wij hebben verdorie geen lotquote:Op woensdag 31 december 2008 23:40 schreef Ticootje het volgende:
ik heb mn telefoon dus ik kijk af en toe op fok en youp staat aan. Maar ik hou er niet zo van. Kijkt iemand de staatsloterij? Heb ik al wat gewonnen? Ik eindig op 512.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:40 schreef Belana het volgende:
lieve mensjes van OUD (ja ik heb een borrel op) een heel gelukkig nieuw jaar!!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 10:00 schreef Webkim het volgende:
Gelukkig nieuw jaar allemaal!
Ik heb vuurwerk gekeken met mijn zoon.Helemaal soezelig, met knalrode slaapwangen in zijn slaapzak op mijn arm. Grote ogen van al dat raars in de lucht en volop zijn eerste woordje mompelend. "Boem. Bmmm! Bmmmboemm!"
Hoe toepasselijk op oudjaarsavond.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:13 schreef TearSong het volgende:
Hier een heerlijke avond gehad, lekker 'gewoon' thuis achter het raam
Jij bent duidelijk beter uitgeslapen dan ikquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:39 schreef TearSong het volgende:
[..]
Zo hadden wij vroeger in Utrecht een 'hoerenhuis' schuin tegenover onze woning en daar brak brand uit...hup...alle dames zo naar buiten gerend met weinig of geen kleding aan. Een hele belevenis. De volgende dag wil de ik het op school vertellen en enthousiast begin ik mijn verhaal met 'bij ons in het hoerenhuis...'![]()
![]()
trenstoestel en waar ik ook op google, niks, weavingpoles gaf me een paar hits, dus weefstokken, weefpalen enz enz, niets.quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
wat voor naam heb je er bij gekregen dan?
Ja, piepkleine plukjes haar, die je dan op pruikengaas knoopt. Ik ben naar een winkel geweest in Amsterdam, die had het ding voor 100 en nog wat euro, maar volgens de docent komen ze op 32 euro ex btw.. das geen honderdennogwateuroquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh irritant! Is het om pruiken mee te weven?
ja 10 euroquote:Op woensdag 31 december 2008 23:40 schreef Ticootje het volgende:
ik heb mn telefoon dus ik kijk af en toe op fok en youp staat aan. Maar ik hou er niet zo van. Kijkt iemand de staatsloterij? Heb ik al wat gewonnen? Ik eindig op 512.
Trensstokken, in een pdf sample van een grimeurscursus. Maar verder ook geen links daarop.quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:47 schreef moussy het volgende:
[..]
trenstoestel en waar ik ook op google, niks, weavingpoles gaf me een paar hits, dus weefstokken, weefpalen enz enz, niets.
heel graag! Een vriendin van mij die kapster is herkende het ook helemaal nergens van, eigenlijk niemand kent dat ding en de pruikenmakers willen er niets over kwijt ivm concurentiequote:Op donderdag 1 januari 2009 14:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Trensstokken, in een pdf sample van een grimeurscursus. Maar verder ook geen links daarop.
Ik herken het zelf niet als iets uit het textielweven, maar daar heb ik ook alleen basiskennis over. Zal ik aan m'n moeder de textielweefexpert vragen of zij het herkent?
Hadden wij ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:03 schreef moussy het volgende:
Ik weet niet eens wat wij hebben, iig een tientje
die is helaas sinds een maand of zo gestoptquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:27 schreef Macka66 het volgende:
Heb alvast wel een pagina gevonden met een adres waar een trensapparaat aangeschaft zou kunnen worden,
klik. Het lijkt me echt iets uit het haarwerkambacht, maar ik zal vragen of m'n moeder een alternatief weet
Nu lamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |