tijd om te updaten dan, kaknaab.quote:
we hebben hem op schoolquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef ikJur het volgende:
[..]
tijd om te updaten dan, kaknaab.
Mensen met IE6je weet niet half wat voor een kutbrowser dat is om voor te ontwikkelen
Dus moet ik mijn creatie in beide topics plaatsen om in beide topics kans te maken? Dan wordt dus alles twee keer geplaatst, is dat de bedoeling?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:36 schreef senesta het volgende:
Als prijs mogen we van www.pritoz.com in zowel Onzin voor je leven als in Klaagbaak vijf T-shirts weg geven. Dus doe je best en zorg dat je bij de eerste vijf eindigt!
Erg nice!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef BasEnAad het volgende:
Origineel:
[ afbeelding ]
Soep:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef BasEnAad het volgende:
Origineel:
[ afbeelding ]
Soep:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:05 schreef Lookbehind het volgende:
Origineel:
[ afbeelding ]
En zoals we natuurlijk allemaal weten hoe het echt in elkaar zit:
[ afbeelding ]
Nee, dat is niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dus moet ik mijn creatie in beide topics plaatsen om in beide topics kans te maken? Dan wordt dus alles twee keer geplaatst, is dat de bedoeling?
ohquote:Op donderdag 18 december 2008 22:03 schreef BrandX het volgende:
jongens, het is wel de bedoeling dat jullie shirts pimpen die van www.pritoz.com af komen he
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef BasEnAad het volgende:
Origineel:
[ afbeelding ]
Soep:
[ afbeelding ]
Met een tekening mag je maar in één topic meedoen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:33 schreef MouzurX het volgende:
Zeg maak dit topic eens sticky ... nu was hij nauwelijks te vinden...
Ook mag 1 tekening in beide topics posten toch niet of?
Die wil ik wel hebben. Waar kan ik die bestellen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kut ben net klaar met mijn creatie![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |