lul niet zo dom...met Helmond is helemaal niks mis.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:54 schreef Lyrebird het volgende:
Vlijmen... Net zoals Eindhoven een Helmond heeft, heeft Den Bosch Vlijmen. Stelletje aso's daar...
Nee, hij had een begrafenisverzekering hoorde ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Fijn. De komende tientallen jaren kan de belastingbetaler zijn uitkering financieren.
Dat scheelt weer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:56 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee, hij had een begrafenisverzekering hoorde ik
quote:Op zondag 4 januari 2009 04:43 schreef GasTurbine het volgende:
Hij staat ligt nu met één been in het graf
Ja, laten we hem nu nog even op een voetstuk plaatsenquote:Op zondag 4 januari 2009 03:11 schreef Twerk het volgende:
Hij heeft de gevaren van vuurwerk toch maar mooi voor het voetlicht gebracht.
Toepasselijke nickname ookquote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef tenenkaas het volgende:
al die grappige opmerkingen
Ik denk dat ie aan bloedvergiftiging is overleden, want doodgebloed lijkt me sterk aangezien hij al opgenomen was.
nou als je bukt om een illegaal stukje vuurwerk aan te steken, en je bent een voet kwijt, dan heb je denk ik ook een flinke bloedneus.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef tenenkaas het volgende:
Ik denk dat ie aan bloedvergiftiging is overleden, want doodgebloed lijkt me sterk aangezien hij al opgenomen was.
* Adidah mompelt iets over drukgolf en interne bloedingen (is ook doodbloeden).quote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef tenenkaas het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:46 schreef DjinN het volgende:
lul niet zo dom...met Helmond is helemaal niks mis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |