Dit is wel erg ingrijpend. De meeste pakken slaag zijn ook eigen schuld en een stuk minder ingrijpend.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:40 schreef Yi-Long het volgende:
Hangt er van af of het zijn eigen schuld was of niet, of ik het wel of niet zielig vind. Aan de ene kant gun je bijna niemand dit, maar goed, als ze toch alleen maar liepen te kutten, dan kan ik er wel om lachen.
Maar zelfs dan is de kans groter dat je scrotum geflambeerd wordt door 144 babypijlen dan dat je een grote explosie krijgt.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Of hij had natuurlijk heel handig een plastic tasje met vuurwerk veilig tussen zijn voeten staan zoals ik zoveel mensen zie doen. Want 'dat is veiliger dan een rugtas.'
quote:
Maar Zangeres Zonder Voet hoort ie ook graagquote:Op woensdag 31 december 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Zijn favoriete zanger is Manke Nelis.
Net zoals Peter Beense en Koos Alberts.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Maar Zangeres Zonder Voet hoort ie ook graag
iemand die op grote voet leeft, da's duidelijkquote:Op woensdag 31 december 2008 21:24 schreef venomsnake het volgende:
![]()
Wie gaat er nu ook nog op 24 jarige leeftijd met vuurwerk lopen kutten?
Nee Little Featquote:Op woensdag 31 december 2008 21:25 schreef Roi het volgende:
Z'n favoriete band was toch Feetwood Mac?
Ah, voetvolk dus.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:54 schreef Lyrebird het volgende:
Vlijmen... Net zoals Eindhoven een Helmond heeft, heeft Den Bosch Vlijmen. Stelletje aso's daar...
De man houdt zelf de voet bij de meet.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:36 schreef venomsnake het volgende:
Het schijnt ook nog een poot te zijn hoorde ik net op de radio.
Dat heeft nog veel voeten in de aardequote:Op woensdag 31 december 2008 21:44 schreef venomsnake het volgende:
Zal je zien dat hij morgenvroeg met zijn verkeerde been uit bed stapt..
Zijn vrouw probeert hem gewoon op het verkeerde been te zetten.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:49 schreef tong80 het volgende:
Het schijnt dat ie zijn vrouw als een voetveeg behandelt
Hij is oud en wijs genoeg, ik vind dat hij zolangzamerhand wel op zijn eigen benen moet kunnen staan.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:49 schreef Lois het volgende:
De grond zal wel onder zijn voet vandaan zakken
Misschien is hij pootje gelicht?quote:Op woensdag 31 december 2008 21:52 schreef ACT-F het volgende:
Hij werd nog gemaand om uit de buurt te blijven, maar hij hield voet bij stuk.
lipjes getuitquote:Op woensdag 31 december 2008 21:36 schreef venomsnake het volgende:
Het schijnt ook nog een poot te zijn hoorde ik net op de radio.
nee dan moet de andere voet er ook afquote:Op woensdag 31 december 2008 21:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met deze vrouw kan hij op gelijke voet verder
Dat is die al bijnaquote:Op woensdag 31 december 2008 22:03 schreef henkway het volgende:
nee dan moet de andere voet er ook af
Ach, als er één voet over de dam is...quote:Op woensdag 31 december 2008 22:03 schreef henkway het volgende:
nee dan moet de andere voet er ook af
quote:Op woensdag 31 december 2008 22:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ach, als er één voet over de dam is...
Dat neem ik niet voetstoots aan.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:16 schreef Pedroso het volgende:
Een goede voetballer zal ie niet meer worden.
quote:Op woensdag 31 december 2008 22:34 schreef ACT-F het volgende:
Ook bij de videotheek had hij geen geluk. Films met dit logo waren voor hem nadrukkelijk verboden:
[ afbeelding ]
Zijn baas heeft geen poot om op te staan.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:48 schreef ACT-F het volgende:
Bij zijn 1e werkdag wordt hij op staande voet ontslagen
maar hij hoeft niet te lopenquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:32 schreef Synthesist het volgende:
over een paar weken wordt hij op staande voet ontslagen uit het ziekenhuis
Als er niet zo veel open deuren ingetrapt zouden worden in de hieraan voorafgaande posts zou het nog schitterender zijn.quote:
Zal hem ook niet meer lukken, open deuren intrappen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:16 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als er niet zo veel open deuren ingetrapt zouden worden in de hieraan voorafgaande posts zou het nog schitterender zijn.
Toepasselijke avater ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal hem ook niet meer lukken, open deuren intrappen.
Ja, wilde dit gisteren ook al plaatsen maar iemand was me al voor. Maar ik houd voet bij stuk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
de grap voetzoeker was zeker al gemaakt?
geen zin om het hele topic door te lezen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:06 schreef Re het volgende:
lijkt me toch een aparte gewaarwording zomaar ineens foetsie...
Hij kan voortaan in de schoenwinkel het showmodel meenemen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:17 schreef Pedroso het volgende:
Zo zie je maar weer, wie de schoen past trekke hem aan.
Och op 1 voet kan je toch niet lopen, en die WAO uitkering procedure lijkt mij een gelopen race dat wil ik toch even voor het voetlicht brengen daar deze man op gespannen voet stond met vuurwerk en nu qua status in de wijk wel van zijn voetstuk is gevallen.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zijn andere voet raakte ook zeer ernstig gewond?
Dat was de eerste grap in dit topic.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
de grap voetzoeker was zeker al gemaakt?
geen zin om het hele topic door te lezen
was een voetnootquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was de eerste grap in dit topic.
Raad eens wie hem maakte ?
Die grap had ik ook al gemaaktquote:
jawel, want het schijnt dat die voet op ijs is gelegdquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hij heeft nooit meer last koude voeten..
Dat staat dan weer op gespannen voet met de ervaring van koude voeten..quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:06 schreef henkway het volgende:
[..]
jawel, want het schijnt dat die voet op ijs is gelegd
Mwoah, valt mee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:54 schreef buachaille het volgende:
De voet is teruggevonden:
WAARSCHUWING alleen klikken boven de 18 jaar en als je een ongevoelig persoon bent.
http://cache.boston.com/u(...)_pt2/24_17228853.jpg
Mooie foto.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:54 schreef buachaille het volgende:
De voet is teruggevonden:
WAARSCHUWING alleen klikken boven de 18 jaar en als je een ongevoelig persoon bent.
http://cache.boston.com/u(...)_pt2/24_17228853.jpg
Henk leefde altijd op grote voet en hield voet bij stuk... dat was Henk ten voeten uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je hoeft toch niet te overlijden als je je voet verliest?
Hier wil ik even een voetnoot bijplaatsen. Het neemt natuurlijk niet weg dat de man ook aan de rest van zijn lichaam ernstig gewond was.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je hoeft toch niet te overlijden als je je voet verliest?
lul niet zo dom...met Helmond is helemaal niks mis.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:54 schreef Lyrebird het volgende:
Vlijmen... Net zoals Eindhoven een Helmond heeft, heeft Den Bosch Vlijmen. Stelletje aso's daar...
Nee, hij had een begrafenisverzekering hoorde ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Fijn. De komende tientallen jaren kan de belastingbetaler zijn uitkering financieren.
Dat scheelt weer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:56 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee, hij had een begrafenisverzekering hoorde ik
quote:Op zondag 4 januari 2009 04:43 schreef GasTurbine het volgende:
Hij staat ligt nu met één been in het graf
Ja, laten we hem nu nog even op een voetstuk plaatsenquote:Op zondag 4 januari 2009 03:11 schreef Twerk het volgende:
Hij heeft de gevaren van vuurwerk toch maar mooi voor het voetlicht gebracht.
Toepasselijke nickname ookquote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef tenenkaas het volgende:
al die grappige opmerkingen
Ik denk dat ie aan bloedvergiftiging is overleden, want doodgebloed lijkt me sterk aangezien hij al opgenomen was.
nou als je bukt om een illegaal stukje vuurwerk aan te steken, en je bent een voet kwijt, dan heb je denk ik ook een flinke bloedneus.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef tenenkaas het volgende:
Ik denk dat ie aan bloedvergiftiging is overleden, want doodgebloed lijkt me sterk aangezien hij al opgenomen was.
* Adidah mompelt iets over drukgolf en interne bloedingen (is ook doodbloeden).quote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef tenenkaas het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:46 schreef DjinN het volgende:
lul niet zo dom...met Helmond is helemaal niks mis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |