enquote:
Zo
Nummer 2:quote:Orgineel:
Die van mij:
En een gedeelde nummer 3:quote:Origineel:
De soep:
Enquote:original:
custom:
Gefeliciteerd!quote:Ik heb de mijne van pagina 1 maar even wat netter gemaakt in plaats van mijn eerste paint probeersel
Kan een modje die op pagina 1 vervangen?
Alvast bedankt.
Origineel:
Wordt:
Gefeliciteerd Dago!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:49 schreef Dagoduck het volgende:--
wat voor shirt krijgen we nu--
porsche maddoxx , basenaad en werewolf ook gefeliciteerd--
dankje kameraadquote:
jij ook maat!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:49 schreef Dagoduck het volgende:--
wat voor shirt krijgen we nu--
porsche maddoxx , basenaad en werewolf ook gefeliciteerd--
dank je wel kameraad!quote:
Ben benieuwd of we er eentje krijgen of dat we er eentje mogen uitzoekenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
--
wat voor shirt krijgen we nu--
porsche maddoxx , basenaad en werewolf ook gefeliciteerd--
ik hoop uitkiezen, dan neem ik denk ik die van buurman en buurmanquote:Op zondag 11 januari 2009 22:02 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we er eentje krijgen of dat we er eentje mogen uitzoeken
jij ook feli mede nummer 1quote:Op zondag 11 januari 2009 22:59 schreef MaddoxX het volgende:
feli allemaaleerste keer dat ik ens wat win hahaha
dankje, maar waarom was het stem termijn nou verlengd?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:24 schreef Mike het volgende:
porsche1, blijft overal baggeren, mag over een maand mailen.
Wat denk je nou, jouw ontwerp shirt wordt natuurlijk gedrukt ( x100quote:Op zondag 11 januari 2009 22:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ik hoop uitkiezen, dan neem ik denk ik die van buurman en buurman
Ik ook niet idd...quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb de t-shirts allang binnen anders!
quote:Wij garanderen de levering van onze producten binnen 8 werkdagen na ontvangst van je betaling. TNT levert niet op zon- en feestdagen.
ik dacht ach laat ik ff checke wat de levertijd isquote:
Ik moet de overige shirts nog even doorlopen, maar deze vind ik tot nu toe wel de leukste...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:42 schreef BasEnAad het volgende:
Woehoe, ik heb bericht!
Welk shirt kiezen jullie?
Ik eigenlijk ookquote:Op maandag 12 januari 2009 23:20 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ik moet de overige shirts nog even doorlopen, maar deze vind ik tot nu toe wel de leukste...
[ afbeelding ]
Waarom 2?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:01 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb mijn keus gemaakt
lolquote:
Dat is inderdaad één van de laatste die ik nog moet hebben, ik wacht daar even op en dan geef ik alles doorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:42 schreef Werewolf het volgende:
Heb ook nog even geen tijd.
Hak morgenavond de knoop door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |