een Naffer tot stront geslagen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:59 schreef Re het volgende:
[..]
zoals gezegd, stoere internet lynch praktijken
toch vrees ik, en ik zeg met recht vrees, dat de vlam een keer echt in de pan zal slaan. je leest steeds vaker dat groepen hun handen ineen slaan, omdat de politie het vaak laat afweten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:59 schreef Re het volgende:
[..]
zoals gezegd, stoere internet lynch praktijken
laatste dienst?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:02 schreef Black_Tulip het volgende:
Intercities stoppen op Rotterdam Alexander. Hoe komt het dat deze voorbij reed?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:01 schreef Reptilian het volgende:
[..]
Een maatje van me had vorige week nog een Naffer tot stront geslagen.
Weet je wat het is met die naffers, ze denken allemaal dat Nederlanders niet gek zijn. Mijn advies is dan ook, als je een naffer goed te pakken hebt en je hebt hem er onder, doen dan wat extreems om te laten dat we wel gek zijn, steek bijvoorbeeld een fles tabasco op een plek waar het zonlight niet kan komen.
Kan het misschien een gevalletje: Kat in het nauw maakt rare sprongen" zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:00 schreef capricia het volgende:
Al met al begint het er op te lijken dat Bas en Kevin uit eigen beweging het spoor op gegaan zijn.
En dan gaan we met volle bewapening gewoon random groepjes Marokkanen dood maken?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
toch vrees ik, en ik zeg met recht vrees, dat de vlam een keer echt in de pan zal slaan. je leest steeds vaker dat groepen hun handen ineen slaan, omdat de politie het vaak laat afweten.
Tja, ze kunnen net zo goed dader of slachtoffer of beide zijn. Dat blijft meestal in het ongewisse. Ze hadden zichzelf beter niet in die situatie kunnen brengen in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan het misschien een gevalletje: Kat in het nauw maakt rare sprongen" zijn?
je hebt ervaring met flesjes tabasco in je endeldarm? figuresquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:01 schreef Reptilian het volgende:
[..]
Een maatje van me had vorige week nog een Naffer tot stront geslagen.
Weet je wat het is met die naffers, ze denken allemaal dat Nederlanders niet gek zijn. Mijn advies is dan ook, als je een naffer goed te pakken hebt en je hebt hem er onder, doen dan wat extreems om te laten dat we wel gek zijn, steek bijvoorbeeld een fles tabasco op een plek waar het zonlight niet kan komen en als er geen fles tabasco voor handen is dan pak je het mes af van die naffer en snij je een vinger er af. Wees gewoon creatief.
En toch weer Nederlanders...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:48 schreef cultheld het volgende:
Dus toch weer Marokkanen..
we? zoals ik al zei is het een vrees en geen hoop.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:05 schreef Re het volgende:
[..]
En dan gaan we met volle bewapening gewoon random groepjes Marokkanen dood maken?
Hij ging het spoor op om een maat te verdedigen. Gewoon ontzettend stom. Je weet toch welk risico je loopt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan het misschien een gevalletje: Kat in het nauw maakt rare sprongen" zijn?
Die onder de trein terecht kwamen of die een Bulgaar met een steen afrosten?quote:
Alleen deden ze het nu niet voor de lol.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:08 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Hij ging het spoor op om een maat te verdedigen. Gewoon ontzettend stom. Je weet toch welk risico je loopt?
Ik heb eens een stel jongens gezien die voor de lol van het ene naar het andere perron liepen in Tilburg terwijl er een trein voorbij kwam razen die ze net niet raakte. En maar lachen. Sukkels
Die ruzie maakten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die onder de trein terecht kwamen of die een Bulgaar met een steen afrosten?
Ook Tilburg... met mijn zatte harsens in een rijdende/vertrekkende trein gesprongen (met een redelijke snelheid).quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:08 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Hij ging het spoor op om een maat te verdedigen. Gewoon ontzettend stom. Je weet toch welk risico je loopt?
Ik heb eens een stel jongens gezien die voor de lol van het ene naar het andere perron liepen in Tilburg terwijl er een trein voorbij kwam razen die ze net niet raakte. En maar lachen. Sukkels
Eh....waarom dan wel?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen deden ze het nu niet voor de lol.
ook dat is niet gezegd. jezelf verdedigen, of je vrienden, is niet per definitie ruziemaken/zoeken.quote:
De boel proberen te sussen staat voor jou gelijk aan ruzie maken? 't is te hopen voor slachtoffers van zinloos geweld dat jij níet bij de getuigen hoort in ieder gevalquote:
Oh dus, de Marokkanen maken per definitie ruzie, en de Nederlanders zijn dan per definitie de slachtoffers. Zo is het dus?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook dat is niet gezegd. jezelf verdedigen, of je vrienden is niet per definitie ruziemaken/zoeken.
ik bedoelde ook "men" natuurlijk...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we? zoals ik al zei is het een vrees en geen hoop.
wie zegt dat? ik niet hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh dus, de Marokkanen maken per definitie ruzie, en de Nederlanders zijn dan per definitie de slachtoffers. Zo is het dus?
De boel proberen te sussen? Je fantaseert er wel een hele hoop bij he.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
De boel proberen te sussen staat voor jou gelijk aan ruzie maken? 't is te hopen voor slachtoffers van zinloos geweld dat jij níet bij de getuigen hoort in ieder geval.
Elk voorval is weer een opzichzelfstaand feit.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:14 schreef SCH het volgende:
[..]
De boel proberen te sussen? Je fantaseert er wel een hele hoop bij he.
Maar goed iedereen wil graag weer zijn eigen waarheid en zijn eigen favoriete daders aanwijzen. Ik heb genoeg van dit soort voorvallen later gereconstrueerd gezien om te weten dat meestal iedereen die erbij betrokken was zowel daders als slachtoffer was of had kunnen zijn.
Ik weet niet of hij de ruzie begon.quote:
Ik was er niet bij en ik ga af op een ooggetuigeverslag dat is geplaatst op Campus.tv. Zou jij ook moeten doen, i.p.v. je eigen waarheid te posten, terwijl je niet meer weet dan de rest van de users in dit topic (i.t.t. het meisje dat haar verhaal heeft gedaan voor Campus.tv, daar zij ooggetuige was).quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar goed iedereen wil graag weer zijn eigen waarheid en zijn eigen favoriete daders aanwijzen. Ik heb genoeg van dit soort voorvallen later gereconstrueerd gezien om te weten dat meestal iedereen die erbij betrokken was zowel daders als slachtoffer was of had kunnen zijn.
Het is niet voor niks dat ik heel zuinig ben met toeschrijvende effecten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:14 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:
Ik ga af op het verhaal van de politie die op heel veel ooggetuigenverslagen is afgegaan. Zou je ook moeten doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik was er niet bij en ik ga af op een ooggetuigeverslag dat is geplaatst op Campus.tv. Zou jij ook moeten doen, i.p.v. je eigen waarheid te posten, terwijl je niet meer weet dan de rest van de users in dit topic (i.t.t. het meisje dat haar verhaal heeft gedaan voor Campus.tv, daar zij ooggetuige was).
ik zou nog even afwachten als ik jou was. op het oordeel van de rechter.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga af op het verhaal van de politie die op heel veel ooggetuigenverslagen is afgegaan. Zou je ook moeten doen.
Nee hoor, zoveel mensen beginnen vaak een ruzie. Dat is neit afhankelijk van hun paspoort of afkomst.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:19 schreef thorbecke het volgende:
[..]
Die Nederlanders weer die iedereen treiteren en intimideren en met stenen slaan.
Zij beginnen altijd alle ruzies en niet die "arme" marokkanen.
Toch, SCH?
Dit soort walgelijke uitlatingen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:00 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Wat voor uitlatingen zijn volgens jou zo kwetsend dan? En wat is er verkeerd aan als hij iets zegt wat waarschijnlijk gewoon de waarheid is, namelijk dat de groep vrienden zich had verspreid over beide perrons?
En dan heb ik het nog niet eens over zijn gangstermanier / respectloze manier van praten met zijn "weet je", "mocro's" etc.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:10 schreef Zapato het volgende:
Maar je kunt de verantwoordelijkheid voor de dood van Bas toch niet bij dat groepje Morcos leggen, hoe gestoord die gasten ook zijn. Denk dat zij zich sowieso toch ook wel erg schuldig voelen, want dit zullen ze niet hebben gewild, maar ook niet hebben kunnen voorzien.
Komt die er aan te pas dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou nog even afwachten als ik jou was. op het oordeel van de rechter.
een ruzie beginnen als je 'verkeerd kijkt'. lekkere krullenbol van me.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, zoveel mensen beginnen vaak een ruzie. Dat is neit afhankelijk van hun paspoort of afkomst.
ik mag hopen van wel ja.quote:
En die verklaren dat het om een ongeval gaat. Dat zal ook best, maar dat doet verder NIETS af aan het verhaal van dat meisje. Of zouden de Bulgaren, de steen en de op tijd wegspringende Marokkanen aan haar fantasie zijn ontsproten volgens jou?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga af op het verhaal van de politie die op heel veel ooggetuigenverslagen is afgegaan. Zou je ook moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |