?quote:7. Laffing Out Loud (8 punten)
Omdat alleen een top 3 werd meegeteld.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:39 schreef cherrycoke het volgende:
ik had een keer gestemd op kankerkachel en geen punten
Van Peter 'Repelsteeltje' de Vriesquote:
die video reply is echt gemaakt door een meesterquote:
Bestaan daar getuigenissen van?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:10 schreef DaMart het volgende:
Deze (van oorsprong) typefout groeide al snel uit tot een fenomeen op FOK!.
Ik probeerde het imago van BoWa nog te redden, maar daar had hij zelf al een stokje voor gestoken dusquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:18 schreef Misanthropist het volgende:
typefout zei je?
ik denk het niet
Dat dus.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:13 schreef Kopbal het volgende:
Faalwoord van het jaar.
NEIL YOUNGquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:29 schreef neilyoung het volgende:
Famfare, geniaal en het dan ook niet door hebben.
zondra je een kinder suprise in elkaar kan zettenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Famfares. Eerst SHE uit de kleren door mij, nu Famfare woord van 2008. . Wanneer kronen ze me tot FOK! persoonlijkheid van 2008? Iedereen bedankt voor de steun en het medeleven. Ook namens vrouw, kids en de hond.
(moderator/she-male)quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke heb ik? Kan um niet zien met fok mobile. She-male toch ?
Nog ff en de lay out moet speciaal voor jou aangepast worden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil iets nieuws nu ik een hogere status bereikt heb. Moderator / Famfare lijkt me wel wat.
Dan kan 'ie daar ook weer een tagje voor krijgen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog ff en de lay out moet speciaal voor jou aangepast worden.
het was een typfout, maar wat het nou betekudquote:
Uhm... Het was geen typfout hoor....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
het was een typfout, maar wat het nou betekud
EDIT: je meot echt dat topic in de OP van de boswahcter lezen
nee, las t inderdaad : het was een wist ik niet foutquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uhm... Het was geen typfout hoor....
Lees jij het topic maar eens wat beter door
inplaats van:quote:Famfare is heacute;t FOK!woord van 2008!
dus kan je niet beter gewoon dat é veranderen in e ? staat wat netterquote:Famfare is het FOK!woord van 2008!
Ik heb het aangepastquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:17 schreef Dagoduck het volgende:
maar als ik naar forum.fok.nl ga staat er :
[..]
inplaats van:
[..]
dus kan je niet beter gewoon dat é veranderen in e ? staat wat netter
"twee keer de helft" was briljant jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:39 schreef Alexxxxx het volgende:
als er ooit een zin van het jaar verkiezing komt wil ik bij voorbaat al "twee keer de helft" nomineren
die is al vet oudquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
"twee keer de helft" was briljant ja
Lees dat topic van BOWA maarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord. Wat moet t betekenen?
Kom zelf dan eens met wat beters faalhaasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Beter faalhaas op 1 danwat een achterlijk inspiratieloos kutwoord zeg
famfare
Zeg, ben jij niet die DJ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom zelf dan eens met wat beters faalhaas
Iedereen kon zelf woorden nomineren en op de 10 meest genomineerde stemmen. En degenen die van die mogelijkheid gebruik hebben gemaakt, hebben famfare de meeste punten toebedeeld.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Beter faalhaas op 1 danwat een achterlijk inspiratieloos kutwoord zeg
famfare
Zal ik een topic maken waarin alle stem en nominatie topics staan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iedereen kon zelf woorden nomineren en op de 10 meest genomineerde stemmen. En degenen die van die mogelijkheid gebruik hebben gemaakt, hebben famfare de meeste punten toebedeeld.
is het überhaupt een FOK!woord?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:52 schreef SunChaser het volgende:
Is droeftoeter niet een FOK!woord uit 2001 ofzo?
Gemist..quote:1. Famfare (46 punten)
quote:2. Faalhaas (37 punten)
Gemist..quote:3. Onderwaterweegtest (23 punten)
quote:4. Droeftoeter (17 punten)
Zooo 1991quote:5. Lutser (11 punten)
Stiekem waarderingquote:6. Bazentopic (10 punten)
Gemist, doch heeft potentie.quote:7. Laffing Out Loud (8 punten)
Begint oud te worden.quote:7. Baas (8 punten)
Gaap.quote:9. Rickroll (1 punt)
Gaap maal oneindig.quote:10. Kankerkachel (0 punten)
En dat is het woord van 2008 omdat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Famfare is een verkeerde spelling van fanfare.
Omdat daar de meeste mensen op gestemd hebben!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
En dat is het woord van 2008 omdat?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat daar de meeste mensen op gestemd hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |