Nee, die gaat alleen maar kijken en een heel frisse neus aan het strand opdoen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:26 schreef Isabeau het volgende:
Gaat Bluezz het ijswater in?Echt?! Nee, toch...
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Je zal gek opkijken als het er weer staat ja![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:36 schreef golfer het volgende:
Nee, die gaat alleen maar kijken en een heel frisse neus aan het strand opdoen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:06 schreef k_man het volgende:
Ja ja, beste wensen.
Ik heb nu al schoon genoeg van al dat gewens, gekus, handen geschud en het delen van obligate gemeenplaatsen. En het moet nog beginnen.
Ik wil ook wat doen, maar omdat ik alles zo netjes heb achtergelaten is er gewoonweg niks te doenquote:
ik ben nog aan het bijkomenquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Allemaal een fijne avond gehad?
Hier was het gezellig en lekker.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:03 schreef mascara-klodder het volgende:
ik ben nog aan het bijkomencnk ligt nog steeds in coma
![]()
Heeft het 1 met het ander te maken?quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn rol als perfecte vriendinnetje heb ik al vervuld vandaag.
niet zoals jij denktquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Heeft het 1 met het ander te maken?
wij hebben gister 9 ons met zijn 3'en weggeknatstquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
is 7 ons vleesch voor fondue genoeg voor 4 personen?
keej dan gaat het bij ons wel lukken, heb namelijk nog genoeg hapjes voor bij de borrel. Vriendin is niet zo'n grote eter, ik al helemaal niet, vriendlief wel maar ik gok zo dat hij niet te veel trek heeft, en vriend die komt was vannacht behoorlijk van het padje af, dus die zal ook niet zo'n grote eetlust hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:11 schreef cybermans het volgende:
[..]
wij hebben gister 9 ons met zijn 3'en weggeknatst
Wij hadden er ook niet mega veel bij ofzo
O dat zouden wij hier met z'n tweeën weg eten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
is 7 ons vleesch voor fondue genoeg voor 4 personen?
Bij ons ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Allemaal een fijne avond gehad?
Hier was het gezellig en lekker.
ik doe met je mee...even nivellerenquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat zouden wij hier met z'n tweeën weg eten.![]()
Ik heb trouwens net ontbeten met toastjes met satésalade en twee glazen cola. Dus.En ik zou zometeen wel een glaasje wijn lusten eigenlijk.
![]()
Er liggen hier nog nicotine kauwgommetjesquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:22 schreef mascara-klodder het volgende:
groot probleem hier...sigaretten op
getverquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er liggen hier nog nicotine kauwgommetjes
Ja mooi he! dat ijs op het strand, alleen vreemd dat het ineens een blauwe foto isquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Daar zitten een paar prachtige foto's tussen Bluezz! Die van dat ijs op het strand!![]()
Jongens, ik heb sushi-rijst over van gisteren. Doe ik daar vogels nog een plezier mee denken jullie?
Dat ik niet tot in lengte van dagen ouwe rijst op mijn schuurtje heb liggen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja mooi he! dat ijs op het strand, alleen vreemd dat het ineens een blauwe foto isIk ga er zo nog even mee spelen om hem nog mooier te krijgen.
Tuurlijk lusten vogels dat
Toen was ik nog vloeibaar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eet ze al vast SOL! Fonduen, dat heb ik sinds 1978 niet meer gedaan geloof ik!
fonduen is zo lekkerquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eet ze al vast SOL! Fonduen, dat heb ik sinds 1978 niet meer gedaan geloof ik!
Jij ook allemaal fijne verwensingen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:15 schreef kres het volgende:
HDaag lieve mensjes...
Net thuis... Au Au mijn kop....
Ik ga weer....... ga ff bij de buren eten....
Allemaal leuke toewensingen en zo..
Au mijn kop...
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
fonduen is zo lekker![]()
ben btw benieuwd hoe de bouillon gaat smaken, zit een puntpaprika, flink stuk pompoen, dikke winterwortel, een pastinaak en een halve venkel in.
Heb er voor de zekerheid ook nog maar een bouillonblokje bij gemieterd![]()
koelkast wel een stuk leger nu![]()
zal ik er nog ui en knof bij doen??
kusje eropquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:15 schreef kres het volgende:
HDaag lieve mensjes...
Net thuis... Au Au mijn kop....
Ik ga weer....... ga ff bij de buren eten....
Allemaal leuke toewensingen en zo..
Au mijn kop...
Hey Elfjequote:Op donderdag 1 januari 2009 17:36 schreef DarkElf het volgende:
Hallo allemaal, iedereen weer helder in t hoofd?
Leuke foto's bluezz, zo grappig al die mensen met dikke jassen en dan ineens zwembroeken ertussen
GTST kan het zo in het script opnemenquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey Elfje![]()
![]()
Ja he, dat contrast is zo leuk
Alleen jammer van het uberleuke filmpje dat dus mislukt is
Wat een soap weer hiernaast in Slank
Gotsverdikkie idd zeg.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Thanksquote:
Voor de verandering niet hierquote:
En ik dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:08 schreef Tezz het volgende:
Voor iedereen die met een kater op de bank ligt: lekker hangen vanavond voor de tv!![]()
Voor iedereen die nog familie-verplichtingen heeft: succes.![]()
Voor iedereen die nog uit gaat vanavond: veeeeeeeel plezier![]()
Nee viel niet op maar je haar rook wel lekker.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Je zat een beetje ver weg en ik had een kuthumeur(hopenlijk viel het niet al te veel op)
Tezzie, ook voor jou een dolletjes leuke 2009 gewenstquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:08 schreef Tezz het volgende:
Hallo allemaal in dit nieuwe jaar!!!!
Allemaal alle goeds in 2009 en veel CUL-plezier!
Mijn jaarwisseling was erg bijzonder met de Italianen. Superleuke avond gehad! De spumante stroomde rijkelijk en de hapjes waren heerlijk (al zeg ik het zelf, hihi).
Vanavond gaan we nog uit eten met de hele bende, ook gezellig.
Voor iedereen die met een kater op de bank ligt: lekker hangen vanavond voor de tv!![]()
Voor iedereen die nog familie-verplichtingen heeft: succes.![]()
Ja, vond ik ook alquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
Nee viel niet op maar je haar rook wel lekker.
Lekstraat.. Remise GVB... Nabij de Rembrant torenquote:
Voor iedereen die moet werken vandaag (of vannacht): veel plezier en sterkte!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik dan?Ik moet werken
Maar jij ook de beste wensen hoor
Meid hou op.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schijn je een leuk inkomen voor te moeten hebbenMisschien moet ik eens afstuderen
Ik zou bijna ja roepen omdat de kans dat wij beiden afstuderen niet zo groot lijktquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
Meid hou op.![]()
Als we afgestudeerd zijn, samen in bad?![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:17 schreef Tezz het volgende:
Voor iedereen die moet werken vandaag (of vannacht): veel plezier en sterkte!
Ik ga voor optie 1quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:08 schreef Tezz het volgende:
Hallo allemaal in dit nieuwe jaar!!!!
Allemaal alle goeds in 2009 en veel CUL-plezier!
Mijn jaarwisseling was erg bijzonder met de Italianen. Superleuke avond gehad! De spumante stroomde rijkelijk en de hapjes waren heerlijk (al zeg ik het zelf, hihi).
Vanavond gaan we nog uit eten met de hele bende, ook gezellig.
Voor iedereen die met een kater op de bank ligt: lekker hangen vanavond voor de tv!Voor iedereen die nog familie-verplichtingen heeft: succes.
![]()
En mensen die morgenochtend moeten werken...??? Die krijgen niks... ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Voor iedereen die moet werken vandaag (of vannacht): veel plezier en sterkte!
Ik had geen idee waar het over ging totdat B. bij er op wees.quote:
Het ergste is.... JE KUNT NIET MEER WEG.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:30 schreef k_man het volgende:
[..]
* k_man heeft even bijgelezen.
Mijn god, waar ben ik in terecht gekomen?
Die had je nog niet echt in België, (dankzij mijn paradingetjesquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:08 schreef Isabeau het volgende:
ik had een kuthumeur(hopenlijk viel het niet al te veel op)
*neuriet alvast hotel californiaquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:30 schreef k_man het volgende:
* k_man heeft even bijgelezen.
Mijn god, waar ben ik in terecht gekomen?
Boebiedoe kan hier iig overuren maken om z'n lijstje bij te werken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het ergste is.... JE KUNT NIET MEER WEG.
Ingebouwd afweer-mechanisme dat bij sommige vrouwen feilloos werkt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
Isa krijgt altijd pre-mensending wanneer ze mij meet.
Spontaan!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
Isa krijgt altijd pre-mensending wanneer ze mij meet.
Weet je dat ik aan dat lijstje dacht toen we terug naar huis reden van de meet?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:38 schreef k_man het volgende:
Boebiedoe kan hier iig overuren maken om z'n lijstje bij te werken.
Ik zit daar even bij te lezen en moet constateren dat ik behoorlijk achterloop. D_H had volgens mijn info nog verkering.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey Elfje![]()
![]()
Ja he, dat contrast is zo leuk
Alleen jammer van het uberleuke filmpje dat dus mislukt is
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:38 schreef k_man het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:43 schreef Bluezz het volgende:
En ja, ook dit had allemaal in 1 post gekund, kend, kont
Als dude niet met haar resten ertussen zit![]()
Geen hoogtepunten* zonder dieptepunten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:06 schreef Isabeau het volgende:
En een blik erwtensoep?Snert vind ik heerlijk, maar die prut die ze in blik verkopen is gewoon vies!
Maar ze dachten wel dat je te slank was voor slankquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Kut nou heb ik toch gereageerd in slank, en dat met mijn voorkomen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:38 schreef k_man het volgende:
Ik wist wel dat het die kant op ging, maar niet dat het al zo ver was. Ik ben wel oprecht een beetje verbaasd hoe snel hij dan maar weer met Lein in bed duikt. Het zal volgens de moderne regels allemaal wel moeten kunnen enzo, maar ik zou denken, als ik D_H was: ik hou 'm uit respect gewoon even binnenboord in die vriendinnenkring. Daar ga je namelijk echt niet dood van.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]absoluut
Dude, het is alweer een tijd over tussen mij en DH hoorLeek me ook maar beter ook.
DH staat er 1x in. Met iemand waar hij geen seks mee heeft gehadquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:49 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Bestaat dat lijstje nog?
Waar kan ik de meest actuele versie vinden?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
Dude DE Dude: "Huh, DH had toch met Nynke?"
Gewoon een bad zoals alle anderen, alleen wat breder en langer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Hoe ziet zo'n bad voor 2 er eigenlijk uit? Heb ik geloof ik nog nooit gezien, ik ken alleen van die enorme bubbelbaden voor in de tuin waar je dan met meer dan 1 in kan.
Ja dat is het ook... Trust me I know.... (Ik heb dan geen 2 pers bad maar met beetje twister achtige moves kom je er wel...quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hou helemaal niet van in bad gaan, maar door jullie ga ik daar bijna aan twijfelen!
Het lijkt me wel heel gezellig, zo saampjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |