Vond je vorige wel droogquote:
? Een shirt is toch een shirt?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:03 schreef BrandX het volgende:jongens, het is wel de bedoeling dat jullie shirts pimpen die van www.pritoz.com af komen he
Waar kunnen we de blanco shirts vinden?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:03 schreef BrandX het volgende:
jongens, het is wel de bedoeling dat jullie shirts pimpen die van www.pritoz.com af komen he
Verhelderend.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:07 schreef BrandX het volgende:
het gaat erom dat jullie die afbeeldingen gruwelijk misbruiken. Bijvoorbeeld zoals fiets hierboven heeft gedaan.
Of ze pimpen/shoppen in een ander plaatje. Geef kees kankerkachel een tof shirt ofzo
Weet ik, maar das niet zo leuk.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:07 schreef BrandX het volgende:
het gaat erom dat jullie die afbeeldingen gruwelijk misbruiken. Bijvoorbeeld zoals fiets hierboven heeft gedaan.
Of ze pimpen/shoppen in een ander plaatje. Geef kees kankerkachel een tof shirt ofzo
quote:Op donderdag 18 december 2008 21:32 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[ afbeelding ]
is een paint ook goed?
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Maar euh, je moet dus een bestaand shirt gebruiken?
nice 1quote:Op donderdag 18 december 2008 23:05 schreef Lookbehind het volgende:
Origineel:
[ afbeelding ]
En zoals we natuurlijk allemaal weten hoe het echt in elkaar zit:
[ afbeelding ]
Grappigquote:Op donderdag 18 december 2008 23:05 schreef Lookbehind het volgende:
Origineel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:05 schreef Lookbehind het volgende:
Origineel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:05 schreef Lookbehind het volgende:
Origineel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 03:18 schreef luciferist het volgende:
De eigen schuld post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat shirt hebben ze heul niet bij www.pritoz.com, paulquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:32 schreef Maikuuul het volgende:
Deze heb ik net ontworpen, uiteraard zijn die oranje dingen de armen want het blijft immers een t-shirt
[ afbeelding ]
Wtf maakt dat nou uit, dan bestel je hem toch gewoon in McGregor winkel ? dan weet je tenminste dat het na een paar maanden nog gewoon dezelfde fit heeft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat shirt hebben ze heul niet bij www.pritoz.com, paul
ik zie het probleem welquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf maakt dat nou uit, dan bestel je hem toch gewoon in McGregor winkel ? dan weet je tenminste dat het na een paar maanden nog gewoon dezelfde fit heeft.
En wat maakt het uit, dan kies je gewoon een zwart shirt op pritoz.com en dan denk je gewoon dat die foto van mij dat shirt is. Ik zie het probleem niet kamaroat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |