abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 11 januari 2009 @ 20:37:32 #101
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_64926672
Ik gooi er even een telslotje op

Er was wat onduidelijkheid over de sluitingsdatum maar hij is nu echt dicht
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zondag 11 januari 2009 @ 21:47:54 #102
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_64929711
De winnaars in ONZ zijn geworden:

Een gedeelde eerste plaats voor:

MaddoxX
quote:


Zo
en

porsche1
quote:
Orgineel:

Die van mij:
Nummer 2:

BasEnAad
quote:
Origineel:


De soep:

En een gedeelde nummer 3:

Dagoduck
quote:
original:


custom:
En

Werewolf
quote:
Ik heb de mijne van pagina 1 maar even wat netter gemaakt in plaats van mijn eerste paint probeersel
Kan een modje die op pagina 1 vervangen?
Alvast bedankt.

Origineel:



Wordt:
Gefeliciteerd!
Ik neem ook met jullie morgen even verder contact op, zorg dat je PM box open staat
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 11 januari 2009 @ 21:49:52 #103
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_64929787
--

wat voor shirt krijgen we nu

--

porsche maddoxx , basenaad en werewolf ook gefeliciteerd --
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 januari 2009 @ 21:50:07 #104
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_64929795
FELI PORSCHE !11!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 11 januari 2009 @ 21:50:16 #105
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_64929807
Jeeeh! Ik ben gedeeld eerste!!

Dank je wel mensen die op mij hebben gestemd!
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  zondag 11 januari 2009 @ 21:50:44 #106
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_64929833
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
--

wat voor shirt krijgen we nu

--

porsche maddoxx , basenaad en werewolf ook gefeliciteerd --
Gefeliciteerd Dago!
  zondag 11 januari 2009 @ 21:50:51 #107
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_64929845
BTW, wat was dat voor raar slotje dat op dit topic zat? het leek wel of er een bom aan hing
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 11 januari 2009 @ 21:50:55 #108
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_64929847
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef Paul het volgende:
FELI PORSCHE !11!
dankje kameraad
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  zondag 11 januari 2009 @ 21:51:26 #109
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_64929870
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
--

wat voor shirt krijgen we nu

--

porsche maddoxx , basenaad en werewolf ook gefeliciteerd --
jij ook maat!
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  zondag 11 januari 2009 @ 21:54:33 #110
184614 Olep
Semper Fi.
pi_64929976
Allemaal gefeliciteerd!
Fuck today, it's tomorrow.
  zondag 11 januari 2009 @ 21:55:13 #111
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_64930002
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:54 schreef Olep het volgende:
Allemaal gefeliciteerd!
dank je wel kameraad!
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_64930140
Gefeliciteerd medewinnaars
  zondag 11 januari 2009 @ 21:59:12 #113
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_64930166
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:58 schreef Werewolf het volgende:
Gefeliciteerd medewinnaars
Gefeliciteerd!
  zondag 11 januari 2009 @ 21:59:23 #114
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_64930176
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_64930336
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
--

wat voor shirt krijgen we nu

--

porsche maddoxx , basenaad en werewolf ook gefeliciteerd --
Ben benieuwd of we er eentje krijgen of dat we er eentje mogen uitzoeken
  zondag 11 januari 2009 @ 22:10:14 #116
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_64930686
quote:
Op zondag 11 januari 2009 22:02 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Ben benieuwd of we er eentje krijgen of dat we er eentje mogen uitzoeken
ik hoop uitkiezen, dan neem ik denk ik die van buurman en buurman
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  zondag 11 januari 2009 @ 22:59:48 #117
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_64932769
feli allemaal eerste keer dat ik ens wat win hahaha
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  Boks-Chick zondag 11 januari 2009 @ 23:14:00 #118
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_64933359
feli's allemaal
lolwut
  zondag 11 januari 2009 @ 23:15:32 #119
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_64933421
quote:
Op zondag 11 januari 2009 22:59 schreef MaddoxX het volgende:
feli allemaal eerste keer dat ik ens wat win hahaha
jij ook feli mede nummer 1
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  zondag 11 januari 2009 @ 23:16:25 #120
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_64933449
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:14 schreef BrandX het volgende:
feli's allemaal
dankje, maar waarom was het stem termijn nou verlengd?
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  maandag 12 januari 2009 @ 18:56:07 #121
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_64959731
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:24 schreef Mike het volgende:
porsche1, blijft overal baggeren, mag over een maand mailen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 12 januari 2009 @ 19:24:19 #122
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_64960746
Ongeloofelijk dat mijn creatie geen stemmen heeft gekregen

[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 januari 2009 @ 19:26:17 #123
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_64960816
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:56 schreef Dagoduck het volgende:

[..]


Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 januari 2009 @ 19:27:09 #124
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_64960859
quote:
Op zondag 11 januari 2009 22:10 schreef porsche1 het volgende:

[..]

ik hoop uitkiezen, dan neem ik denk ik die van buurman en buurman
Wat denk je nou, jouw ontwerp shirt wordt natuurlijk gedrukt ( x100 )
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 12 januari 2009 @ 19:29:57 #125
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_64960983
heb er trouwens nog niks over gehoord
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  maandag 12 januari 2009 @ 20:22:18 #126
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_64963554
quote:
Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef MaddoxX het volgende:
heb er trouwens nog niks over gehoord
Ik ook niet idd...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 12 januari 2009 @ 20:23:27 #127
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_64963609
quote:
Op maandag 12 januari 2009 20:22 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik ook niet idd...
Ik heb de t-shirts allang binnen anders!
  maandag 12 januari 2009 @ 20:26:20 #128
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_64963760
quote:
Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ik heb de t-shirts allang binnen anders!
quote:
Wij garanderen de levering van onze producten binnen 8 werkdagen na ontvangst van je betaling. TNT levert niet op zon- en feestdagen.

EDIT: binnen 8 werkdagen kan ook 1 dag zijn (o'ja )
maarja dan nemen ze het wel erg ruim
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 12 januari 2009 @ 20:26:53 #129
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_64963790
quote:
Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef Dagoduck het volgende:

[..]


[..]
Je zocht het wel op
  maandag 12 januari 2009 @ 20:27:43 #130
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_64963839
quote:
Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Je zocht het wel op
ik dacht ach laat ik ff checke wat de levertijd is
ik ahd me bericht btw al klaar toen dacht ik: kan geen kwaad ...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 12 januari 2009 @ 21:42:07 #131
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_64967335
Woehoe, ik heb bericht!
Welk shirt kiezen jullie?
pi_64972907
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:42 schreef BasEnAad het volgende:
Woehoe, ik heb bericht!
Welk shirt kiezen jullie?
Ik moet de overige shirts nog even doorlopen, maar deze vind ik tot nu toe wel de leukste...
  dinsdag 13 januari 2009 @ 00:10:20 #133
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_64975260
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:20 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Ik moet de overige shirts nog even doorlopen, maar deze vind ik tot nu toe wel de leukste...
[ afbeelding ]
Ik eigenlijk ook
  dinsdag 13 januari 2009 @ 00:46:54 #134
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_64976409
Is moeilijk kiezen idd mja ik kijk het even rustig door morgen :]
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  dinsdag 13 januari 2009 @ 11:01:23 #135
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_64982247




Ik heb mijn keus gemaakt
  dinsdag 13 januari 2009 @ 13:13:20 #136
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_64987084
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 11:01 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb mijn keus gemaakt
Waarom 2?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 13 januari 2009 @ 13:32:18 #137
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_64987805
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:13 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Waarom 2?
Ook een prijs in het KLB-topic
  dinsdag 13 januari 2009 @ 13:40:01 #138
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_64988065
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:32 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ook een prijs in het KLB-topic
lol
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:09:18 #139
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_64989073
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:12:03 #140
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_65000868
moet nog steeds een keuze maken
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:33:56 #141
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_65004330
ik heb al verzonden me PM
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_65004655
Heb ook nog even geen tijd.
Hak morgenavond de knoop door
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 09:27:07 #143
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_65019176
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:42 schreef Werewolf het volgende:
Heb ook nog even geen tijd.
Hak morgenavond de knoop door
Dat is inderdaad één van de laatste die ik nog moet hebben, ik wacht daar even op en dan geef ik alles door
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:36:58 #144
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_65019441
werewolf schiet op
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_65019898
***tromgeroffel***

Ik ben er uit! Het is toch het Buurman & Buurman shirt geworden

@senesta
You've got a message
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:56:34 #146
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_65020011
heeft nu iedereen buurman en buurman shirt?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:54:18 #147
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_65120164
Zijn ze al aangevraagd?
wanneer worden ze op de mat verwacht?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 20 januari 2009 @ 18:48:37 #148
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_65255239
Heb ook nog niks ontvangen...
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_65255390
Geduld is een schone zaak
  dinsdag 20 januari 2009 @ 19:04:44 #150
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_65255835
maximaal 8 werkdagen
verstuurd 14/15 januari
do 15 = 1
vr 16 = 2
ma 19 = 3
di 20 = 4
wo 21 = 5
do 22 = 6
vr 23 = 7
ma 25 = 8

dus maximaal maandag 25 januari
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')