Oh, en uiteraard een heel erg gelukkig nieuw jaar voor iedereen!

Gisterenavond een hele rustige avond met z'n drietjes gehad. Sasha sliep, ik ook (eventjes) en F. vermaakte zich met tv en computer.
Toen om kwart voor 12 Sasha eruit gehaald, fles gegeven, om 0.00 zoenen en toen naar zolder met z'n drietjes om daar vuurwerk te kijken. Sasha keek zijn ogen uit.
Om kwart voor een was het knallen aardig afgenomen en heb ik hem weer in bed gelegd en hij viel zonder ook maar 1 kik te geven weer als een blok in slaap, tot 9 uur vanmorgen!

Toen vanmiddag nog visite van mijn schoonouders, die konden gisteren niet en daarna om 18.00 bij m'n ouders aan tafel aangeschoven. Lekker makkelijk!

Oh Vicky, we hebben vanavond ook binnen een uur mijn vader zijn schaatsen verkocht!

Wel sneu, ooit, lang geleden heeft hij ze nieuw gekocht, in Friesland bij die Viking-fabriek/importeur/dinges, 3 keer op geschaatst, toen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarenlang geen echt ijs meer en toen in 2002 een herseninfarct, en toen kon hij het dus niet meer. Te wankel op zijn benen. Nu, na heel veel wikken en wegen toch maar weg gedaan.

Maar ja... hij had ze nog wel 10 jaar kunnen bewaren, schaatsen zal niet meer gebeuren.
En nu heb ik de mijne er ook maar op gezet dus. Ik pas geen van mijn schoenen meer, dus mijn schaatsen kan ik ook rustig vergeten. Ik ben benieuwd of iemand ze wil.
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 01-01-2009 22:04:51 ]