Paul, word je nu jaloers op mijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:55 schreef Paul het volgende:
Misstique
kan je nog eens zoiets organiseren had deze gemist
kijk pagina 3quote:
echt wel, jij bent magische paul, en ik winnaar porschequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:07 schreef Paul het volgende:
[..]
IJk kan nog niet in de toekomst kijken m'n jong
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:07 schreef BasEnAad het volgende:
Paul en porsche1, wanneer gaan jullie trouwen?
wat Ludo zegtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
Vernaggel dit topic eens niet met jullie hersenloze gebagger. Start msn op, ga naar het FOBO, maar niet dit topic.
na 11jan denk ikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wanneer komt de officiele uitslag?
doe eens liefquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
na 11jan denk ikgaan ze dat godverdommes weer veranderen
Ik ga gewoon uit van 9 januari, dat staat al vanaf het begin in dit topic.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
na 11jan denk ikgaan ze dat godverdommes weer veranderen
al gevraagd voor de zekerheid, ff antwoord afwachten dusquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wanneer komt de officiele uitslag?
kijk me vorige post, ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ga gewoon uit van 9 januari, dat staat al vanaf het begin in dit topic.
maar ik kan niet meer wachtenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:36 schreef Het_hupt het volgende:
dr wordt aangewerkt jongens, nog ff geduld hebben
Ja heb ik gezien, maar je kunt niet zomaar de voorwaarden tussendoor gaan veranderen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
kijk me vorige post, ik weet het ook niet
klopt, maar ik denk als het serieus zo was stond het ook wel in de OP.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja heb ik gezien, maar je kunt niet zomaar de voorwaarden tussendoor gaan veranderen.
ik ben altijd lief, maar ik ben zoo zenuwachtig!!!!111!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:25 schreef Het_hupt het volgende:
liefjes, ik had jullie al verteld dat dr aangewerkt wordt, TS zal de uitslag tzt hier wel posten.
en nu weer lief zijn
En nu is het klaar met je gezanik. Het_hupt geeft aan dat ze er mee bezig zijn. Wij, de ONZ-mods, staan buiten deze actie en kunnen dus niet direct antwoord op je vraag verschaffen. Blijf vooral zeuren in dit topic en ik zal er voor zorgen dat je niet wint.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
klopt, maar ik denk als het serieus zo was stond het ook wel in de OP.
Tot 8 uur de tijd eh ^^quote:[b]Op vrijdag 19 december 2008 17:24 schreef MaddoxX het volgende /b]
Nog eentje dan maar
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |