quote:Op woensdag 31 december 2008 22:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ach, als er één voet over de dam is...
Dat neem ik niet voetstoots aan.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:16 schreef Pedroso het volgende:
Een goede voetballer zal ie niet meer worden.
quote:Op woensdag 31 december 2008 22:34 schreef ACT-F het volgende:
Ook bij de videotheek had hij geen geluk. Films met dit logo waren voor hem nadrukkelijk verboden:
[ afbeelding ]
Zijn baas heeft geen poot om op te staan.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:48 schreef ACT-F het volgende:
Bij zijn 1e werkdag wordt hij op staande voet ontslagen
maar hij hoeft niet te lopenquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:32 schreef Synthesist het volgende:
over een paar weken wordt hij op staande voet ontslagen uit het ziekenhuis
Als er niet zo veel open deuren ingetrapt zouden worden in de hieraan voorafgaande posts zou het nog schitterender zijn.quote:
Zal hem ook niet meer lukken, open deuren intrappen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:16 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als er niet zo veel open deuren ingetrapt zouden worden in de hieraan voorafgaande posts zou het nog schitterender zijn.
Toepasselijke avater ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal hem ook niet meer lukken, open deuren intrappen.
Ja, wilde dit gisteren ook al plaatsen maar iemand was me al voor. Maar ik houd voet bij stuk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
de grap voetzoeker was zeker al gemaakt?
geen zin om het hele topic door te lezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |