Nee, die gaat alleen maar kijken en een heel frisse neus aan het strand opdoen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:26 schreef Isabeau het volgende:
Gaat Bluezz het ijswater in?Echt?! Nee, toch...
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Je zal gek opkijken als het er weer staat ja![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:36 schreef golfer het volgende:
Nee, die gaat alleen maar kijken en een heel frisse neus aan het strand opdoen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:06 schreef k_man het volgende:
Ja ja, beste wensen.
Ik heb nu al schoon genoeg van al dat gewens, gekus, handen geschud en het delen van obligate gemeenplaatsen. En het moet nog beginnen.
Ik wil ook wat doen, maar omdat ik alles zo netjes heb achtergelaten is er gewoonweg niks te doenquote:
ik ben nog aan het bijkomenquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Allemaal een fijne avond gehad?
Hier was het gezellig en lekker.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:03 schreef mascara-klodder het volgende:
ik ben nog aan het bijkomencnk ligt nog steeds in coma
![]()
Heeft het 1 met het ander te maken?quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn rol als perfecte vriendinnetje heb ik al vervuld vandaag.
niet zoals jij denktquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Heeft het 1 met het ander te maken?
wij hebben gister 9 ons met zijn 3'en weggeknatstquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
is 7 ons vleesch voor fondue genoeg voor 4 personen?
keej dan gaat het bij ons wel lukken, heb namelijk nog genoeg hapjes voor bij de borrel. Vriendin is niet zo'n grote eter, ik al helemaal niet, vriendlief wel maar ik gok zo dat hij niet te veel trek heeft, en vriend die komt was vannacht behoorlijk van het padje af, dus die zal ook niet zo'n grote eetlust hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:11 schreef cybermans het volgende:
[..]
wij hebben gister 9 ons met zijn 3'en weggeknatst
Wij hadden er ook niet mega veel bij ofzo
O dat zouden wij hier met z'n tweeën weg eten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
is 7 ons vleesch voor fondue genoeg voor 4 personen?
Bij ons ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Allemaal een fijne avond gehad?
Hier was het gezellig en lekker.
ik doe met je mee...even nivellerenquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat zouden wij hier met z'n tweeën weg eten.![]()
Ik heb trouwens net ontbeten met toastjes met satésalade en twee glazen cola. Dus.En ik zou zometeen wel een glaasje wijn lusten eigenlijk.
![]()
Er liggen hier nog nicotine kauwgommetjesquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:22 schreef mascara-klodder het volgende:
groot probleem hier...sigaretten op
getverquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er liggen hier nog nicotine kauwgommetjes
Ja mooi he! dat ijs op het strand, alleen vreemd dat het ineens een blauwe foto isquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Daar zitten een paar prachtige foto's tussen Bluezz! Die van dat ijs op het strand!![]()
Jongens, ik heb sushi-rijst over van gisteren. Doe ik daar vogels nog een plezier mee denken jullie?
Dat ik niet tot in lengte van dagen ouwe rijst op mijn schuurtje heb liggen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja mooi he! dat ijs op het strand, alleen vreemd dat het ineens een blauwe foto isIk ga er zo nog even mee spelen om hem nog mooier te krijgen.
Tuurlijk lusten vogels dat
Toen was ik nog vloeibaar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eet ze al vast SOL! Fonduen, dat heb ik sinds 1978 niet meer gedaan geloof ik!
fonduen is zo lekkerquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eet ze al vast SOL! Fonduen, dat heb ik sinds 1978 niet meer gedaan geloof ik!
Jij ook allemaal fijne verwensingen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:15 schreef kres het volgende:
HDaag lieve mensjes...
Net thuis... Au Au mijn kop....
Ik ga weer....... ga ff bij de buren eten....
Allemaal leuke toewensingen en zo..
Au mijn kop...
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
fonduen is zo lekker![]()
ben btw benieuwd hoe de bouillon gaat smaken, zit een puntpaprika, flink stuk pompoen, dikke winterwortel, een pastinaak en een halve venkel in.
Heb er voor de zekerheid ook nog maar een bouillonblokje bij gemieterd![]()
koelkast wel een stuk leger nu![]()
zal ik er nog ui en knof bij doen??
kusje eropquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:15 schreef kres het volgende:
HDaag lieve mensjes...
Net thuis... Au Au mijn kop....
Ik ga weer....... ga ff bij de buren eten....
Allemaal leuke toewensingen en zo..
Au mijn kop...
Hey Elfjequote:Op donderdag 1 januari 2009 17:36 schreef DarkElf het volgende:
Hallo allemaal, iedereen weer helder in t hoofd?
Leuke foto's bluezz, zo grappig al die mensen met dikke jassen en dan ineens zwembroeken ertussen
GTST kan het zo in het script opnemenquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey Elfje![]()
![]()
Ja he, dat contrast is zo leuk
Alleen jammer van het uberleuke filmpje dat dus mislukt is
Wat een soap weer hiernaast in Slank
Gotsverdikkie idd zeg.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een soap weer hiernaast in Slank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |