iemand die op grote voet leeft, da's duidelijkquote:Op woensdag 31 december 2008 21:24 schreef venomsnake het volgende:
![]()
Wie gaat er nu ook nog op 24 jarige leeftijd met vuurwerk lopen kutten?
Nee Little Featquote:Op woensdag 31 december 2008 21:25 schreef Roi het volgende:
Z'n favoriete band was toch Feetwood Mac?
Ah, voetvolk dus.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:54 schreef Lyrebird het volgende:
Vlijmen... Net zoals Eindhoven een Helmond heeft, heeft Den Bosch Vlijmen. Stelletje aso's daar...
De man houdt zelf de voet bij de meet.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:36 schreef venomsnake het volgende:
Het schijnt ook nog een poot te zijn hoorde ik net op de radio.
Dat heeft nog veel voeten in de aardequote:Op woensdag 31 december 2008 21:44 schreef venomsnake het volgende:
Zal je zien dat hij morgenvroeg met zijn verkeerde been uit bed stapt..
Zijn vrouw probeert hem gewoon op het verkeerde been te zetten.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:49 schreef tong80 het volgende:
Het schijnt dat ie zijn vrouw als een voetveeg behandelt
Hij is oud en wijs genoeg, ik vind dat hij zolangzamerhand wel op zijn eigen benen moet kunnen staan.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:49 schreef Lois het volgende:
De grond zal wel onder zijn voet vandaan zakken
Misschien is hij pootje gelicht?quote:Op woensdag 31 december 2008 21:52 schreef ACT-F het volgende:
Hij werd nog gemaand om uit de buurt te blijven, maar hij hield voet bij stuk.
lipjes getuitquote:Op woensdag 31 december 2008 21:36 schreef venomsnake het volgende:
Het schijnt ook nog een poot te zijn hoorde ik net op de radio.
nee dan moet de andere voet er ook afquote:Op woensdag 31 december 2008 21:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met deze vrouw kan hij op gelijke voet verder
Dat is die al bijnaquote:Op woensdag 31 december 2008 22:03 schreef henkway het volgende:
nee dan moet de andere voet er ook af
Ach, als er één voet over de dam is...quote:Op woensdag 31 december 2008 22:03 schreef henkway het volgende:
nee dan moet de andere voet er ook af
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |