quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:53 schreef BasEnAad het volgende:
Origineel
[ afbeelding ]
Soep:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:16 schreef Dagoduck het volgende:
original:
[ afbeelding ]
custom:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef BasEnAad het volgende:
Origineel:
[ afbeelding ]
Soep:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:06 schreef BasEnAad het volgende:
Origineel:
[ afbeelding ]
De soep:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:50 schreef porsche1 het volgende:
Orgineel:
[ afbeelding ]
Die van mij:
[ afbeelding ]
Orgineel:
[ afbeelding ]
Die van mij:
[ afbeelding ]
Orgineel:
[ afbeelding ]
Die van mij:
[ afbeelding ]
Orgineel:
[ afbeelding ]
Die van mij:
[ afbeelding ]
quote:porsche1
The-Fist. donderdag 1 januari 2009 @ 15:50 (#114)
Orgineel:
Die van mij:
Origineel:
[ afbeelding ]
De soep:
[ afbeelding ]
wel als:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:40 schreef porsche1 het volgende:
Er zijn nu al op 3 verschillende t-shirts van basenaad gestemd.
Kan hij er dan ook 3 winnen?
heb er al 5.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
wel als:
porsche: 4 stemmen
basenaad: 1 stem
dagoduck: 1 stem
dan wel ...
Orgineel:
[ afbeelding ]
Die van mij:
[ afbeelding ]
Origineel:
[ afbeelding ]
De soep:
[ afbeelding ]
edit, ik zeg het fout. Ik ga even checken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:40 schreef porsche1 het volgende:
Er zijn nu al op 3 verschillende t-shirts van basenaad gestemd.
Kan hij er dan ook 3 winnen?
tyquote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
edit, ik zeg het fout. Ik ga even checken.
okay bedankt.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef BrandX het volgende:
Degene die het weet is momenteel niet online, zodra diegene er is vraag ik het en laat ik het je weten
quote:
glukkig, im still n1quote:Op maandag 5 januari 2009 23:02 schreef BrandX het volgende:
[..]nee, je bent niet gediscwalificeerd.
Je t-shirt wat de meeste punten krijgt, is het t-shirt wat zal meedingen naar de prijzen.
Dus stel, een van je shirts haalt een tweede plaats, en een ander shirt de vierde plaats in de telling, doet alleen het shirt van de tweede plaats mee, die van de vierde plaats vervalt. De shirts met punten hieronder, schuiven dan dus een plek omhoog.
Mijn T-shirts, wat doe je??quote:Op maandag 5 januari 2009 23:02 schreef BrandX het volgende:
[..]nee, je bent niet gediscwalificeerd.
Je t-shirt wat de meeste punten krijgt, is het t-shirt wat zal meedingen naar de prijzen.
Dus stel, een van je shirts haalt een tweede plaats, en een ander shirt de vierde plaats in de telling, doet alleen het shirt van de tweede plaats mee, die van de vierde plaats vervalt. De shirts met punten hieronder, schuiven dan dus een plek omhoog.
al dat werk voor jan lul, maak er gewoon 1 net als mij.quote:
1 stemmersquote:[b]Op vrijdag 19 december 2008 17:24 schreef MaddoxX het volgende /b]
Nog eentje dan maar
[ afbeelding ]
Ow ....quote:
1x maar, anders stemde ik ook 100000 keer op mezelf.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ow ....
Je gek dan had je meteen de link naar dit topic moeten geven, je kunt niet 2x stemmen toch ?
Je mag trouwens niet op jezelf stemmen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
1x maar, anders stemde ik ook 100000 keer op mezelf.
Waar staat dat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je mag trouwens niet op jezelf stemmen!
[PRIJSVRAAG] Pimp een shirt stemtopic!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Dan heb ik maar 5 stemmen.
Dat Topic had ik niet gezien.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
[PRIJSVRAAG] Pimp een shirt stemtopic!
Dat amg dus niet, dat deed ik ook, en kreeg gelijk een waarschuwing van Ludo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:13 schreef Werewolf het volgende:
Je mag wel mensen ronselen om op je te stemmen zie ik.
Wil er dan nog iemand op mijn shirt stemmen?
Er is namelijk pas op shirts van 4 verschillende users gestemd en aangezien er 5 te vergeven zijn![]()
Hier is de link naar de te quoten post![]()
[PRIJSVRAAG] Pimp een shirt!
Alvast
Maar in je signature mag wel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat amg dus niet, dat deed ik ook, en kreeg gelijk een waarschuwing van Ludo.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:17 schreef Werewolf het volgende:
Ik heb de mijne van pagina 1 maar even wat netter gemaakt in plaats van mijn eerste paint probeersel
Kan een modje die op pagina 1 vervangen?
Alvast bedankt.
Origineel:
[ afbeelding ]
Wordt:
[ afbeelding ]
denk het wel, want ludo zei er niks over.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:04 schreef MaddoxX het volgende:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Volgende keer maar ens iets uit FoK! zelf halen
Alleen dan weet ik niks lol xD
Stemmen op jezelf telt niet meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Er is op 5 mensen gestemd:
porsche1: 6 stemmen
maddox: 3 stemmen met die van 20:43
basenaad: 3 stemmen met die van 23.06
werewolf: 1 stem
op meer mensen is er niet gestemd
Dat dus.quote:
Ik ben wel een van de weinige die heeft gestemdquote:
porsche1: 6 stemmenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:39 schreef MaddoxX het volgende:
werkt et stemmen voor 1 in totaal dan maar? kan je toch beter alle stemmen optellen die voor de persoon gericht zijn
dat werkt in mijn voordeel haha
Is er mooi nog een over voor jou Dago!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
porsche1: 6 stemmen
maddox: 6 stemmen
basenaad: 5 stemmen
zonder eigenstemmen:
maddox: 6 stemmen
porsche1: 5 stemmen
basenaad: 5 stemmen
grapjasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:46 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat ik geen shirt heb gewonnen ?
Ik was toch gewoon de winnnaar ?
JEUJJJJquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
DAT DENK IK WEL JIJ GAAT HET WINNEN GOZERT![]()
![]()
Als je eerlijk bent dan weet je zelf ook dat ik het meest innovatieve shirt heb gedesignedquote:
shhh, ga jij nou maar hendig sjieke slips maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je eerlijk bent dan weet je zelf ook dat ik het meest innovatieve shirt heb gedesigned
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je eerlijk bent dan weet je zelf ook dat ik het meest innovatieve shirt heb gedesigned
het stemmen heeft geen zin meer, dus waarom post je het?quote:
Kunnen jullie meegenieten ...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
het stemmen heeft geen zin meer, dus waarom post je het?
Paul, word je nu jaloers op mijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:55 schreef Paul het volgende:
Misstique
kan je nog eens zoiets organiseren had deze gemist
kijk pagina 3quote:
echt wel, jij bent magische paul, en ik winnaar porschequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:07 schreef Paul het volgende:
[..]
IJk kan nog niet in de toekomst kijken m'n jong
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:07 schreef BasEnAad het volgende:
Paul en porsche1, wanneer gaan jullie trouwen?
wat Ludo zegtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
Vernaggel dit topic eens niet met jullie hersenloze gebagger. Start msn op, ga naar het FOBO, maar niet dit topic.
na 11jan denk ikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wanneer komt de officiele uitslag?
doe eens liefquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
na 11jan denk ikgaan ze dat godverdommes weer veranderen
Ik ga gewoon uit van 9 januari, dat staat al vanaf het begin in dit topic.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
na 11jan denk ikgaan ze dat godverdommes weer veranderen
al gevraagd voor de zekerheid, ff antwoord afwachten dusquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wanneer komt de officiele uitslag?
kijk me vorige post, ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ga gewoon uit van 9 januari, dat staat al vanaf het begin in dit topic.
maar ik kan niet meer wachtenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:36 schreef Het_hupt het volgende:
dr wordt aangewerkt jongens, nog ff geduld hebben
Ja heb ik gezien, maar je kunt niet zomaar de voorwaarden tussendoor gaan veranderen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
kijk me vorige post, ik weet het ook niet
klopt, maar ik denk als het serieus zo was stond het ook wel in de OP.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja heb ik gezien, maar je kunt niet zomaar de voorwaarden tussendoor gaan veranderen.
ik ben altijd lief, maar ik ben zoo zenuwachtig!!!!111!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:25 schreef Het_hupt het volgende:
liefjes, ik had jullie al verteld dat dr aangewerkt wordt, TS zal de uitslag tzt hier wel posten.
en nu weer lief zijn
En nu is het klaar met je gezanik. Het_hupt geeft aan dat ze er mee bezig zijn. Wij, de ONZ-mods, staan buiten deze actie en kunnen dus niet direct antwoord op je vraag verschaffen. Blijf vooral zeuren in dit topic en ik zal er voor zorgen dat je niet wint.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
klopt, maar ik denk als het serieus zo was stond het ook wel in de OP.
Tot 8 uur de tijd eh ^^quote:[b]Op vrijdag 19 december 2008 17:24 schreef MaddoxX het volgende /b]
Nog eentje dan maar
[ afbeelding ]
enquote:
Zo
Nummer 2:quote:Orgineel:
Die van mij:
En een gedeelde nummer 3:quote:Origineel:
De soep:
Enquote:original:
custom:
Gefeliciteerd!quote:Ik heb de mijne van pagina 1 maar even wat netter gemaakt in plaats van mijn eerste paint probeersel
Kan een modje die op pagina 1 vervangen?
Alvast bedankt.
Origineel:
Wordt:
Gefeliciteerd Dago!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:49 schreef Dagoduck het volgende:--
wat voor shirt krijgen we nu--
porsche maddoxx , basenaad en werewolf ook gefeliciteerd--
dankje kameraadquote:
jij ook maat!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:49 schreef Dagoduck het volgende:--
dank je wel kameraad!quote:
Ben benieuwd of we er eentje krijgen of dat we er eentje mogen uitzoekenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
--
ik hoop uitkiezen, dan neem ik denk ik die van buurman en buurmanquote:Op zondag 11 januari 2009 22:02 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we er eentje krijgen of dat we er eentje mogen uitzoeken
jij ook feli mede nummer 1quote:Op zondag 11 januari 2009 22:59 schreef MaddoxX het volgende:
feli allemaaleerste keer dat ik ens wat win hahaha
dankje, maar waarom was het stem termijn nou verlengd?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:24 schreef Mike het volgende:
porsche1, blijft overal baggeren, mag over een maand mailen.
Wat denk je nou, jouw ontwerp shirt wordt natuurlijk gedrukt ( x100quote:Op zondag 11 januari 2009 22:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ik hoop uitkiezen, dan neem ik denk ik die van buurman en buurman
Ik ook niet idd...quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb de t-shirts allang binnen anders!
quote:Wij garanderen de levering van onze producten binnen 8 werkdagen na ontvangst van je betaling. TNT levert niet op zon- en feestdagen.
ik dacht ach laat ik ff checke wat de levertijd isquote:
Ik moet de overige shirts nog even doorlopen, maar deze vind ik tot nu toe wel de leukste...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:42 schreef BasEnAad het volgende:
Woehoe, ik heb bericht!
Welk shirt kiezen jullie?
Ik eigenlijk ookquote:Op maandag 12 januari 2009 23:20 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ik moet de overige shirts nog even doorlopen, maar deze vind ik tot nu toe wel de leukste...
[ afbeelding ]
Waarom 2?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:01 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb mijn keus gemaakt
lolquote:
Dat is inderdaad één van de laatste die ik nog moet hebben, ik wacht daar even op en dan geef ik alles doorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:42 schreef Werewolf het volgende:
Heb ook nog even geen tijd.
Hak morgenavond de knoop door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |