?quote:7. Laffing Out Loud (8 punten)
Omdat alleen een top 3 werd meegeteld.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:39 schreef cherrycoke het volgende:
ik had een keer gestemd op kankerkachel en geen punten
Van Peter 'Repelsteeltje' de Vriesquote:
die video reply is echt gemaakt door een meesterquote:
Bestaan daar getuigenissen van?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:10 schreef DaMart het volgende:
Deze (van oorsprong) typefout groeide al snel uit tot een fenomeen op FOK!.
Ik probeerde het imago van BoWa nog te redden, maar daar had hij zelf al een stokje voor gestoken dusquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:18 schreef Misanthropist het volgende:
typefout zei je?
ik denk het niet
Dat dus.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:13 schreef Kopbal het volgende:
Faalwoord van het jaar.
NEIL YOUNGquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:29 schreef neilyoung het volgende:
Famfare, geniaal en het dan ook niet door hebben.
zondra je een kinder suprise in elkaar kan zettenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Famfares. Eerst SHE uit de kleren door mij, nu Famfare woord van 2008. . Wanneer kronen ze me tot FOK! persoonlijkheid van 2008? Iedereen bedankt voor de steun en het medeleven. Ook namens vrouw, kids en de hond.
(moderator/she-male)quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke heb ik? Kan um niet zien met fok mobile. She-male toch ?
Nog ff en de lay out moet speciaal voor jou aangepast worden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil iets nieuws nu ik een hogere status bereikt heb. Moderator / Famfare lijkt me wel wat.
Dan kan 'ie daar ook weer een tagje voor krijgen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog ff en de lay out moet speciaal voor jou aangepast worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |