Vond je vorige wel droogquote:
? Een shirt is toch een shirt?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:03 schreef BrandX het volgende:jongens, het is wel de bedoeling dat jullie shirts pimpen die van www.pritoz.com af komen he
Waar kunnen we de blanco shirts vinden?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:03 schreef BrandX het volgende:
jongens, het is wel de bedoeling dat jullie shirts pimpen die van www.pritoz.com af komen he
Verhelderend.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:07 schreef BrandX het volgende:
het gaat erom dat jullie die afbeeldingen gruwelijk misbruiken. Bijvoorbeeld zoals fiets hierboven heeft gedaan.
Of ze pimpen/shoppen in een ander plaatje. Geef kees kankerkachel een tof shirt ofzo
Weet ik, maar das niet zo leuk.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:07 schreef BrandX het volgende:
het gaat erom dat jullie die afbeeldingen gruwelijk misbruiken. Bijvoorbeeld zoals fiets hierboven heeft gedaan.
Of ze pimpen/shoppen in een ander plaatje. Geef kees kankerkachel een tof shirt ofzo
quote:Op donderdag 18 december 2008 21:32 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[ afbeelding ]
is een paint ook goed?
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Maar euh, je moet dus een bestaand shirt gebruiken?
nice 1quote:Op donderdag 18 december 2008 23:05 schreef Lookbehind het volgende:
Origineel:
[ afbeelding ]
En zoals we natuurlijk allemaal weten hoe het echt in elkaar zit:
[ afbeelding ]
Grappigquote:Op donderdag 18 december 2008 23:05 schreef Lookbehind het volgende:
Origineel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:05 schreef Lookbehind het volgende:
Origineel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Origineel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 03:18 schreef luciferist het volgende:
De eigen schuld post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat shirt hebben ze heul niet bij www.pritoz.com, paulquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:32 schreef Maikuuul het volgende:
Deze heb ik net ontworpen, uiteraard zijn die oranje dingen de armen want het blijft immers een t-shirt
[ afbeelding ]
Wtf maakt dat nou uit, dan bestel je hem toch gewoon in McGregor winkel ? dan weet je tenminste dat het na een paar maanden nog gewoon dezelfde fit heeft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat shirt hebben ze heul niet bij www.pritoz.com, paul
ik zie het probleem welquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf maakt dat nou uit, dan bestel je hem toch gewoon in McGregor winkel ? dan weet je tenminste dat het na een paar maanden nog gewoon dezelfde fit heeft.
En wat maakt het uit, dan kies je gewoon een zwart shirt op pritoz.com en dan denk je gewoon dat die foto van mij dat shirt is. Ik zie het probleem niet kamaroat
Het moak mij nioet uit kamaroat woar jij je shirts kooptquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf maakt dat nou uit, dan bestel je hem toch gewoon in McGregor winkel ? dan weet je tenminste dat het na een paar maanden nog gewoon dezelfde fit heeft.
En wat maakt het uit, dan kies je gewoon een zwart shirt op pritoz.com en dan denk je gewoon dat die foto van mij dat shirt is. Ik zie het probleem niet kamaroat
Zo dan ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zie het probleem welwant het gaat niet om de lege shirts zelf te pimpen, maar de afbeeldingen die op de shirts bij www.pritoz.com te vinden zijn. Die moet je pimpen. Kijk anders het topic nog eens door
Kut ben net klaar met mijn creatiequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zie het probleem welwant het gaat niet om de lege shirts zelf te pimpen, maar de afbeeldingen die op de shirts bij www.pritoz.com te vinden zijn. Die moet je pimpen. Kijk anders het topic nog eens door
Nog niets, er moet eerst aan het einde van de wedstrijd gestemd wordenquote:
Ik maakte een grapjequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Nog niets, er moet eerst aan het einde van de wedstrijd gestemd worden
Ah je weet het nooit!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje
We zullen afwachten alhoewel ik denk dat de kans redelijk klein is dat ik win.
Net als Fok! prijsvraag
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef DSS24 het volgende:
Orgineel
[ afbeelding ]
Gepimpt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kut ben net klaar met mijn creatie![]()
[ afbeelding ]
tijd om te updaten dan, kaknaab.quote:
we hebben hem op schoolquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef ikJur het volgende:
[..]
tijd om te updaten dan, kaknaab.
Mensen met IE6je weet niet half wat voor een kutbrowser dat is om voor te ontwikkelen
Dus moet ik mijn creatie in beide topics plaatsen om in beide topics kans te maken? Dan wordt dus alles twee keer geplaatst, is dat de bedoeling?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:36 schreef senesta het volgende:
Als prijs mogen we van www.pritoz.com in zowel Onzin voor je leven als in Klaagbaak vijf T-shirts weg geven. Dus doe je best en zorg dat je bij de eerste vijf eindigt!
Erg nice!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef BasEnAad het volgende:
Origineel:
[ afbeelding ]
Soep:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef BasEnAad het volgende:
Origineel:
[ afbeelding ]
Soep:
[ afbeelding ]
Origineel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat is niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dus moet ik mijn creatie in beide topics plaatsen om in beide topics kans te maken? Dan wordt dus alles twee keer geplaatst, is dat de bedoeling?
ohquote:Op donderdag 18 december 2008 22:03 schreef BrandX het volgende:
jongens, het is wel de bedoeling dat jullie shirts pimpen die van www.pritoz.com af komen he
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef BasEnAad het volgende:
Origineel:
[ afbeelding ]
Soep:
[ afbeelding ]
Met een tekening mag je maar in één topic meedoen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:33 schreef MouzurX het volgende:
Zeg maak dit topic eens sticky ... nu was hij nauwelijks te vinden...
Ook mag 1 tekening in beide topics posten toch niet of?
Die wil ik wel hebben. Waar kan ik die bestellen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kut ben net klaar met mijn creatie![]()
[ afbeelding ]
Die kan mijn inziens gewoon blijven staan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:17 schreef Werewolf het volgende:
Ik heb de mijne van pagina 1 maar even wat netter gemaakt in plaats van mijn eerste paint probeersel
Kan een modje die op pagina 1 vervangen?
Alvast bedankt.
Origineel:
[ afbeelding ]
Wordt:
[ afbeelding ]
Als de laatste maar degene is waarmee ik meedoequote:Op woensdag 24 december 2008 14:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kan mijn inziens gewoon blijven staan.
Volgens mij doe je gewoon met bijde meequote:Op woensdag 24 december 2008 14:12 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Als de laatste maar degene is waarmee ik meedoe
Zijn dat shirtjes van die site die zijn aangepast?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:10 schreef Quatertemper het volgende:
Onzin t-shirt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor een emo t-shirt:
[ afbeelding ]
Voor Ludosanders op een t-shirt:
[ afbeelding ]
Klopt, staat in de OPquote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
Inzenden kan tot 1 januari 20:00!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |