Nee, die gaat alleen maar kijken en een heel frisse neus aan het strand opdoen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:26 schreef Isabeau het volgende:
Gaat Bluezz het ijswater in?Echt?! Nee, toch...
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Je zal gek opkijken als het er weer staat ja![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:36 schreef golfer het volgende:
Nee, die gaat alleen maar kijken en een heel frisse neus aan het strand opdoen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:06 schreef k_man het volgende:
Ja ja, beste wensen.
Ik heb nu al schoon genoeg van al dat gewens, gekus, handen geschud en het delen van obligate gemeenplaatsen. En het moet nog beginnen.
Ik wil ook wat doen, maar omdat ik alles zo netjes heb achtergelaten is er gewoonweg niks te doenquote:
ik ben nog aan het bijkomenquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Allemaal een fijne avond gehad?
Hier was het gezellig en lekker.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:03 schreef mascara-klodder het volgende:
ik ben nog aan het bijkomencnk ligt nog steeds in coma
![]()
Heeft het 1 met het ander te maken?quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn rol als perfecte vriendinnetje heb ik al vervuld vandaag.
niet zoals jij denktquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Heeft het 1 met het ander te maken?
wij hebben gister 9 ons met zijn 3'en weggeknatstquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
is 7 ons vleesch voor fondue genoeg voor 4 personen?
keej dan gaat het bij ons wel lukken, heb namelijk nog genoeg hapjes voor bij de borrel. Vriendin is niet zo'n grote eter, ik al helemaal niet, vriendlief wel maar ik gok zo dat hij niet te veel trek heeft, en vriend die komt was vannacht behoorlijk van het padje af, dus die zal ook niet zo'n grote eetlust hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:11 schreef cybermans het volgende:
[..]
wij hebben gister 9 ons met zijn 3'en weggeknatst
Wij hadden er ook niet mega veel bij ofzo
O dat zouden wij hier met z'n tweeën weg eten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
is 7 ons vleesch voor fondue genoeg voor 4 personen?
Bij ons ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Allemaal een fijne avond gehad?
Hier was het gezellig en lekker.
ik doe met je mee...even nivellerenquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat zouden wij hier met z'n tweeën weg eten.![]()
Ik heb trouwens net ontbeten met toastjes met satésalade en twee glazen cola. Dus.En ik zou zometeen wel een glaasje wijn lusten eigenlijk.
![]()
Er liggen hier nog nicotine kauwgommetjesquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:22 schreef mascara-klodder het volgende:
groot probleem hier...sigaretten op
getverquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er liggen hier nog nicotine kauwgommetjes
Ja mooi he! dat ijs op het strand, alleen vreemd dat het ineens een blauwe foto isquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Daar zitten een paar prachtige foto's tussen Bluezz! Die van dat ijs op het strand!![]()
Jongens, ik heb sushi-rijst over van gisteren. Doe ik daar vogels nog een plezier mee denken jullie?
Dat ik niet tot in lengte van dagen ouwe rijst op mijn schuurtje heb liggen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja mooi he! dat ijs op het strand, alleen vreemd dat het ineens een blauwe foto isIk ga er zo nog even mee spelen om hem nog mooier te krijgen.
Tuurlijk lusten vogels dat
Toen was ik nog vloeibaar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eet ze al vast SOL! Fonduen, dat heb ik sinds 1978 niet meer gedaan geloof ik!
fonduen is zo lekkerquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eet ze al vast SOL! Fonduen, dat heb ik sinds 1978 niet meer gedaan geloof ik!
Jij ook allemaal fijne verwensingen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:15 schreef kres het volgende:
HDaag lieve mensjes...
Net thuis... Au Au mijn kop....
Ik ga weer....... ga ff bij de buren eten....
Allemaal leuke toewensingen en zo..
Au mijn kop...
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
fonduen is zo lekker![]()
ben btw benieuwd hoe de bouillon gaat smaken, zit een puntpaprika, flink stuk pompoen, dikke winterwortel, een pastinaak en een halve venkel in.
Heb er voor de zekerheid ook nog maar een bouillonblokje bij gemieterd![]()
koelkast wel een stuk leger nu![]()
zal ik er nog ui en knof bij doen??
kusje eropquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:15 schreef kres het volgende:
HDaag lieve mensjes...
Net thuis... Au Au mijn kop....
Ik ga weer....... ga ff bij de buren eten....
Allemaal leuke toewensingen en zo..
Au mijn kop...
Hey Elfjequote:Op donderdag 1 januari 2009 17:36 schreef DarkElf het volgende:
Hallo allemaal, iedereen weer helder in t hoofd?
Leuke foto's bluezz, zo grappig al die mensen met dikke jassen en dan ineens zwembroeken ertussen
GTST kan het zo in het script opnemenquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey Elfje![]()
![]()
Ja he, dat contrast is zo leuk
Alleen jammer van het uberleuke filmpje dat dus mislukt is
Wat een soap weer hiernaast in Slank
Gotsverdikkie idd zeg.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Thanksquote:
Voor de verandering niet hierquote:
En ik dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:08 schreef Tezz het volgende:
Voor iedereen die met een kater op de bank ligt: lekker hangen vanavond voor de tv!![]()
Voor iedereen die nog familie-verplichtingen heeft: succes.![]()
Voor iedereen die nog uit gaat vanavond: veeeeeeeel plezier![]()
Nee viel niet op maar je haar rook wel lekker.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Je zat een beetje ver weg en ik had een kuthumeur(hopenlijk viel het niet al te veel op)
Tezzie, ook voor jou een dolletjes leuke 2009 gewenstquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:08 schreef Tezz het volgende:
Hallo allemaal in dit nieuwe jaar!!!!
Allemaal alle goeds in 2009 en veel CUL-plezier!
Mijn jaarwisseling was erg bijzonder met de Italianen. Superleuke avond gehad! De spumante stroomde rijkelijk en de hapjes waren heerlijk (al zeg ik het zelf, hihi).
Vanavond gaan we nog uit eten met de hele bende, ook gezellig.
Voor iedereen die met een kater op de bank ligt: lekker hangen vanavond voor de tv!![]()
Voor iedereen die nog familie-verplichtingen heeft: succes.![]()
Ja, vond ik ook alquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
Nee viel niet op maar je haar rook wel lekker.
Lekstraat.. Remise GVB... Nabij de Rembrant torenquote:
Voor iedereen die moet werken vandaag (of vannacht): veel plezier en sterkte!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik dan?Ik moet werken
Maar jij ook de beste wensen hoor
Meid hou op.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schijn je een leuk inkomen voor te moeten hebbenMisschien moet ik eens afstuderen
Ik zou bijna ja roepen omdat de kans dat wij beiden afstuderen niet zo groot lijktquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
Meid hou op.![]()
Als we afgestudeerd zijn, samen in bad?![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:17 schreef Tezz het volgende:
Voor iedereen die moet werken vandaag (of vannacht): veel plezier en sterkte!
Ik ga voor optie 1quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:08 schreef Tezz het volgende:
Hallo allemaal in dit nieuwe jaar!!!!
Allemaal alle goeds in 2009 en veel CUL-plezier!
Mijn jaarwisseling was erg bijzonder met de Italianen. Superleuke avond gehad! De spumante stroomde rijkelijk en de hapjes waren heerlijk (al zeg ik het zelf, hihi).
Vanavond gaan we nog uit eten met de hele bende, ook gezellig.
Voor iedereen die met een kater op de bank ligt: lekker hangen vanavond voor de tv!Voor iedereen die nog familie-verplichtingen heeft: succes.
![]()
En mensen die morgenochtend moeten werken...??? Die krijgen niks... ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Voor iedereen die moet werken vandaag (of vannacht): veel plezier en sterkte!
Ik had geen idee waar het over ging totdat B. bij er op wees.quote:
Het ergste is.... JE KUNT NIET MEER WEG.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:30 schreef k_man het volgende:
[..]
* k_man heeft even bijgelezen.
Mijn god, waar ben ik in terecht gekomen?
Die had je nog niet echt in België, (dankzij mijn paradingetjesquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:08 schreef Isabeau het volgende:
ik had een kuthumeur(hopenlijk viel het niet al te veel op)
*neuriet alvast hotel californiaquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:30 schreef k_man het volgende:
* k_man heeft even bijgelezen.
Mijn god, waar ben ik in terecht gekomen?
Boebiedoe kan hier iig overuren maken om z'n lijstje bij te werken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het ergste is.... JE KUNT NIET MEER WEG.
Ingebouwd afweer-mechanisme dat bij sommige vrouwen feilloos werkt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
Isa krijgt altijd pre-mensending wanneer ze mij meet.
Spontaan!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
Isa krijgt altijd pre-mensending wanneer ze mij meet.
Weet je dat ik aan dat lijstje dacht toen we terug naar huis reden van de meet?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:38 schreef k_man het volgende:
Boebiedoe kan hier iig overuren maken om z'n lijstje bij te werken.
Ik zit daar even bij te lezen en moet constateren dat ik behoorlijk achterloop. D_H had volgens mijn info nog verkering.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey Elfje![]()
![]()
Ja he, dat contrast is zo leuk
Alleen jammer van het uberleuke filmpje dat dus mislukt is
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:38 schreef k_man het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:43 schreef Bluezz het volgende:
En ja, ook dit had allemaal in 1 post gekund, kend, kont
Als dude niet met haar resten ertussen zit![]()
Geen hoogtepunten* zonder dieptepunten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:06 schreef Isabeau het volgende:
En een blik erwtensoep?Snert vind ik heerlijk, maar die prut die ze in blik verkopen is gewoon vies!
Maar ze dachten wel dat je te slank was voor slankquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Kut nou heb ik toch gereageerd in slank, en dat met mijn voorkomen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:38 schreef k_man het volgende:
Ik wist wel dat het die kant op ging, maar niet dat het al zo ver was. Ik ben wel oprecht een beetje verbaasd hoe snel hij dan maar weer met Lein in bed duikt. Het zal volgens de moderne regels allemaal wel moeten kunnen enzo, maar ik zou denken, als ik D_H was: ik hou 'm uit respect gewoon even binnenboord in die vriendinnenkring. Daar ga je namelijk echt niet dood van.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]absoluut
Dude, het is alweer een tijd over tussen mij en DH hoorLeek me ook maar beter ook.
DH staat er 1x in. Met iemand waar hij geen seks mee heeft gehadquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:49 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Bestaat dat lijstje nog?
Waar kan ik de meest actuele versie vinden?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
Dude DE Dude: "Huh, DH had toch met Nynke?"
Gewoon een bad zoals alle anderen, alleen wat breder en langer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Hoe ziet zo'n bad voor 2 er eigenlijk uit? Heb ik geloof ik nog nooit gezien, ik ken alleen van die enorme bubbelbaden voor in de tuin waar je dan met meer dan 1 in kan.
Ja dat is het ook... Trust me I know.... (Ik heb dan geen 2 pers bad maar met beetje twister achtige moves kom je er wel...quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hou helemaal niet van in bad gaan, maar door jullie ga ik daar bijna aan twijfelen!
Het lijkt me wel heel gezellig, zo saampjes.
is t ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hou helemaal niet van in bad gaan, maar door jullie ga ik daar bijna aan twijfelen!
Doen....quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij eten zo een gourmet-wild-pakket van de AH (gewoon in de bakpan hoor). Er zit hert, parelhoen en struis in (dat is absoluut geen wild volgens mij). Wat denken jullie: sausje erbij maken? Portsausje?
Is het ook. Vindt mijn buurvrouw ook.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik krijg het alleen na vijf minuten al spaansbenauwd in een bad.quote:
Het forum is vanwege een query die al 5 dagen loopt tijdelijk gesloten. De db server is volgelopen, dus het forum staat even uit tot die weer redelijk leeg is. Sorry voor het ongemak. Danny.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:24 schreef kres het volgende:
(forum gedeelte van fok staat op omvallen....)
Je moet je badje ook niet met bloed heet water vullen.... Dan kan ik er ook niet tegen..quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik krijg het alleen na vijf minuten al spaansbenauwd in een bad.
Happy new year trouwens DE!
Dit had ookjwel in één post gekund Bluezz.
Dat bedoel ik ja.....quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Het forum is vanwege een query die al 5 dagen loopt tijdelijk gesloten. De db server is volgelopen, dus het forum staat even uit tot die weer redelijk leeg is. Sorry voor het ongemak. Danny.
Doet het gewoonquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:24 schreef kres het volgende:
Doen....
(forum gedeelte van fok staat op omvallen....)
Jaa hij draait alweer..quote:
waar is dit nou goed voor ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:39 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze is mooiiiiiiquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:41 schreef kres het volgende:
Al dat gepraat over in bad gaan... Krijg er nou spontaan zin in....
Jaa dat is ook zo'n triest verhaal....quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:42 schreef Memento-Mori het volgende:
lichaam van die schaatser is gevonden isa
Dude noemt zichzelf bloes omdat ze wel meerdere posts in 1 topic kan douwuh.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:42 schreef kres het volgende:
waar is dit nou goed voor ?![]()
Toppic opvulling ?
Ohhhhhh.......quote:
Jij ook, Nynke!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:45 schreef AKnynke het volgende:
Iedereen hier een gelukkig nieuwjaar natruurlijk!
Bikkel Nynkequote:Op donderdag 1 januari 2009 19:45 schreef AKnynke het volgende:
groetjes uit München! al män vrienden zijn naar de bios, en ik ga zo j. ophalen van het station. brak van oud en nieuw, k lag om 7 uur in mn bed vanochtend. <wel weinig gedronken, dus dat scheelt al een hele hoop!
Ahaaquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dude noemt zichzelf bloes omdat ze wel meerdere posts in 1 topic kan douwuh.
Dit was mijn 3e post-op-eenrij
Thanks....quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:45 schreef AKnynke het volgende:
groetjes uit München! al män vrienden zijn naar de bios, en ik ga zo j. ophalen van het station. brak van oud en nieuw, k lag om 7 uur in mn bed vanochtend. <wel weinig gedronken, dus dat scheelt al een hele hoop!
Mooi hè?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:39 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dussssquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef Bluezz het volgende:
Raar stukje vlees op BBQ.
Schopje naar CUL
Veel plezier met Johannes (?) en wat zal het weerzien fijn zijn!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:50 schreef AKnynke het volgende:
ga even slank checken....en dan richting hauptbahnhof<1
quote:
O ja!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Frank en Lynne
glfrblzzzn en schndchtr
Over de top.....quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:24 schreef k_man het volgende:
Romantisch bad voor twee?
[ afbeelding ]
Ik doe met je mee....quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik dacht dat ik niet zo moe zou zijn, maaar ik val al bijna in slaap
De aantrekkelijkheid van de slet is dat ie bijna nooit nee zegt en eigenlijk altijd wel ja zegt en beschikbaar isquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er voor sloeries in het algemeen zo aantrekkelijk is precies aan de slet? Of is aantrekkelijkheid geen voorwaarde?
Ja hij praat graag ja. Maar dat kan het toch niet zijn?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb begrepen dat een bepaald onderdeel van de slet en zijn vaardigheden daarmee, uitzonderlijk ontwikkeld zijn.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ja hij praat graag ja. Maar dat kan het toch niet zijn?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja hij praat graag ja. Maar dat kan het toch niet zijn?
En wie kreeg hier nou op haar kop door hem zo te noemenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:09 schreef Leintjeuh het volgende:
De aantrekkelijkheid van de slet is dat ie bijna nooit nee zegt en eigenlijk altijd wel ja zegt en beschikbaar is
Ouwequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wie kreeg hier nou op haar kop door hem zo te noemen![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:17 schreef Liejannuh het volgende:
Als het om het praten zou gaan, dan zouden de meeste vrouwen vrij snel afhaken gok ik.
Ik heb liever meteen een infuusquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:22 schreef borisz het volgende:
Bloes heeft posteritus. Kan iemand haar pillen vinden ?
Nee ik heb die docu niet gezien.
Wat ik er zo van gezien en gelezen heb, vind ik het drie keer niks.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er voor sloeries in het algemeen zo aantrekkelijk is precies aan de slet? Of is aantrekkelijkheid geen voorwaarde?
Ach flikker toch op!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Ondanks mijn overduidelijke voorliefde voor het bashen van D_H, voel ik me nu toch echt even verplicht om t voor m op te nemen. Hij is geen kwaaie knul, alleen niet altijd even handig en/of sociaal vaardig. Hij heeft een bepaalde charme/aantrekkelijkheid en je kan best goed met m praten. Hij is ook best lief. Dus. Ondanks dat ie niet altijd de meest sociaal wenselijke manier van handelen verkiest.
Klote MeMo.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
gaat niet zo lekker met opa, hij is erg verward enzo en maakte vanmiddag ruzie met mn oma omdat zij m niet meer kon verzorgen etcnarigheid
O wat naar. Ook zijn opmerkingen. Je wilt niet dat die twee op die manier afscheid van elkaar nemen natuurlijk. Maar je kan het hem ook niet kwalijk nemen, gezien zijn toestand.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
gaat niet zo lekker met opa, hij is erg verward enzo en maakte vanmiddag ruzie met mn oma omdat zij m niet meer kon verzorgen etcnarigheid
volgens mn moeder zei hij dat ie diep beledigd was etc etc maar s avonds was het weer over nadat mn oma gegeten had thuis, gister waren mn ouders er en toen vroeg ie: waar is oma? en was ie volle overtuiging dat ie thuis was enzo en hij deed de deur op slot als ze er om 22uur niet was etc etc mn moeder zei dat zn ogen ook heel verward/raar stonden. Vannacht is hij ook nog uit bed gevallen, maar een railing kan maandag pas komenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wat naar. Ook zijn opmerkingen. Je wilt niet dat die twee op die manier afscheid van elkaar nemen natuurlijk. Maar je kan het hem ook niet kwalijk nemen, gezien zijn toestand.
Probeer het je niet te veel aan te trekken. (Lastig).
Oi, wat wrang wordt het leven zo voor hem en je oma.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mn moeder zei hij dat ie diep beledigd was etc etc maar s avonds was het weer over nadat mn oma gegeten had thuis, gister waren mn ouders er en toen vroeg ie: waar is oma? en was ie volle overtuiging dat ie thuis was enzo en hij deed de deur op slot als ze er om 22uur niet was etc etc mn moeder zei dat zn ogen ook heel verward/raar stonden. Vannacht is hij ook nog uit bed gevallen, maar een railing kan maandag pas komen
Hoe weet je nou zo zeker dat ie dat heeft dokterquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
een heup is zo gebroken met osteoporose.
Hebben alle oudjes in meer of mindere mate, zuster!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe weet je nou zo zeker dat ie dat heeft dokter
Hemel, dat is schrikken! Ik zou niet eens weten wat je dan moet doen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Bluezz het volgende:
MeMo, wat zwaar voor je oma
Mijn zus had ook een bijzondere nieuwjaarsmiddag... op het moment dat ze vraagt wie er een 2e kopje thee wil, zakt haar zwager in elkaar (al wel in de 70 of zo hoor, maar toch) doet nog net zijn gebit uiten slaat wartaal uit. Met ambu naar zkh, hopelijk valt het wel mee, maar ze zijn behoorlijk geschrokken.
Hier hebben we behoorlijk stoere poetjes! Ze zijn gisteren rond middernacht natuurlijk wel even weggekropen, maar verder was het geen probleem (nu komen de bokjes al ruim een jaar niet meer verder dan de veilige achtertuin, dus zo'n offer was het niet voor ze).quote:Poes komt en gaat achter elkaar naar buiten, ze heeft bijna 24 uur niet naar buiten gedurfd, die arme lieverd
Aan z'n reakties te lezen is het nu ook geestelijk wat in de war bij hem.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoop dat t niet lang duurt zo inderdaad de man is ook helemaal op lichamelijk..
Jaja, ouwe zemelaarquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben alle oudjes in meer of mindere mate, zuster!
klopt hij is nu geestelijk ook in de war, misschien ook al langer maar dan deed/zei hij dingen die ook wel zijn soort humor waren voorheen (dingen express tien keer of verkeerd zeggen) maar dan vraag je je af of dat de laatste tijd dus ook al de verwardheid wasquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan z'n reakties te lezen is het nu ook geestelijk wat in de war bij hem.
Hoop voor jou en jouw familie dat hem een ellenlang lijden bespaard blijft.
Altijd baas boven baasquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
[FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic #2
Holy FUCK.
Ik ga echt minder posten hier.
Lastig te achterhalen inderdaad. Het zal een hele tijd een grijs gebied zijn geweest.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
klopt hij is nu geestelijk ook in de war, misschien ook al langer maar dan deed/zei hij dingen die ook wel zijn soort humor waren voorheen (dingen express tien keer of verkeerd zeggen) maar dan vraag je je af of dat de laatste tijd dus ook al de verwardheid was
Ik heb het in 2008 erg beschaafd gehouden Net onder de 7000 posts.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Holy FUCK.
Ja, dat jij nog tijd vindt om af-en-toe te studeren is mij een raadsel.quote:
Er was natuurlijk serious request, OS en EK voetbalquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat jij nog tijd vindt om af-en-toe te studeren is mij een raadsel.
Ik had vóór australie geen tijd, maar ook helemaal geen zin meer, echt fokmoe.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:20 schreef borisz het volgende:
Er was natuurlijk serious request, OS en EK voetbal.
Maar dan nog is het een hele boel. Ik was al aan het matigen de laatste maanden.
Goed voornemen: Minder posten dan in 2008
Volgend jaar samen meedoen dus?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
In ijswater duiken... gekgeworre!
Zo gekgeworre zijn wij heul niet!quote:
Doe anders gezellig mee boriszquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:21 schreef borisz het volgende:
Is het weer wat anders dan zwaaien, dan is het weer niet goed
Ik werd er helemaal sip van, arme nabestaanden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:42 schreef Memento-Mori het volgende:
lichaam van die schaatser is gevonden isa
Ik dacht ook weer even gezellig daar terug te komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:10 schreef Ole het volgende:
Ik kom even buurten hoor!
Ze zitten weer oeverloos te discussieren in HOOLS
Het wordt tijd dat er weer voetbal is
ja heel ergquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werd er helemaal sip van, arme nabestaanden.
ja kennelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht ook weer even gezellig daar terug te komen.
Trouwens, VBL-FB is nog erger momenteel.
Het testosteron-gehalte van de knaapjes in VBL kunnen ze niet kwijt op het veld of op de tribune?
Tot het testosteron weer tot rust is gekomenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:30 schreef Isabeau het volgende:
Is de CUL SC een soort schuilplaats voor andere SC's
Het is hier koud op mijn werk, brrr. Of ik ben gewoon moe en dan is het ook koud.
Wat dacht je van te kort vrij, en niet echt uitrusten maar allerlei dingen doen, en die rode vlag op het schip?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:30 schreef Isabeau het volgende:
Het is hier koud op mijn werk, brrr. Of ik ben gewoon moe en dan is het ook koud.
Ik heb eigenlijk nooit tijd om echt uit te rusten, Bluezzquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:40 schreef Bluezz het volgende:
Wat dacht je van te kort vrij, en niet echt uitrusten maar allerlei dingen doen, en die rode vlag op het schip?![]()
Ik lees me gek in de versch. topics, heerlijk. Ik zie al die mannen met verhitte hoofden hun toetsebord helemaal uitgesleten berammen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:30 schreef Isabeau het volgende:
Is de CUL SC een soort schuilplaats voor andere SC's
Dankje, slaap lekker en ik hoop dat je niet te veel over je opa piekertquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:47 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori gaat wat slaap pakken. Trusten.
En Isa werkze
Dan doe je iets niet goed, of eigenlijk fout want dat gaat je opbreken, en je weet hetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit tijd om echt uit te rusten, Bluezz![]()
VBL HOOLS en VBL FBquote:En heb je linkjes?
Ik deel plaats 579 met Dude.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Holy FUCK.
Ja, wrijf het er maar in hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:57 schreef Isabeau het volgende:
Erg motiverende Oprah aflevering trouwens over The Biggest Loser. Een vrouw van 106 kilo was 50 kilo afgevallen en nu echt een plaatje zo mooi
Hey, ik ben ook maar gehersenspoeld door onze maatschappij en dus vind ik slank mooier dan dikquote:
Ja, die lelijke dikke vrouw lekker even pesten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Echt nietWe gaan nu lekker Isa dissen, blijft ze tenminste wakker
Nou does een linkje posten dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:37 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Dude, ik post net een linkje van een bepaalde site in Slank en die site is ècht wat voor jou! Geloof me
(dat filmpje is super leuk, maar ik bedoel ook de héle site is echt wat voor jou)
IK had het over de rust bij de burenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Echt nietWe gaan nu lekker Isa dissen, blijft ze tenminste wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga komend jaar elke dag 1 filmpje van die site kijken![]()
Tòch nog een goed voornemen op de valreep, phew! Was al bang dat ik er geen had.@ voornemen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn namelijk ook écht mannen die anders in elkaar steken en net zo leuk en stoer en beminnelijk zijn.
Die zijn dan daarenboven ook nog intelligenter! En liever! En een beetje leuker ook nog.
Snobs have more fun!
KLIK!
Ja ik heb het gezien, die dirigent toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:59 schreef Isabeau het volgende:
Heb je het filmpje gezien?![]()
En mijn mannen-voornemen is niet zo moeilijk, even helemaal geen zin in mannen
Lovin' itquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:03 schreef Isabeau het volgende:
Mooi hè, one buttock playing
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:The first thing to notice here is that a woman has not one ,but two ladders. This is because in addition the normal ladder, a woman also has a friends ladder. The friends ladder is where a woman puts guys that she considers "just friends". More to the point where she puts guys who don't get to have sex with her.
The problem arises because a woman never lets a guy know which ladder he is on.Obviously there is a huge difference, or gap between these two ladders. It is in this gap that kisses of death are delivered and intellectual whores are made. All a man can do is "go for it" and make a move on a girl; ask her out, try to kiss her, write her a love note or whatever. If he's on the good ladder fine. If he is on the friends ladder this is a case of ladder jumping. The man is trying to jump the gap from the friends ladder to the real ladder. The girl has two choices at this point: she can let him on the ladder and all is well, or, more likely, she can kick him in the head, and off the ladder. If you look you'll see that below the ladder is the Abyss(what was it Nietzsche said about a man being on a rope stretched over an Abyss?....well it's worse than he thought; there is no rope.) So the man falls into the Abyss. The Abyss isn't really as bad as it sounds. Mostly it's a period of self-loathing, embarrassment, and of course utter awkwardness with the girl in question if they are talking at all.
*meldt*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:55 schreef Duderinnetje het volgende:
@ voornemen:Er zijn namelijk ook écht mannen die anders in elkaar steken en net zo leuk en stoer en beminnelijk zijn.
Die zijn dan daarenboven ook nog intelligenter! En liever! En een beetje leuker ook nog.
Zijn je pilletjes nu al uitgewerkt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
* ook meldt
Werd er spontaan wakker van, dude
Been there, got the t-shirt!quote:The Abyss isn't really as bad as it sounds. Mostly it's a period of self-loathing, embarrassment, and of course utter awkwardness with the girl in question if they are talking at all.
Joh.quote:en ik moest een traantje wegpinken
Ik zit in mijn maandelijks labiele periode hoorquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die is slankquote:
Moet ik hem uittrekken danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:10 schreef Bluezz het volgende:
Ze heeft haar feestpakje nog aan, onze doc.
En jij bent, net als mijn eigen meissie, lekker veel.quote:
Ja graag.quote:
Je mistte mijn sarcasmequote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit in mijn maandelijks labiele periode hoor
* Isabeau doet Hmm en gaat verder met de natuurkunde waar ze zich net over gebogen had.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:19 schreef Stereotomy het volgende:
En die Ladder Theory klopt heulemaal![]()
![]()
Ja, waar ís krakkemieke eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dee heul niets Isa doet dat uit zichzellllufff
Het is al nieuwjaar, en had dat gezegd, had ik ff een paar prikkers meegenomenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:30 schreef Stereotomy het volgende:
En goddomme ik moet toch echt eens op diabetes type 1 gaan testen in het nieuwe jaar want ik heb me toch een teringdorst en een suf hoofd vaak, niet normaal meer.
Als ik binnenkort door vasculair internistje getest ben op kreatinine-gehalte en gammaGT meld ik het het ook weer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:30 schreef Stereotomy het volgende:
En goddomme ik moet toch echt eens op diabetes type 1 gaan testen in het nieuwe jaar want ik heb me toch een teringdorst en een suf hoofd vaak, niet normaal meer.
Werkelijk?quote:
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:36 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft die een trio met Qwea en Patries gehad ofzo?
Feli!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:38 schreef Isabeau het volgende:
O, mijn neef's vrouw is zwanger van twee kindjes!Hoorde ik vanaaf.
Bijnaquote:
Ow mijn alltime favo wens toen ik nog een meisje wasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:38 schreef Isabeau het volgende:
O, mijn neef's vrouw is zwanger van twee kindjes!Hoorde ik vanaaf.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:39 schreef Bluezz het volgende:
Ow mijn alltime favo wens toen ik nog een meisje wasLeuk
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:38 schreef Stereotomy het volgende:
Feli!!!
Mijn zus is een week na mijn verjaardag uitgerekend
Oh wat heerlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:40 schreef Isabeau het volgende:
en hun dochtertje van 4 mocht het aan opa en oma vertellen
"ik krijg een zusje en een jongetje!"
Ik word dit jaar ook iets met een 0quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:44 schreef Bluezz het volgende:
Dus dan komt mijn verjaardag eerst.
Dit is het jaar dat ik 050 word.
007?quote:
Oleetje Oleetjequote:
bijnaquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:49 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn ook al uren onderweg naar boven, maar soms is die trap zo steil
Ik moet toch een beetje van dat tong-ritme zien af te komenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oleetje Oleetje
slapeloos Boleetje
dat krijg je ervan
als je niet zonder ons kan
![]()
Wij zijn ook al uren onderweg naar boven, maar soms is die trap zo steil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |