het was een typfout, maar wat het nou betekudquote:
Uhm... Het was geen typfout hoor....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
het was een typfout, maar wat het nou betekud
EDIT: je meot echt dat topic in de OP van de boswahcter lezen
nee, las t inderdaad : het was een wist ik niet foutquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uhm... Het was geen typfout hoor....
Lees jij het topic maar eens wat beter door
inplaats van:quote:Famfare is heacute;t FOK!woord van 2008!
dus kan je niet beter gewoon dat é veranderen in e ? staat wat netterquote:Famfare is het FOK!woord van 2008!
Ik heb het aangepastquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:17 schreef Dagoduck het volgende:
maar als ik naar forum.fok.nl ga staat er :
[..]
inplaats van:
[..]
dus kan je niet beter gewoon dat é veranderen in e ? staat wat netter
"twee keer de helft" was briljant jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:39 schreef Alexxxxx het volgende:
als er ooit een zin van het jaar verkiezing komt wil ik bij voorbaat al "twee keer de helft" nomineren
die is al vet oudquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
"twee keer de helft" was briljant ja
Lees dat topic van BOWA maarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord. Wat moet t betekenen?
Kom zelf dan eens met wat beters faalhaasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Beter faalhaas op 1 danwat een achterlijk inspiratieloos kutwoord zeg
famfare
Zeg, ben jij niet die DJ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom zelf dan eens met wat beters faalhaas
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |