we hebben officieel geen status meer in ONZ, dus we kunnen naar GC. Het volgende topic wat ik open komt in GC, afgesproken?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het was een grapje.
Kan die reeks naar GC misschien?.
Dan moet je ondernemenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef Xiance het volgende:
enfin Caz.. ik zit dus steeeeds op jou te wachten!
en komt er dan een dummytopic met een verwijs link voor de sexlozen zoals moi die niet weten wat GC is en hoe je er komt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
we hebben officieel geen status meer in ONZ, dus we kunnen naar GC. Het volgende topic wat ik open komt in GC, afgesproken?
liefje.. als ik ondernemer was dan had ik de belasting wel genaaid!!!!quote:
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef hierissieweer het volgende:
Het volgende topic wat ik open komt in GC, afgesproken?
Gewoon in de postgeschiedenis van stroek kijken. daar staat ie dan inquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
en komt er dan een dummytopic met een verwijs link voor de sexlozen zoals moi die niet weten wat GC is en hoe je er komt?
Hij is er inmiddels. Sorry dinges.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:19 schreef hierissieweer het volgende:
Waarom is dinges, zo laat met het openen van een neiuw topic?
Zo doe jij het altijd?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
Gewoon in de postgeschiedenis van stroek kijken. daar staat ie dan in
Das zo, maar vind GC meer recht doen dan ONZquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat jij wil.. Ik kom hier voor een kletspraatje en de locatie van het topic verandert niets aan mijn interpretatie daarvan.
.
Als ik het niet kan vinden wel. Vaak staat hij ook tussen de actieve topics en dan ctrl-f en zoeken op homo. Helpt ookquote:
Wat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:22 schreef Xiance het volgende:
ouja.. we hadden in Ryptsjerksterpolder kunnen wonen....
Huh? Waar gaat dit op verder?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:22 schreef Xiance het volgende:
ouja.. we hadden in Ryptsjerksterpolder kunnen wonen....
precies..\quote:
ohhhh mein shatz!quote:
I know.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:25 schreef Xiance het volgende:
ik was weer eens aant filosoferen over hoe slecht ons leven wel niet had kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |