Happens all the time.quote:
Zo'n hyves waar SCH spontaan van zou beginnen te schuimbekken. Maar in feite niks bijzonders eigenlijk.quote:
Net zoveel als de afkomst van de 'daders'.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar een ander moment was wel geschikt? Wat maakt het uit eigenlijk dat die jongen lid was van die hyves?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Net zoveel als de afkomst van de 'daders'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]waarom moet dat in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ook enorm veel leden in vergelijking met die white power clubquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:11 schreef Lemmeb het volgende:
http://allochtoon.hyves.nl/
http://allochtoon3.hyves.nl/
http://allochtoon4.hyves.nl/
zijn ook wel aardig trouwens.
Die tweede link.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:11 schreef Lemmeb het volgende:
Lol,quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:11 schreef Lemmeb het volgende:
De eventuele racistische motieven van het slachtoffer tegenover de eventuele uitlokkende Marokkaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:22 schreef capricia het volgende:
Ik snap het niet meer...wat heeft dit met dat treinongeluk te maken?
Maar dat is toch helemaal nog niet zeker?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
De eventuele racistische motieven van het slachtoffer tegenover de eventuele uitlokkende Marokkaan.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal nog niet zeker?
Echt?quote:
ik heb exact hetzelfde...quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:47 schreef LXIV het volgende:
Nou, ik wil niet van een bericht op het AD aannemen dat het ditmaal -weer- Marokkanen betreft. Al moet ik heel eerlijk bekennen dat toen ik het bericht las ik ook al die richting op dacht. Dat zijn vooroordelen ja, dat klopt. Maar die vooroordelen zijn gevormd door honderden van dit soort incidenten over de jaren heen, waarbij het buitengewoon vaak Marokkanen waren!
Maar iedereen kan een berichtje op het AD neerplempen. Dus vooralsnog nix aan de handa.
Vreemde incidenten als deze met een laf karakter blijken idd wel erg vaak 1 kant op te wijzen. Het is een soort gevoel wat je al snel bekruipt.. Niet gebaseerd op racisme, meer op het volgen van het nieuws al een jaar of 10.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik heb exact hetzelfde...
voor de slachtoffers en hun familie en vrienden... ik wens jullie veel sterkte wat een ellende
Maar je vreest het niet dat bepaalde groepjes allochtonen aan de lopende band dit soort zaken bij autochtonen uithalen? Dat vind je wel normaal ofzo, dat moeten we maar gewoon accepteren?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:58 schreef capricia het volgende:
Soms heb ik vrees dat dit soort incidenten veel woede bij mensen op kan roepen.
Dat ze als 'wraak' ook allochtone jongeren een duwtje gaan geven als er een trein langsrijdt.
Huh?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maar je vreest het niet dat bepaalde groepjes allochtonen aan de lopende band dit soort zaken bij autochtonen uithalen? Dat vind je wel normaal ofzo, dat moeten we maar gewoon accepteren?
Wat zit je dan weer te zeuren over je vrees dat autochtonen uit wraak hetzelfde bij allochtonen zouden flikken, iets waar tot nu toe nog helemaal nooit sprake van is geweest?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh?
Nee natuurlijk vind ik dat niet normaal. Je wilt toch zo min mogelijk van dit soort incidenten? Nou dan...
Prfobeer niet te overdramatiseren meteen. Hoe verleidelijk dat soms ook is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:58 schreef capricia het volgende:
Soms heb ik vrees dat dit soort incidenten veel woede bij mensen op kan roepen.
Dat ze als 'wraak' ook allochtone jongeren een duwtje gaan geven als er een trein langsrijdt.
Pleeg je alsjeblieft zelfmoord als blijkt dat je ongelijk hebt? Iedereen met zo'n gedachtegang zijn mensen die normaal zijn liever kwijt dan rijk. "quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
"Bidden dat het om Marokkanen gaat"?
Bidden is in dit geval echt niet nodig. Iedereen die nog wel met beide benen in de realiteit staat en die gezegend is met een klein beetje mensenkennis weet gewoon zeker dat het zo is.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:24 schreef Koewam het volgende:
[..]
Pleeg je alsjeblieft zelfmoord als blijkt dat je ongelijk hebt?
Vergeleken met Slinge niet nee.quote:Bovendien is station Alexander helemaal niet zo'n allochtonenstation.
Ha, en toen werd je even zwaar geowned door bovenstaande reactiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:24 schreef Koewam het volgende:
[..]
Pleeg je alsjeblieft zelfmoord als blijkt dat je ongelijk hebt? Iedereen met zo'n gedachtegang zijn mensen die normaal zijn liever kwijt dan rijk. ""
Bovendien is station Alexander helemaal niet zo'n allochtonenstation. En feestjes in Outland al helemaal niet. Ik schat de kans dat het Marokkanen waren op zo'n 1%, en dat het bezopen, stoere Hollandse knapen uit een boerendorp waren zo'n 75%.
Dank voor de post!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:18 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik rende samen met een van mn vrienden naar het andere perron (over het spoor dus), terwijl een stuik of vijf van mijn vrienden op dat perron ook het spoor opliepen om zichzelf te verdedigen.
[..]
Ik heb ernstige twijfels bij je verhaal en al helemaal als ik je eigen posthistory lees.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:18 schreef Zapato het volgende:
OK, ben vriend van Bas en Kevin,
Voor de ouders van Bas (die ik dus zelf amper kende)
Ik bedank jullie allemaal maar namens de ouders en Bas zijn vrienden voor de steunbetuigingen en hoop dat die mongolen nooit meer zoiets als dit flikken.
Begrijpend gelezen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:33 schreef Lemmeb het volgende:
Sterkte inderdaad.
Triest maar waar verbaast het bovenstaande verhaal van Zapato verhaal me helemaal niks. Ik verwachtte eerlijk gezegd al zoiets. Typische Marokkanenactie weer.
Sure. Hij gaat zo'n verhaal ook echt verzinnen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ernstige twijfels bij je verhaal en al helemaal als ik je eigen posthistory lees.
Heb jij het verhaal van Zapato überhaupt wel gelezen? Lijkt er niet op in elk geval. Misschien tijd dat je je bril eens opzet, wellicht scheelt het.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Begrijpend gelezen?
En waar zie jij die aktie?
Ik heb ook ooit alle sprookjes van HC Andersen gelezen. Maar maakt dat ze allemaal waar?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:37 schreef Lemmeb het volgende:
Heb jij het verhaal van Zapato überhaupt wel gelezen? Lijkt er niet op in elk geval. Misschien tijd dat je je bril eens opzet, wellicht scheelt het.
Sure, Zapato zit het bovenstaande verhaaltje vast gewoon helemaal uit z'n duim te zuigen, waarschijnlijk alleen maar om islamitische allochtonen zwart te maken. Want dat denk je toch eigenlijk, heh golfertje?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit alle sprookjes van HC Andersen gelezen. Maar maakt dat ze allemaal waar?
Ik heb zelfs de film van Wilders bekeken en nog steeds geloof ik niet in hem.
Mijn bril intussen opgezet en nog steeds nergens een bewijs gezien.
Jij wel?
Sure. En dan hebben we het ook echt over dit soort dingen, en niet over "ik heb geneukt met Pamela Anderson"quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:51 schreef golfer het volgende:
Zal ik je eens een keer alle uit de duim gezogen verhaaltjes van FOK! usertjes laten nalezen?
Je hebt er echt de komende 2 jaar een dagtaak aan in de diverse fora..
Om mij te 'verdedigen' zeg maar, die gozer gaf mij een gewoon een flinke hoeker, zij zagen dat dus wat doe je dan als vriendengroep? Dan ga je helpen toch. Daarnaast stonden ze ook met stenen te dreigen en hebben die dus laten nog gebruikt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank voor de post!
Dit stukje snap ik dus niet.
De schrijver van het stukje wordt aangevallen op zijn perron en rent doordoor over het spoor naar de overkant.
Maar ik begrijp dat aan de overkant er ook mensen staan die het spoor op gingen om zich te verdedigen... Werden die ook aangevallen dan? Waarom gingen zij het spoor op?
Ik vond het ook snel, wist het eerst ook niet. We hadden met de groep afgesproken bij iemand en toen waren Bas zn ouders ook gekomen. Was erg heftig, want wat moet je zeggen behalve steunbetuigingen en wat moois doen op de begrafenis.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:32 schreef Twerk het volgende:
Ik krijg wel een beetje mijn twijfels als ik lees dat nu die hele groep al gesproken zou hebben met de ouders.. To be honest.
Nogmaals veel sterkte.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:01 schreef Zapato het volgende:
Je hoeft het niet te geloven hoor, troll lekker verder, maar waarom zou iemand een verhaal gaan verzinnen bij zo'n onderwerp, daar is het toch veel te erg voor.
[..]
Om mij te 'verdedigen' zeg maar, die gozer gaf mij een gewoon een flinke hoeker, zij zagen dat dus wat doe je dan als vriendengroep? Dan ga je helpen toch. Daarnaast stonden ze ook met stenen te dreigen en hebben die dus laten nog gebruikt.
[..]
Ik vond het ook snel, wist het eerst ook niet. We hadden met de groep afgesproken bij iemand en toen waren Bas zn ouders ook gekomen. Was erg heftig, want wat moet je zeggen behalve steunbetuigingen en wat moois doen op de begrafenis.
Het is sowieso allemaal nogal schokkend. Dat doffe geluid van di trein die Bas en Kevin raakt, de zinsloosheid en het feit dat ik zelf ook onder die trein had kunnen liggen, of een aantal van mn beste vrienden (waarvan een groot deel toch wel mee was). Een van hen heeft vandaag dus een trein geschampt, hoe ongeloofwaardig dat natuurlijk ook klinkt. Hij zag de trein gewoon recht op zich afkomen, sprong weg en werd toen nog bij zn elleboog aangeraakt door de trein. Er stonden een stuk of vijf man op die rails, het had allemaal nog veel erger af kunnen lopen. Het is echt onvoorstelbaar.
Geloof me als ik zeg dat we niks deden! Ik stond gewoon echt heel rustig met een paar meisjes te praten, toen ik wat rumoer hoorde, me naar rechts draaide, iemand zwaar agressief op me af zag komen lopen waarna ik binnen een paar seconden een klap te pakken had.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:40 schreef capricia het volgende:
Het verhaal hierboven geeft (indien het klopt) natuurlijk wel een eenzijdig relaas van de gebeurtenissen die avond.
Vind ik zeker wel en ik vermoed dat een rechter dat ook gaat vinden. Als je dit soort acties uit gaat halen op een smal treinperron zoals Alexander, waar mensen geen kant op kunnen, dan vraag je er gewoon om dat zoiets gebeurt. Dan raken mensen in paniek, gebeuren er allerlei onverwachte dingen en er hoeft dan maar net een trein langs te komen (niet zo gek natuurlijk, op een treinperron) of het gaat ernstig mis.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:10 schreef Zapato het volgende:
Maar je kunt de verantwoordelijkheid voor de dood van Bas toch niet bij dat groepje Morcos leggen, hoe gestoord die gasten ook zijn.
Ik heb in Rotterdam (heb er jaren gewoond in diverse achterstandswijken) veel te maken gehad met dit soort mocrootjes en kan je vertellen dat het hun echt geen zak interesseert. Waarschijnlijk zitten ze er nu over op te scheppen tegen hun 'matties' en zijn ze meteen weer een paar treden op de criminele ladder gestegen.quote:Denk dat zij zich sowieso toch ook wel erg schuldig voelen, want dit zullen ze niet hebben gewild, maar ook niet hebben kunnen voorzien.
Zo zit het strafrecht dus niet in elkaar, allerlei onderbuikgevoelens ten spijt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Vind ik zeker wel en ik vermoed dat een rechter dat ook gaat vinden. Als je dit soort acties uit gaat halen op een smal treinperron zoals Alexander, waar mensen geen kant op kunnen, dan vraag je er gewoon om dat zoiets gebeurt. Dan raken mensen in paniek, gebeuren er allerlei onverwachte dingen en er hoeft dan maar net een trein langs te komen (niet zo gek natuurlijk, op een treinperron) of het gaat ernstig mis.
[..]
Ik heb in Rotterdam (heb er jaren gewoond in diverse achterstandswijken) veel te maken gehad met dit soort mocrootjes en kan je vertellen dat het hun echt geen zak interesseert. Waarschijnlijk zitten ze er nu over op te scheppen tegen hun 'matties' en zijn ze meteen weer een paar treden op de criminele ladder gestegen.
Waarschijnlijk zaten ze ook zwaar aan de coke toen ze jullie aanvielen en zorgde de noodlottige afloop alleen maar voor een extra heftige 'kick'. Misschien moeilijk voor te stellen als je er niet veel mee te maken hebt gehad, maar zo zitten die lui gewoon in elkaar.
Tsja, ik denk van niet. Ik heb met eigen ogen gezien hoe een paar van die mocro's zonder enige reden een vriend van me op straat aanvielen en snel een paar stukken gebroken glas in z'n gezicht en nek staken (die is er nooit meer helemaal bovenop gekomen btw) en vervolgens al grappend en grollend wegrenden. Het boeit dit soort lieden echt helemaal niks, ze vinden het vooral 'kicken'. Die lui zijn compleet gestoord.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:28 schreef Zapato het volgende:
Ja dat laatste zat ik ook aan te denken, misschien zijn het wel zulke heartless fuckers dat ze het gewoon geen zak interesseert. Toch denk ik dat de meeste vooral zullen zijn geschrokken, als je daar staat is het echt heel erg schrikken als een trein zo voor je neus iemand doodrijdt.
En die coke, de adrealine die dan vrijkomt overstemd de coke wel denk ik, wij waren ook allemaal goed lam natuurlijk, maar na die klap was dat in een keer over hoor, bij iedereen.
WTFquote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:10 schreef Zapato het volgende:
Maar je kunt de verantwoordelijkheid voor de dood van Bas toch niet bij dat groepje Morcos leggen, hoe gestoord die gasten ook zijn. Denk dat zij zich sowieso toch ook wel erg schuldig voelen, want dit zullen ze niet hebben gewild, maar ook niet hebben kunnen voorzien.
Op welke passage uit de quote doel je precies? Hier kan ik niks mee, ik heb nog niks gezegd over het strafrecht.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:32 schreef Twerk het volgende:
[..]
Zo zit het strafrecht dus niet in elkaar, allerlei onderbuikgevoelens ten spijt.
Had hij snel foto's moeten maken en die hier moeten plaatsen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:41 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook ooit alle sprookjes van HC Andersen gelezen. Maar maakt dat ze allemaal waar?
Ik heb zelfs de film van Wilders bekeken en nog steeds geloof ik niet in hem.
Mijn bril intussen opgezet en nog steeds ergens een bewijs gezien.
Jij wel?
Opa golfer kan het gewoon niet hebben dat z'n multiculturele geloof compleet waardeloos blijkt te zijn. Daarom begint hij maar een potje verzuurd te zaniken en mensen aan te vallen die nog geen 24 uur geleden een extreem traumatische ervaring hebben meegemaakt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had hij snel foto's moeten maken en die hier moeten plaatsen?Je kan ook overdrijven, golfer.
Je insinueert hier alsof een rechter hun zal veroordelen als zijnde direct schuldig aan de dood van die jongen.quote:Vind ik zeker wel en ik vermoed dat een rechter dat ook gaat vinden. Als je dit soort acties uit gaat halen op een smal treinperron zoals Alexander, waar mensen geen kant op kunnen, dan vraag je er gewoon om dat zoiets gebeurt. Dan raken mensen in paniek, gebeuren er allerlei onverwachte dingen
Neehoor, dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:38 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je insinueert hier alsof een rechter hun zal veroordelen als zijnde direct schuldig aan de dood van die jongen.
Er moet natuurlijk normaal gesproken sowieso een veroordeling komen voor de mishandelingen. Maar waarschijnlijk zijn dit weer van die draaideurtypes die dan drie weken op vlinderreis gestuurd worden en vervolgens op zoek gaan naar hun volgende slachtoffers.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:28 schreef Zapato het volgende:
De politie heeft het al bestempeld als tragisch ongeval geloof ik, dus volgens mij komt er geen rechter aan te pas.
Ja, maar moet ik daarom ineens vinden dat zij m hebben vermoord?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:35 schreef Reptilian het volgende:
[..]
WTF![]()
Je weet zeker dat je een makkertje bent van Bas en Kevin
Mwah, er zit nog vanalles tussen moord en onschuldig.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:47 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ja, maar moet ik daarom ineens vinden dat zij m hebben vermoord?![]()
Je gaat er vanuit dat die lui hetzelfde zijn als jij, met dezelfde verstandelijke vermogen, normen en waarden en achtergrond. Geloof me, dat is absoluut niet het geval.quote:Tuurlijk zou ik die gasten het liefst allemaal kapot slaan omdat als zij gewoon normaal hadden gedaan er niks was gebeurd maar dat neemt niet weg dat ik me niet kan voorstellen dat zij dit niet erg vinden toch? Of is dat een rare gedachte?
Gozer jij bent inderdaad zwaar in de war, want je raaskalt een hele hoop onzin uit over de schuldvraag.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:47 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ja, maar moet ik daarom ineens vinden dat zij m hebben vermoord?![]()
Dit is toch een niet te voorspellen en ook niet een goed te beoordelen situatie? Tuurlijk zou ik die gasten het liefst allemaal kapot slaan omdat als zij gewoon normaal hadden gedaan er niks was gebeurd maar dat neemt niet weg dat ik me niet kan voorstellen dat zij dit niet erg vinden toch? Of is dat een rare gedachte? Ben toch wel aardig in de war ook nog, het blijft maar door je hoofd malen dit he. Godver
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:49 schreef Twerk het volgende:
Het grote probleem is dat ze niets (meer) te verliezen hebben. Sterker nog, in de pauperkringen waarbinnen ze zich begeven krijgen ze er eerder de lachers mee op hun hand. Meelijkwekkende domoren.
Dit doet me ineens denken aan die jongens die een gehandicapt meisje hadden verkracht en daarna in brand hadden gestoken (gelukkig heeft ze het overleefd) en terwijl de rechter het vonnis voorlas zaten ze te lachen. Ook niet-westerse allochtonen en ik was best geshoqueerd. Soms word je er even heel akelig mee geconfronteerd dat niet ieder mens dezelfde gevoelens en ideeën heeft.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:48 schreef Lemmeb het volgende:
Je gaat er vanuit dat die lui hetzelfde zijn als jij, met dezelfde verstandelijke vermogen, normen en waarden en achtergrond. Geloof me, dat is absoluut niet het geval.
Jij denkt dat lieden die op straat willekeurige mensen met keien op hun hoofd beginnen te slaan (zie eerder in het topic) er wakker van liggen dat één van hun slachtoffers onder de trein is gekomen? Sorry, maar dat zou ik toch behoorlijk naďef zoniet wereldvreemd vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:54 schreef Isabeau het volgende:
Maar in deze situatie is er alleen sprake van insinueren als je zegt dat ze er nu thuis om zitten te lachen. Dat weet je niet, kan je dus imho ook niet zo zeggen. Misschien slapen een paar van die gasten nu ook gewoon slecht om de hele droevige afloop van hun macho gedrag.
Misschien ook wel. Ik weet het niet man, ik ga maar slapen denk ik. Denk niet dat ik het niet erg vind Reptilian, ook al kende ik Bas zelf amper, maar probeer nog soort van objectief beeld te geven weet je, ook om te kijken of als ze al opgepakt worden ze uberhaupt wel een straf zouden kúnnen krijgen juridisch gezien. MIsschien dat iemand dat hier wel weet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:51 schreef Reptilian het volgende:
[..]
Gozer jij bent inderdaad zwaar in de war, want je raaskalt een hele hoop onzin uit over de schuldvraag.
Welnee, we pikken het gewoon weer met z'n allen. Hooguit ziet Wilders zijn aanhang weer een beetje groeien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:59 schreef Reptilian het volgende:
Als die mensen niet worden veroordeeld, dan staat het land op zijn kop.
Zet anders even een lekker kopje thee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:01 schreef Zapato het volgende:
maar probeer nog soort van objectief beeld te geven weet je, ook om te kijken of als ze al opgepakt worden ze uberhaupt wel een straf zouden kúnnen krijgen juridisch gezien.
Gelukkig krijgt 60% dit voorval geeneens mee en e 99,9% van de mensen die het toevallig wel hebben gehoord gaan gewoon weer over tot de orde van de dag. Overdramatiseer niet zo.. Wees iig realistisch (=quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:59 schreef Reptilian het volgende:
Als die mensen niet worden veroordeeld, dan staat het land op zijn kop.
Als de media hier boven op duiken wordt het zeker een grote rel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:03 schreef Twerk het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt 60% dit voorval geeneens mee en e 99,9% van de mensen die het toevallig wel hebben gehoord gaan gewoon weer over tot de orde van de dag. Overdramatiseer niet zo.. Wees iig realistisch (=
Mja. Je hebt hier wel een goed punt, maar die kerel ziet het op dit moment even gewoon niet zo helder meer. Niet zo gek natuurlijk, en imho geen reden om hem erop aan te vallen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:03 schreef Reptilian het volgende:
[..]
Zet anders even een lekker kopje thee.
Die jongen moet alles doen waar hij mee kan ontspannen en hij moet heel ver weg van het internet blijven want zo'n verhaal posten rond dit belachelijke tijdstip slaat gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mja. Je hebt hier wel een goed punt, maar die kerel ziet het op dit moment even gewoon niet zo helder meer. Niet zo gek natuurlijk, en imho geen reden om hem erop aan te vallen.
Eigenlijk moet Wilders er bovenop duiken. Kamervragen stellen waarom de politie het voorval probeert te bagatelliseren en de afkomst van de daders verborgen probeert te houden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:05 schreef Reptilian het volgende:
[..]
Als de media hier boven op duiken wordt het zeker een grote rel.
Nogmaals, 'Dood door Schuld', art 307 Wetboek van Strafrecht. Daar staat 2 jaar gevangenis op, of 4 jaar wanneer van roekeloosheid sprake was, zoals hier. Ook als het niet hun intentie was om iemand te doden, hebben ze toch dat risico genomen door mensen het spoor op te jagen, waar treinen over rijden. Daarnaast heeft een aantal van hen zich schuldig gemaakt aan mishandeling.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:01 schreef Zapato het volgende:
[..] maar probeer nog soort van objectief beeld te geven weet je, ook om te kijken of als ze al opgepakt worden ze uberhaupt wel een straf zouden kúnnen krijgen juridisch gezien.
Niet dat onze medelanders daar in het algemeen ook daadwerkelijk een echte onvoorwaardelijke gevangenisstraf voor aan hun broek krijgen (eerder een cursus 'anger management' in combinatie met een therapeutisch verblijf in het buitenland of andere linkse flauwekul), maar het valt in elk geval te proberen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:11 schreef dvr het volgende:
Daarnaast heeft een aantal van hen zich schuldig gemaakt aan mishandeling.
Ja, meestal een taakstraf waarvoor ze vervolgens niet komen opdagen, omdat er toch niemand op toeziet of ze hem wel uitvoeren. Maar er staan een paar duizend cellen leeg, en ik vertrouw erop dat die binnen een paar jaar met dit soort gewetenloze huftertjes gevuld zijn, anders stemt heel Nederland straks Wilders. Zo pragmatisch zijn politici en rechters ook nog wel, dat ze het zover net niet laten komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:14 schreef Lemmeb het volgende:
Niet dat onze medelanders daar in het algemeen ook daadwerkelijk een echte onvoorwaardelijke gevangenisstraf voor aan hun broek krijgen
Ik moet het nog zien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:22 schreef dvr het volgende:
[..]
Ja, meestal een taakstraf waarvoor ze vervolgens niet komen opdagen, omdat er toch niemand op toeziet of ze hem wel uitvoeren. Maar er staan een paar duizend cellen leeg, en ik vertrouw erop dat die binnen een paar jaar met dit soort gewetenloze huftertjes gevuld zijn, anders stemt heel Nederland straks Wilders. Zo pragmatisch zijn politici en rechters ook nog wel, dat ze het zover net niet laten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |