trenstoestel en waar ik ook op google, niks, weavingpoles gaf me een paar hits, dus weefstokken, weefpalen enz enz, niets.quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
wat voor naam heb je er bij gekregen dan?
Ja, piepkleine plukjes haar, die je dan op pruikengaas knoopt. Ik ben naar een winkel geweest in Amsterdam, die had het ding voor 100 en nog wat euro, maar volgens de docent komen ze op 32 euro ex btw.. das geen honderdennogwateuroquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh irritant! Is het om pruiken mee te weven?
ja 10 euroquote:Op woensdag 31 december 2008 23:40 schreef Ticootje het volgende:
ik heb mn telefoon dus ik kijk af en toe op fok en youp staat aan. Maar ik hou er niet zo van. Kijkt iemand de staatsloterij? Heb ik al wat gewonnen? Ik eindig op 512.
Trensstokken, in een pdf sample van een grimeurscursus. Maar verder ook geen links daarop.quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:47 schreef moussy het volgende:
[..]
trenstoestel en waar ik ook op google, niks, weavingpoles gaf me een paar hits, dus weefstokken, weefpalen enz enz, niets.
heel graag! Een vriendin van mij die kapster is herkende het ook helemaal nergens van, eigenlijk niemand kent dat ding en de pruikenmakers willen er niets over kwijt ivm concurentiequote:Op donderdag 1 januari 2009 14:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Trensstokken, in een pdf sample van een grimeurscursus. Maar verder ook geen links daarop.
Ik herken het zelf niet als iets uit het textielweven, maar daar heb ik ook alleen basiskennis over. Zal ik aan m'n moeder de textielweefexpert vragen of zij het herkent?
Hadden wij ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:03 schreef moussy het volgende:
Ik weet niet eens wat wij hebben, iig een tientje
die is helaas sinds een maand of zo gestoptquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:27 schreef Macka66 het volgende:
Heb alvast wel een pagina gevonden met een adres waar een trensapparaat aangeschaft zou kunnen worden,
klik. Het lijkt me echt iets uit het haarwerkambacht, maar ik zal vragen of m'n moeder een alternatief weet
Nu lamquote:
Denk dat mijn zus dat super zou vinden, alleen woont ze in Utrecht.....quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:05 schreef Ticootje het volgende:
***oproep***
Ik zoek iemand, omgeving den haag, die een weekje op een superlieve golden retriever wilt passen. Hij is echt heel lief, kan bij kinderen en andere huisdieren zoals andere honden en katten en zelfs konijnen. Ik zoek dus, een beetje wanhopig, oppas voor een week in februari. Kan iemand mij helpen?
Wat rot toch voor Eva en jullie. Hopelijk is het vuurwerk nu helemaal afgelopen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:10 schreef Lois het volgende:
Oe woonden we maar dichterbij Tico, en was Eva maar niet zo bang voor honden, dan had ik het zo gedaan, maar ja daar koop je niks voor he.
Karin wat een toestand, en snoopy wat een mazzel
Eva is met wat moeite naar haar eigen bedje gegaan en nu gaan ze hier ineens weer vuurwerk laten knallen![]()
Ik hoop dat ze eindelijk in slaap kan vallen nu, het was weer een erg angstige dag voor haar.
check hier nog zo'-eentje, k had je graag geholpen Ticooquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Denk dat mijn zus dat super zou vinden, alleen woont ze in Utrecht.....
Ja hoor. Hij kan heel goed alleen zijn, sloopt niets. Maar maximaal 8 uur, anders is het wel een beetje zielig.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:46 schreef Memmel het volgende:
Tico, ik wil het wel even met mijn man overleggen, maar kan de hond ook alleen zijn overdag?
ik snap hem ook wel, die wil natuurlijk het liefst niet op 1 januari komen opdraven.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:54 schreef DJMO het volgende:
arme amber en evaen ook balen voor jou karin, k hoop dat je verzekering gewoon alles vergoed, dus ook voorijkosten, en wat een flauwekul dat hij het te druk heeft, heeft hij geen collega's dan ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |