ik ben nog steeds nieuwsgierig wat je nu precies aan t doen bent en wat je nu wilquote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. ben zelfs aan het kijken of ik nu een beetje foto kan maken van wat mijn idee was
Ik heb liever dat je heelhuids overkomt, dus dan zaterdag maarquote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kon t toch proberen, misschien had je zoiets van ach tis oudejaarsdag laat ik duimelot eens een plezier doenal ga ik met de grootste snelheid die mijn autotje aankan (170 dus) de snelweg over
dit ga ik niet redden.
zaterdag dan maar?
en grote borsten
inderdaad relatief, als ik mooi recht sta en dan naar beneden kijk kan ik wel mijn tenen nog zien
Ze waren ooit gigantisch maar toen was alles gigantisch whehe
Met eten of masseren?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil je wel komen helpen
niet te romantisch doen hequote:Op woensdag 31 december 2008 16:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je heelhuids overkomt, dus dan zaterdag maarKoop ik er nog wat kaarsjes enzo bij
![]()
[..]
Met eten of masseren?
Je hebt wel vreemde ideeenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben nog steeds nieuwsgierig wat je nu precies aan t doen bent en wat je nu wil
(in je broek een mooi gat gemaakt dat je nu afnaait zodat t niet gaat rafelen zodat je op elk moment kan n**ken ??? ohnee je bent ongi he)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
De sluiter moet starten toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:48 schreef mrbox het volgende:
Ik doe het maar ff
Tijnbrein heeft al eerder verzuimdquote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
De sluiter moet starten toch?
In dat geval moest Tijnbrein nieuwtje maken.
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Astu .. heel irritant .. zelf foto's maken.. Beter dan ditwerd het niet snel..Nu nog een beetje lachen en je ziet er prachtig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Ja, mooi plan indd. Heb ook een things to do boekje, waar het ook al op het programma staat. Heb zware moeite eraan te beginnen. Zeker nu ik hier toch weer post.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef mrbox het volgende:
Vencodark, dat klinkt wel als een goed plan toch ? Daarna stop je er ook echt mee en laat je dat gewoon liggen tot morgen. (Zeg dat ook tegen jezelf, dat werkt vaak extra)
Ja, gister indd.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tijnbrein heeft al eerder verzuimd
Die lach komt wel als ik niet op de foto moetquote:Op woensdag 31 december 2008 16:52 schreef mrbox het volgende:
Nu nog een beetje lachen en je ziet er prachtig uit![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet te romantisch doen he
het is maar om dat extra eten op te krijgen niks meer
Astu .. heel irritant .. zelf foto's maken.. Beter dan ditwerd het niet snel..erg leuk!! leuk gecombineerd ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
go get him!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
En dan idd nog iets van een ketting/oorbellen enzo om het af te werkenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:53 schreef Adolecens het volgende:
erg leuk!! leuk gecombineerd ook![]()
go get him!
Eens. Mooie topje (vreselijk woord vind ik dat) heeft ze aan. Mooi dat kantquote:Op woensdag 31 december 2008 16:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ok
[..]
erg leuk!! leuk gecombineerd ook![]()
go get him!
Tis ook officieel geen topjequote:Op woensdag 31 december 2008 16:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens. Mooie topje (vreselijk woord vind ik dat) heeft ze aan. Mooi dat kant![]()
Als CG hm zo niet veroverd, dan gebeurt het nooit.
Hetzelfdequote:Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef MNR het volgende:
Mensen, allemaal een hele fijne avond!
Groetjes!
Dat snap ik jaquote:Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beestje moest ff een naam hebben he.
Ik wist niet dat je een nieuw moest aanmaken als je als laatst posten. Sorry Ich habe es nicht gewust.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
De sluiter moet starten toch?
In dat geval moest Tijnbrein nieuwtje maken.
Ja jij ook doegsquote:Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef MNR het volgende:
Mensen, allemaal een hele fijne avond!
Groetjes!
Allebeiquote:Op woensdag 31 december 2008 16:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je heelhuids overkomt, dus dan zaterdag maarKoop ik er nog wat kaarsjes enzo bij
![]()
[..]
Met eten of masseren?
Bij deze.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een nieuw moest aanmaken als je als laatst posten. Sorry Ich habe es nicht gewust.
Astu .. heel irritant .. zelf foto's maken.. Beter dan ditwerd het niet snel..Wow mooie fout Cue. Je ziet er echt fantastisch uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wow mooie fout Cue. Je ziet er echt fantastisch uit.
Ja, de coupe is in orde en ons buffet begint over 2 minutenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Hetzelfde
Fijne jaarwisseling (mocht dit betekenen dat je weggaat)![]()
Pff ja man!! maarja ik heb dan ook alleen nog maar een stukkie komkommerquote:
Heb je nog geen plannen dan? Je bent welkomquote:
Ik heb nog wel wat te etenquote:
Eet smakelijk!!!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, de coupe is in orde en ons buffet begint over 2 minuten
Enne.. Cue, veel plezier!
Oke volgende keer zou ik het doen. Makes mental note not to forget.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij deze.Dat wordt van je verwacht.
Neem een oliebol ! Komt het gevoel mss ookquote:
Vanmorgen wel netjes ontbeten en 's middags een tomatensoepje met een boterham. Sinds half 3 ofzo niet meer gegeten en gedronken...quote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff ja man!! maarja ik heb dan ook alleen nog maar een stukkie komkommerop.. jij dan?
Zometeen maar avondeten maken
Avondeten maken goed plan. Ik heb ook honger. Ik ga zo maar eens eten maken.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff ja man!! maarja ik heb dan ook alleen nog maar een stukkie komkommerop.. jij dan?
Zometeen maar avondeten maken
Ik heb wel plannen, maar je hebt vast geen spul gekocht waarvan de houdbaarheid allemaal per vandaag of morgen verstreken is toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je nog geen plannen dan? Je bent welkom![]()
[..]
Ik heb nog wel wat te eten
Goed idee...maar dan heb ik straks weer minder trek in warm eten.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Neem een oliebol ! Komt het gevoel mss ook
Je houdt het wel volquote:Op woensdag 31 december 2008 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vanmorgen wel netjes ontbeten en 's middags een tomatensoepje met een boterham. Sinds half 3 ofzo niet meer gegeten en gedronken...![]()
Maar nu ben ik weer te lui om naar beneden te gaan en drinken te pakken.
Vanavond gebakken aardappels (en/of friet) met peppersteakNog ff wachten dus. Hoop dat ik dat volhoudt.
Ja, ik hou van steak.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je houdt het wel vol![]()
we steunen je allemaal
![]()
Steak
Astu .. heel irritant .. zelf foto's maken.. Beter dan ditwerd het niet snel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(maar wat was nu wat je zelf moest doen en zoveel moeite koste? of gewoon de combinatie maken bedoelde je?)
en het is oud en nieuw dus wat opvallendere ketting zou best mogen
Dat is toch de bedoeling om een leuke tijd te hebben met oud en nieuw. Oh je en met een date ook trouwens.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel leuk zult hebben
Kom je samen met Duimelot in mijn bad zitten, twee MILFS in mijn badquote:Op woensdag 31 december 2008 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel plannen, maar je hebt vast geen spul gekocht waarvan de houdbaarheid allemaal per vandaag of morgen verstreken is toch?
Jaaa, dikke bling bling ketting om met je naam in diamanten ofzo.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:05 schreef Duimelot het volgende:
en het is oud en nieuw dus wat opvallendere ketting zou best mogen
een vriendin van mij heeft zo'n kitscherig stropdasje van 30cm in bling bling, echt tequote:Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa, dikke bling bling ketting om met je naam in diamanten ofzo.![]()
Maar kettinkje is leuk ja, hoewel je het prima kan hebben zonder denk ik.
Als je er foto's van maakt dan heb je later nog iets om naar terug te kijken.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kom je samen met Duimelot in mijn bad zitten, twee MILFS in mijn bad![]()
Ga ik daarna wel op het kleed liggen voor de massage en zet wat te eten op tafel![]()
Of ik ga wel kijken hoe de een de ander masseert![]()
niet overdrijven hequote:Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa, dikke bling bling ketting om met je naam in diamanten ofzo.![]()
Maar kettinkje is leuk ja, hoewel je het prima kan hebben zonder denk ik.
nee, want dan wil iedereen hier ze weer hebben en komen de opmerkingen van "pics or it dind't happend" weer uit de kastquote:Op woensdag 31 december 2008 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je er foto's van maakt dan heb je later nog iets om naar terug te kijken.![]()
Dat lijkt me beterquote:Op woensdag 31 december 2008 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je er foto's van maakt dan heb je later nog iets om met ons te delen.![]()
foto's???quote:Op woensdag 31 december 2008 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je er foto's van maakt dan heb je later nog iets om naar terug te kijken.![]()
Het was ook maar een grapje.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet overdrijven he
er bestaan ook wel 'elegante' opvallende sierraden
ze is nu een plaatje we gaan dr niet met accesoires in een sloerie veranderen
De oplossing is om dan ons ook uit te nodigen. Dan maken wij er een orgie van.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, want dan wil iedereen hier ze weer hebben en komen de opmerkingen van "pics or it dind't happend" weer uit de kast
Misschien moet er dan wel geldt voor vragen. Dan verdien je er ook nog wat aan.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
foto's???
gewoon live stream
kunnen we onzelf nog jaren lang overal terugzien!
goed, als jij het even afstemt met JB, wanneer jullie beide de kinderen niet hebben, laat ik het bad vast vollopenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
foto's???
gewoon live stream
zeg, dat regel je zelf maarquote:Op woensdag 31 december 2008 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De oplossing is om dan ons ook uit te nodigen. Dan maken wij er een orgie van.![]()
misschien!?!?!?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet er dan wel geldt voor vragen. Dan verdien je er ook nog wat aan.![]()
![]()
Verstandig...voor je het weet zet je per ongeluk kinderp*rno op internet.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
goed, als jij het even afstemt met JB, wanneer jullie beide de kinderen niet hebben, laat ik het bad vast vollopen
Flauw.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
goed, als jij het even afstemt met JB, wanneer jullie beide de kinderen niet hebben, laat ik het bad vast vollopen
[..]
zeg, dat regel je zelf maar
Oh gelukkig.quote:
meer vanuit het oogpunt dat ze dan gewoon geen verplichtingen thuis hebben de avond en nachtquote:Op woensdag 31 december 2008 17:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verstandig...voor je het weet zet je per ongeluk kinderp*rno op internet.
Dus je zou er geld voor vragen.quote:
sja ik dus komend weekend van JB weet ik t nietquote:Op woensdag 31 december 2008 17:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Is op zich ook wel iets voor te zeggen, vinden de kinderen vast erg fijnquote:Op woensdag 31 december 2008 17:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
foto's???
gewoon live stream
Oh, nou ja, das ook belangrijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
meer vanuit het oogpunt dat ze dan gewoon geen verplichtingen thuis hebben de avond en nacht
Alles is tijdelijk!quote:Op woensdag 31 december 2008 @ 17:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoi ,ik (als tijdelijke single) kom hier even buurten
Ja, ik ben ook tijdelijk single.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoi ,ik (als tijdelijke single) kom hier even buurten
volgens mij hebben we een probleem danquote:Op woensdag 31 december 2008 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ik dus komend weekend van JB weet ik t niet
en dan t weekend dus zijn de kids hier
en daarna zijn ze de woensdag bij papa en dan t weekend
en daarna weer t weekend hier
etc etc etc
als dat bij JB net andersom is dan gaat het problematisch worden vrees ik
is geen kwestie van vragen maar gewoon op de juiste plekken laten lopen he, dan vraag je niks maar stroomt t geld vanzelf binnenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je zou er geld voor vragen.
ik zit tussen twee relaties inquote:Op woensdag 31 december 2008 17:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook tijdelijk single.
Tja dan moet je zorgen dat het niet uitlekt dat filmpje of die foto's. Als je daar bang voor bent.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is op zich ook wel iets voor te zeggen, vinden de kinderen vast erg fijn
O, en de vaders op het schoolplein natuurlijk
we houden het gewoon voor onszelf, dan zijn we ook niet afgeleidquote:Op woensdag 31 december 2008 17:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Letterlijk?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik zit tussen twee relaties in
net zo letterlijk als dat jij tijdelijk single bentquote:
Ik wacht geduldig.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is geen kwestie van vragen maar gewoon op de juiste plekken laten lopen he, dan vraag je niks maar stroomt t geld vanzelf binnen
als t zover is stuur ik je wel een link gheghe
als de juiste alleenstaande vader het dan net ziet kan het nog voordelen opleverenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja precies.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
net zo letterlijk als dat jij tijdelijk single bent
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze zijn wel altijd woensdag bij papa, maar die weekends zijn scheef iddquote:Op woensdag 31 december 2008 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ik dus komend weekend van JB weet ik t niet
en dan t weekend dus zijn de kids hier
en daarna zijn ze de woensdag bij papa en dan t weekend
en daarna weer t weekend hier
etc etc etc
als dat bij JB net andersom is dan gaat het problematisch worden vrees ik
Zal bij jou niet lang duren, wat ben jij mooi zeg!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook tijdelijk single.
In het kader van seksuele voorlichting. Jij had toch een kind van 11.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als de juiste alleenstaande vader het dan net ziet kan het nog voordelen opleveren
enne ik weet niet wat jij jouw kids voor filmpjes laat zien maar euhhahaha
maar daarvoor moeten jullie dus eerst bij me in bad kruipenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als de juiste alleenstaande vader het dan net ziet kan het nog voordelen opleveren
Iedereen toch.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bent oud, elke oude opa vind een vrouw van onder de 35 mooiquote:Op woensdag 31 december 2008 17:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zal bij jou niet lang duren, wat ben jij mooi zeg!![]()
Dat is ze inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
ook welkom jaquote:Op woensdag 31 december 2008 17:23 schreef bondgirl007 het volgende:
Ik herinner me nu al niets van 2008, het was echt zo'n nietszeggend jaar...
Ja hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 17:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
volgens mij hebben we een probleem dan![]()
Nou ja, dan de ene week jij en JB de andere week
Minder alcohol en/of drugs gebruiken.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:23 schreef bondgirl007 het volgende:
Ik herinner me nu al niets van 2008, het was echt zo'n nietszeggend jaar...
niets tegen venco ze mag er zeker wezen maar euhquote:Op woensdag 31 december 2008 17:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
ok of een woensdag of oppasquote:Op woensdag 31 december 2008 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn wel altijd woensdag bij papa, maar die weekends zijn scheef idd
Ik kan echter wel oppas regelen
dat was voordat jij over je oppas begon, dat wist ik nietquote:Op woensdag 31 december 2008 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik dacht dat je ons juist samen wilde... Maar goed, plannen veranderen kennelijk nogal gemakkelijk
Ik doelde op het feit dat het er LANG op blijft staan...quote:Op woensdag 31 december 2008 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Goh, dankjewel.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
euh nee niet iedereen (ga ff geen namen noemen omdat t zo lullig is om t telkens te benadrukken)quote:
Ik ben single wat bijvrouw betreft, mijn verloofde is (nu) 24.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bent oud, elke oude opa vind een vrouw van onder de 35 mooi
Hoe moet je dan een meisje een compliment geven over haar uiterlijk?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niets tegen venco ze mag er zeker wezen maar euh
![]()
![]()
![]()
je moet hier zeker vaker komen voor de juiste tips and tricks deze werkt niet!
en het werkt ook niet bij vencoquote:Op woensdag 31 december 2008 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ah tegen die tijd zijn we zo veranderdquote:Op woensdag 31 december 2008 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat het er LANG op blijft staan...
Over tien jaar heb ik ws geen idee meer wat ze kijke op internet.
Zeg mam, ik kreeg een filmpje van Vincent he... Die zegt dat jij er op staat!
En dat was ook zo!
Hahaha, ach Duimelot, het is aardig bedoeld van Opa. Ik lig niet gelijk weg te glijen van zwijmelheid hoor.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe moet je dan een meisje een compliment geven over haar uiterlijk?
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ben single wat bijvrouw betreft, mijn verloofde is (nu) 24.
(buiten dat om heb je gewoon gelijk, daar niet van)
Sorry hoor, maar ik ben niet op de hoogte van de "goede tijden, slechte tijden" -taferelen hier (en die boeien me ook niet)quote:Op woensdag 31 december 2008 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik verander nietquote:Op woensdag 31 december 2008 17:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah tegen die tijd zijn we zo veranderddan herkennen ze ons niet meer
againquote:Op woensdag 31 december 2008 17:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja, fout hé? Ik heb wellicht tewoon teveel om te geven, dus moet ik het maar verdelen.
Haha, dit topic gaat naar de maan.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij is onshier
enne nu hebben we ook een bejaarde erbij
dan maar voor de zekerheid zonder live streamquote:Op woensdag 31 december 2008 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik verander niet
mn meneer Eric uit groep drie zei laatst dat ik niets verander ben
Is ook niet zo bedoeld hoor, Vencodark. Misschien was ik gewoon een beetje te eerlijk. No hard feelings hopenlijk?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hahaha, ach Duimelot, het is aardig bedoeld van Opa. Ik lig niet gelijk weg te glijen van zwijmelheid hoor.Maar bedankt voor je tofheid.
Geestenlijk of lichaamlijk? Lichaamlijk ben 26 en geestenlijk hangt af van mijn fysieke gestelheid. Maar meestal rond een jaar of 14.quote:
Ik was ook niet diegene die begon over een live stream en foto'squote:Op woensdag 31 december 2008 17:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan maar voor de zekerheid zonder live stream
ik wil dat bad en die hapjes niet missen
Ik ook niet...quote:Op woensdag 31 december 2008 17:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan maar voor de zekerheid zonder live stream
ik wil dat bad en die hapjes niet missen
Vooroordelen, vooroordelen. Maak je er aub niet druk om, lees gewoon over mijn posts heen.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
again![]()
![]()
![]()
een zelfverzekerde man is top maar arrogant gaat me te ver
Nee joh, dat weet ik ook wel.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is ook niet zo bedoeld hoor, Vencodark. Misschien was ik gewoon een beetje te eerlijk. No hard feelings hopenlijk?
en nu heb je dat lichamelijke natuurlijk berekend op je geestelijke 14 zodat je toch op 20 uitkomt?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geestenlijk of lichaamlijk? Lichaamlijk ben 26 en geestenlijk hangt af van mijn fysieke gestelheid. Maar meestal rond een jaar of 14.
(26+14)/2=20
Ik ben dus 20 jaar.![]()
![]()
Ja er is toch niks mis met iemand een compliment geven.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee joh, dat weet ik ook wel.Als je iemand geen fatsoenlijk compliment mag geven, dan mag niets meer denk ik.
Ik dacht eerder iets van 16 ofzoquote:Op woensdag 31 december 2008 17:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en nu heb je dat lichamelijke natuurlijk berekend op je geestelijke 14 zodat je toch op 20 uitkomt?
(d8 eigenlijk dat je jonger was maar dat komt zeker door dat geestelijke....)
veel plezier vanavondquote:
Hoe oud schat jij mij dan? Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en nu heb je dat lichamelijke natuurlijk berekend op je geestelijke 14 zodat je toch op 20 uitkomt?
(d8 eigenlijk dat je jonger was maar dat komt zeker door dat geestelijke....)
op komt binnen, strooit wat complimentjesquote:Op woensdag 31 december 2008 17:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Vooroordelen, vooroordelen. Maak je er aub niet druk om, lees gewoon over mijn posts heen.
Waarom denk je dat ik 16 ben?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht eerder iets van 16 ofzo![]()
[..]
veel plezier vanavond
het draait allemaal om timing en het gekozen compliment en natuurlijk de manier van brengenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja er is toch niks mis met iemand een compliment geven.
Hee schatje, neuken?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het draait allemaal om timing en het gekozen compliment en natuurlijk de manier van brengen
leer je nog wel, je hebt potentie
jaar of 15/ 16quote:Op woensdag 31 december 2008 17:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe oud schat jij mij dan? Nu ben ik wel benieuwd.
Opa= Joranquote:Op woensdag 31 december 2008 17:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op komt binnen, strooit wat complimentjes
verteld tussen neus en lippen door dat de ouwe zak een jong grietje van 24 als 'verloofde' heeft (thailand??)
maar over potent is en er best wat bij kan hebben
Niks vooroordelen maar pure aanname gebaseerd op zelfgegeven feiten.
Jaquote:Op woensdag 31 december 2008 17:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het draait allemaal om timing en het gekozen compliment en natuurlijk de manier van brengen
wat was je outfit dan. als er nog een jurkje bij moet?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:43 schreef MLI het volgende:
Perfect jurkje gevonden bij mijn outfit.
je moest toch een topje???quote:Op woensdag 31 december 2008 17:43 schreef MLI het volgende:
Kan nog steeds beter eigenlijk, maar jaaáquote:
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:43 schreef MLI het volgende:
Schoenen, tasje en handschoenenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat was je outfit dan. als er nog een jurkje bij moet?
een zwarte legging of strakke blroek, een brede heupriem en wat zei je nog meer?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat was je outfit dan. als er nog een jurkje bij moet?
Jeuj, wat ben je zuur zeg.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op komt binnen, strooit wat complimentjes
verteld tussen neus en lippen door dat de ouwe zak een jong grietje van 24 als 'verloofde' heeft (thailand??)
maar over potent is en er best wat bij kan hebben
Niks vooroordelen maar pure aanname gebaseerd op zelfgegeven feiten.
whehe, als er verder niks aan je lichaam komt dan dat + een jurkje, kom ik met je mee feesten!quote:
Ketting, parfum en niet teveel make up (zoiets was het toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een zwarte legging of strakke blroek, een brede heupriem en wat zei je nog meer?
Ik ben naief dat weet ik. Dat is ook mijn probleem. Maar verder ben ik wel heel lief hoor. Vooral als ik slaap.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaar of 15/ 16
je komt heerlijk naief over
Trouwens, een real life compliment is veel leuker dan via een fobo.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Legging ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
whehe, als er verder niks aan je lichaam komt dan dat + een jurkje, kom ik met je mee feesten!
nee, MLI heeft dat weer niet nodig, die kan juist wel strakke kleding gebruiken om haar lichaam goed te benadrukkenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een zwarte legging of strakke blroek, een brede heupriem en wat zei je nog meer?
Lekker wijf, die MLI.quote:Op woensdag 31 december 2008 @ 17:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, MLI heeft dat weer niet nodig, die kan juist wel strakke kleding gebruiken om haar lichaam goed te benadrukken
Ik draag wel altijd kleren waarin mijn contouren goed te zien zijn. Verder ben ik niet zo'n shower, af en toe flink décolleté.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, MLI heeft dat weer niet nodig, die kan juist wel strakke kleding gebruiken om haar lichaam goed te benadrukken
daar heb ik een veel te grote plank voor voor mn koppiequote:Op woensdag 31 december 2008 17:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jeuj, wat ben je zuur zeg.Je gaat je toch aub niet storen aan mijn posts he? Cheer up!
Nope, geen tijd gehad om terug te lezen. Te druk met neuken. Hoezo?quote:Op woensdag 31 december 2008 @ 17:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Dank je. Nachtbagger van gisteren gezien?
Dank je.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niks mis met showen wat je hebt tochquote:Op woensdag 31 december 2008 17:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik draag wel altijd kleren waarin mijn contouren goed te zien zijn. Verder ben ik niet zo'n shower, af en toe flink décolleté.
[NB] Gekke MLIquote:Op woensdag 31 december 2008 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope, geen tijd gehad om terug te lezen. Te druk met neuken. Hoezo?
ik hoefde maar een van de mannen hier ff te volgen en kwam daar uit je was t gespreksonderwerp van de avond hierquote:
Ze heeft niets om zich voor te schamen.quote:Op woensdag 31 december 2008 @ 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schaam je je nou nooit voor dat soort dingen?
ik zei gister nog dat ik zoiets ietwat overdreven vind op fok! maar toen hadden ze het over naakt foto'squote:Op woensdag 31 december 2008 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou ik het dan posten? Ik vind het een supermooie foto van mijzelf.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
omdat ik er niet bij op sta!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:53 schreef MLI het volgende:
[..]
Zou ik het dan posten? Ik vind het een supermooie foto van mijzelf.
Mag jij me nog even uitleggen waarom ik me eigenlijk zou moeten schamen..
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik hoefde maar een van de mannen hier ff te volgen en kwam daar uit je was t gespreksonderwerp van de avond hier
Mooi foto. Alvast een voorproefje op Shoot van SHE zeker.quote:
Daar gaat het toch niet om. Of vind je het normaal dat iemand in d'r blote reet op fok staat?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zei gister nog dat ik zoiets ietwat overdreven vind op fok! maar toen hadden ze het over naakt foto's
je ziet hier toch helemaal niks???
Thanks. Ik denk dat er van SHE veel mooiere foto's komen. Zij is, in tegenstelling tot mij, erg fotogeniek qua gezicht volgens mij. Ik trek altijd van die gare scheve koppenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi foto. Alvast een voorproefje op Shoot van SHE zeker.
Omfg, geef hier een compliment en je wordt meteen met een moordernaar/mensenhandelaar vergeleken..quote:
op Fok! verbaas ik me nergens meer over en ik heb ook wel eens in mijn blote reet op Fok! gestaanquote:Op woensdag 31 december 2008 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Of vind je het normaal dat iemand in d'r blote reet op fok staat?
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Of vind je het normaal dat iemand in d'r blote reet op fok staat?
Zeg nou maar gewoon ronduit wat je probleem is.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ze is geen Duitserquote:Op woensdag 31 december 2008 17:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind dit nog wel heel erg meevallen eigenlijk
als ze er nu opstond zoals de damen op de meeste van de plaatjes die jij hier soms plaatst
dit is best een mooie foto waar je niks op ziet
je kan niet eens zien of ze geschoren is
Niksquote:Op woensdag 31 december 2008 17:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon ronduit wat je probleem is.
quote:
op fok! niet maar in een grijs verleden toen digitalecamera's en webcams nog amper aanwezig waren heb ik voor een spelletje TD wel eens met mn blote kont op de scanner gezetenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
op Fok! verbaas ik me nergens meer over en ik heb ook wel eens in mijn blote reet op Fok! gestaan
oh verrek ik zag toenstraks dat ik weer mail van m hadquote:Op woensdag 31 december 2008 18:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks
[..]
Die is al bij Duimelot
Hou dan gewoon je bek dicht op het forum. Ik zal je zeggen wat jouw probleem is: je baalt dat er geen S95Sedan op dat A4'tje staat.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks
[..]
Die is al bij Duimelot
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je bek dicht op het forum. Ik zal je zeggen wat jouw probleem is: je baalt dat er geen S95Sedan op dat A4'tje staat.
Nou doe je net alsof er zojuist keiharde pornofoto's ofzo zijn geplaatst.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:03 schreef MLI het volgende:
Thanks allemaal voor de complimenten..
En nu ga ik douchen. Straks voor mrbox nog een wat fatsoenlijker foto.
Dat valt best wel mee. En de foto's van SHE worden professioneel. Jij bent een goede amateur.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Thanks. Ik denk dat er van SHE veel mooiere foto's komen. Zij is, in tegenstelling tot mij, erg fotogeniek qua gezicht volgens mij. Ik trek altijd van die gare scheve koppen.
Wat een heerlijk 1e klas middelbare school Engels.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:03 schreef Duimelot het volgende:
dit is heel fout van me
maar kan iemand me even helpen met naar echt engels vertalen???
Hi Sonja ! How are you ? I hope good
What are you doing today ? i make a party by my sister a lot of nightbors are coming. At the 2. of januar i go work
for one week than i have two days free
Now to me i am 32 i am single since last year september the problem is my job.
i spend a lot pf my free time my family and friends sometime i go with my dad to the sauna or go shoping i do that in a lot of citys in europe.
what are you doing ? i now you have 3 kits you spend you time your kits when do you meet me again than let me now that
i think the language is not a problem for me
its simple for me to talk english not to write
How old are you?
i like older woman with kits you now what you want, girlys will make party every day so i dont like it.
i like to work in a park or playing billard going to a cinema.
i dont like lies i am not wrong i am strait so i now what i say when i have a women than is she the only one
When you know me let me now that, i wait of you answer
I wish you and your kits a good new jear and healthiness
Andre
Hadden we je gister niet genoeg bang gemaakt voor die duitserquote:Op woensdag 31 december 2008 18:03 schreef Duimelot het volgende:
dit is heel fout van me
What are you doing today ? i make a party by my sister a lot of nightbors are coming. At the 2. of januar i go work
i spend a lot pf my free time my family and friends sometime i go with my dad to the sauna or go shoping i do that in a lot of citys in europe.
what are you doing ? i now you have 3 kits you spend you time your kits when do you meet me again than let me now that
How old are you?
i like older woman with kits you now what you want, girlys will make party every day so i dont like it.
i dont like lies i am not wrong i am strait so i now what i say when i have a women than is she the only one
Andre
hey ik heb helemaal niets meer van me laten horenquote:Op woensdag 31 december 2008 18:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hadden we je gister niet genoeg bang gemaakt voor die duitser![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet ze nog van je oudejaars avondquote:Op woensdag 31 december 2008 18:07 schreef vencodark het volgende:
Yo mensen, ik ga eten. Fijne avond en nacht verder! Tot volgende keer.
2e deel ben ik nog mee bezig, hprobeer te ontcijferen wat je nou wilt zeggenquote:Op woensdag 31 december 2008 18:03 schreef Duimelot het volgende:
dit is heel fout van me
What are you doing today ? I,m having a party at my sisters place and a lot of neighbours are comming. I,m starting work again on the 2nd of januari.
Just need to work one week and then i have 2 days off.
Daar gaat het toch ook helemaal niet om, christus, ging mij waarom zoiets doen omdat ik het gewoon goedkoop en sletterig over vind komen.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nou doe je net alsof er zojuist keiharde pornofoto's ofzo zijn geplaatst.
Kom op man, het is gewoon een goed genomen foto waarop je niets
(buiten haarzelf om dan) bijzonders ziet. Is dat zo raar in jouw ogen?
sommige mensen houden ervan zich zo te profileren en van de aandacht die dit met zich mee brengtquote:Op woensdag 31 december 2008 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook helemaal niet om, christus, ging mij waarom zoiets doen omdat ik het gewoon goedkoop en sletterig over vind komen.
euh okquote:Op woensdag 31 december 2008 18:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar eens kijken wat er vanavond allemaal op tv komt
dank u danku hahahahaquote:Op woensdag 31 december 2008 18:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
2e deel ben ik nog mee bezig, hprobeer te ontcijferen wat je nou wilt zeggen
deel 2quote:Op woensdag 31 december 2008 18:03 schreef Duimelot het volgende:
dit is heel fout van me
I,m 32 years old and single.
I spend a lot my spare time with my family and friends. Sometime i go to the sauna with my dad or go shopping. I do that in a lot of cities in europe.
What do you do ? I know that you have 3 kids and do alot with them, maybe whe can do something together sometime?
I think the language is not a problem for me
Its easier to speak English for me than to write it.
Hoi Sonja, hie gaat het met je? Ik hoop goed.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:03 schreef Duimelot het volgende:
dit is heel fout van me
What are you doing today ? i make a party by my sister a lot of nightbors are coming. At the 2. of januar i go work for one week than i have two days free
How old are you?
Andre
U riep?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh nee niet iedereen (ga ff geen namen noemen omdat t zo lullig is om t telkens te benadrukken)
maar als je nooit een relatie gehad hebt kan je er niet tussenin zitten
Dan heb je volgens mij het orgineel nodig. Of misschien moet hij de volgende brief in het Duits proberen. Hoe goed is jouw Duits?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:03 schreef Duimelot het volgende:
dit is heel fout van me
knip
hoe gaat t met mailen?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
U riep?![]()
Nee, ik ben in voorbereiding voor een relatie.
ik weiger duitsquote:Op woensdag 31 december 2008 18:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij het orgineel nodig. Of misschien moet hij de volgende brief in het Duits proberen. Hoe goed is jouw Duits?
Nee.. hij komt een keer ergens na 6-en.. dus dat kan binnen nu en uh.. 6 uur zijn wssquote:Op woensdag 31 december 2008 18:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh ok
het is 10 over 6
zou hij niet om 6 uur bij je zijn???
wat er op tv komt......
je gaat feesten!
nee zo is ook goed nu begrijp ik wat er staatquote:Op woensdag 31 december 2008 18:18 schreef Feitosa het volgende:
Oh fuck , het is de bedoeling om het naar nederlands te vertalen en niet te corrigeren.
Hallo Sonja, hoe gaat het met je? Ik hoop goed.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:03 schreef Duimelot het volgende:
dit is heel fout van me
How old are you?
Andre
Zolang ze maar om 12 uur wakker zijn toch? Als ze al door het lawaai heen zouden kunnen slapenquote:Op woensdag 31 december 2008 18:13 schreef Duimelot het volgende:
mn zoontje is wat ziekjes en wilde al naar bed die ligt er al een tijdje in
en nu zie ik dat dochterlief ook in slaap gevallen is
GEZELLIG! hahaha
Was makkelijker voor me als ik de Duitse versie direct kon vertalenquote:Op woensdag 31 december 2008 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee zo is ook goed nu begrijp ik wat er staat
(grote lijnen begreep ik wel al twijfel ik nog over wat hij in t park wil doen)
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee.. hij komt een keer ergens na 6-en.. dus dat kan binnen nu en uh.. 6 uur zijn wss![]()
En hij hoeft nog niet te komen.. want ik moet nog eten
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey ik heb helemaal niets meer van me laten horen
de mailtjes blijven komen
een volhoudertje,,,,Nee schat, dat heet wanhopig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet 'verkeerd' , en als ik een vrouw heb, dan is zij mijn enige vrouw. .quote:
Ach so. Volgende keer maar weer een Nederlander dan.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weiger duits
en volgende brief!?!?!?
na gisteravond was duidelijk dat ik dit heel snel moest afkappen voor er een (wel erg aantrekkelijke maar toch echt) duitser tijdens het hoogte punt gaat gillen van ich komme ich komme (en tussendoor nog veel ergere duitse dingen toe fluisterd)
oh dat zouden ze zo doenquote:Op woensdag 31 december 2008 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang ze maar om 12 uur wakker zijn toch? Als ze al door het lawaai heen zouden kunnen slapen
Ja of "van mensen die liegen en hou daar zelf ook niet van/ben zelf ook niet zoquote:Op woensdag 31 december 2008 18:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben niet 'verkeerd' , en als ik een vrouw heb, dan is zij mijn enige vrouw. .
zoiets
jij ook bedankt al weet ik t van het park nu nog nietquote:Op woensdag 31 december 2008 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hallo Sonja, hoe gaat het met je? Ik hoop goed.
Wat ben je vandaag aan het doen, ik heb vandaag een feest bij m'n zus waar veel buren langskomen. Op 2 januari moet ik een week werken en daarna ben ik 2 dagen vrij.
Over mij, ik ben 32 single sinds september vorig jaar maar het probleem is m'n baan.
Ik spendeer veel van m'n vrijetijd met m'n vrienden en familie, soms ga ik samen met m'n vader naar de saua of shoppen in verschillende steden in europa.
Wat ben je nu aan het doen? Ik weet dat je drie kinderen hebt en veel tijd aan ze besteed, wanneer spreken we een keer af?
Ik denk dat taal geen probleem voor me is. Het is makkelijker om engels voor me te spreken dan te schrijven/typen.
Hoe oud ben jij?
Ik val wel op oudere vrouwen met kinderen, jongere meisjes maken van elke dag een feest en daar hou ik niet zo van.
Ik hou van "work in the park?" Poolen of naar de bioscoop gaan.
Ik hou niet van liegen "iets"
Als je erover hebt nagedacht? laat het me maar weten, ik wacht op je antwoord.
Ik wens jou en je kinderen een gelukkig en gezond nieuwjaar
Andre
Die stuur ik je dan wel via PM doorquote:Op woensdag 31 december 2008 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sommige mensen houden ervan zich zo te profileren en van de aandacht die dit met zich mee brengt
in dit geval vind ik het persoonlijk wel meevallen met het goedkope en sletterige trouwens
maar maak je er verder niet druk om of probeer het zelf eens
(je mag mijn naam wel op t briefje zetten)
Haha ben zelf precies zo. Maar hij vroeg hoelaat ie dan moest komen. En dat maakt mij eig niks uit. Ik ben toch wel thuis. Dus vandaar die onzekerheid erin haha.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh daar kan ik dus echt NIET tegen zo;n vage afspraak
mijn limiet ligt dan bij tussen 6 en 7 bijvoorbeeld. (zit je al een uur te wachten)
maar geen idee hebben hoe of wat of wanneer
nee daar ben ikzelf te stipt voor
(als ik wat afspreek moet ik mijn best doen geen kwartier te vroeg te zijn en als iemand hierheen komt ben ik een kwartier voor de afspraak ook helemaal gereed!)
Hij zal wel workout bedoelen... dus trainenquote:Op woensdag 31 december 2008 18:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij ook bedankt al weet ik t van het park nu nog niet
Work in the park? Misschien trainen sporten of iets in die richting.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij ook bedankt al weet ik t van het park nu nog niet
Mamma heeft het dus al precies uitgestippeldquote:Op woensdag 31 december 2008 18:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat zouden ze zo doen
hun vader zat/ zit elke avond te drummen op zolder, dat was pas een pokke herrie!
maar ik maak ze op tijd wakker ook voor de hapjes en vooral ook omdat ze dus erg vroeg slapen nu, zou ik ze laten doorslapen zijn ze morgen veel te vroeg wakker hahaha
en daarnaast vergeven ze het me niet als ze het vuurwerk missen!
Aan mijn mailbox te zien duurt het verhuizen wat langerquote:
misschien welquote:
Hij kan natuurlijk ook gewoon walk in the park bedoelen.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Work in the park? Misschien trainen sporten of iets in die richting.
Walk in the park, denk ik. Lijkt me echt zo'n wandelaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Work in the park? Misschien trainen sporten of iets in die richting.
Lieve Duimelot, hij is net single en heeft drie kinderen. En ik kan ook wel een gesprekje met je aanknopen waardoor je denkt dat ik heel slim ben maar ik heb ook maar MAVO.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
misschien wel
maar met die kop en dat lijf en ons gesprek in t zwembad denk ik het niet
na die brief twijfel ik en denk misschien van wel :S
Ik geloof dat hij niet dat hij heel erg slim is....
jammer misschien moet die mailer van mij even ruilen met die van jou!?!?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Aan mijn mailbox te zien duurt het verhuizen wat langer
Het blijft verdomde stil.
Enneh, ben ik de enige die het gevoel heeft dat Der Ulli nogal desperate is?
Ik heb het gevoel bij dat mailtje dat hij het single zijn niet geheel trekt, end at hij, als hij een vrouw ontmoet redelijk claimerig is. Gelijk beginnen over:"That she's the one"en zulks.
En hij werkt veel in heel Europa, als ik het zo intepreteer.
hij doet wel aan workout dat was te zienquote:Op woensdag 31 december 2008 18:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook gewoon walk in the park bedoelen.
hij heeft er 2quote:Op woensdag 31 december 2008 18:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lieve Duimelot, hij is net single en heeft drie kinderen. En ik kan ook wel een gesprekje met je aanknopen waardoor je denkt dat ik heel slim ben maar ik heb ook maar MAVO.
Ik vind de wanhopigheid er van af stralen.
Misschien ben je iets ouder als hem, en wil hij je alleen maar laten weten dat dat volgens hem geen punt is.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:32 schreef Duimelot het volgende:
Verder ben ik gewoon zwaar beledigd over het zinnetje dat hij op 'oudere' vrouwen valt
als je nu zou zeggenquote:Op woensdag 31 december 2008 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
Ik val op oudere vrouwen, ben je nou ook beledigd?
Oh ik was weg![]()
Hij bedoeld waarschijnlijk vrouwen die gewoon wat meer levens ervaring hebben >30quote:Op woensdag 31 december 2008 18:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Verder ben ik gewoon zwaar beledigd over het zinnetje dat hij op 'oudere' vrouwen valt
ohja DAT bedoeld hijquote:Op woensdag 31 december 2008 18:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hij bedoeld waarschijnlijk vrouwen die gewoon wat meer levens ervaring hebben >30
Nee, ik val niet op Duitse mannen.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jammer misschien moet die mailer van mij even ruilen met die van jou!?!?
Dat hij misschien toch wel desperate is sja na zoveel mailtjes en al meermalen de vraag wanneer hij me weer zal zien begin ik het ook te denken.
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik val niet op Duitse mannen.En haar advertentie was ook best een beetje deperate: ze zocht een maatje voor het leven, de prins op het witte paard en zulks. Dus als ze niet mailt is het ook goed. Ik wil geen vrouw die helemaal afhankelijk van mijn aanwezigheid word. Van die :Ïk kan niet zonder je "types. Dat is gelul, want voordat je me kende kon je ook zonder me.
![]()
Het feit dat hij jou zoveel schrijft en vraagt wanneer hij jou weer ziet zegt mij al genoeg.
Nogmaals, ik kan niet over je uiterlijk oordelen, maar het was inderdaad slimmer geweest als hij het gewoon gelaten had bij:"I'm 32" en dan had afgewacht wat jouw reactie daar op was.
Ten tweede heb ik meer het idee dat hij een suffe huisvrouw zoekt, "want jongere vrouwen feesten altijd", alsof vrouwen van 31 niet los kunnen gaan.
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
even over dat laatste....
ikzelf 'zoek' ook geen feestbeest
maar dat wil niet zeggen dat ik nu een duffe kantoorpik/ film nerd wil die totaal niet van leuke dingen doen houd!
Ik heb nu eenmaal 3 kinderen en dan heb je toch wel een bepaald verantwoordelijkheids gevoel en een ietwat rustiger leven.
Met een feestbeest zou dat gewoon niet samen gaan denk ik.
Ik kan dus goed begrijpen dat een vader van 2 kids die veel werkt niet geintresseerd is in een 20 jarig huppeltrutje dat minimaal 3x per week wil gaan stappen.
(en hou nou op met te zorgen dat ik hem telkens moet verdedigen, dit slaat nergens op)
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:42 schreef RealZeus het volgende:
En Duimelot?
Afgaand op je manier van schrijven ben je een tof mens
Oh, maar dat kan ik dan weer wel.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
compliment perfecte timing, geen
gehalte
je leert het al prima
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb toch wel gelijk. Mocht het wat worden dan vraagt hij je binnen no-time ten huwelijk.
Is dat een vereiste?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ander onderwerp
ik wil niet op oudejaarsavond in mn kop hebben dat een niet zo bijster inteligente duitser mij ten huwelijk gaat vragen
Veel plezier. Na 22.15 ben ik ook weg. Youp van 't Hek.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:47 schreef Duimelot het volgende:
en nu ga ik even hier wat dingetjes klaar zetten en eens zien wat de tv me gaat brengen
kom fast en zeker voor t nieuwe jaar nog wel voorbij fietsen
Idd best triest.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat een vereiste?
Moet je bijster intelligent zijn om een vrouw gelukkig te kunnen maken?
Ik ken zat intelligente mensen die geen idee hebben hoe ze met het andere geslacht om moeten gaan.
*Q. een schop geeft naar zijn nieuwe chick*quote:Op woensdag 31 december 2008 18:57 schreef Q. het volgende:
Verliefd zijn is stom. Zeker als dat op een ex is die alweer een nieuwe vriend heeft, nog geen maand na onze breakup. Au. Stom liefde-gedoe.
Jij ook, dat je morgen nog mag weten wat er gebeurd isquote:Op woensdag 31 december 2008 19:08 schreef MLI het volgende:
Alvast gelukkig nieuwjaar en tot morgen!
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:06 schreef MLI het volgende:
Box! Ik krijg mezelf niet fatsoenlijk op de foto (flits in spiegel). En ik moet nu weg
. Maar binnenkort zal ik wel eens iets posten als ik uitga of zo.
Hier geen mist meer. Ik hoop om 12 uur ook. Want dan ga ik nog weg en ik heb geen zin om door dichten mist weg te gaan.quote:
Jammerquote:
Word je dus ook niet vrolijk vanquote:Op woensdag 31 december 2008 19:11 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Change of plans. Ik ga niet meer naar Scheveningen, en de drie collega's gaan naar Rotterdam inc. mist en potentiële ongelukken op de snelweg op de weg terug.
Ach het is een kwestie van smaak toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:12 schreef Tegan het volgende:
En die Happy New Year banner met de champagne is echt onwijs slecht gemaakt. Ik zie het knip en plakwerk nog van tien meter afstand!
waar is jouw date dan?!quote:Op woensdag 31 december 2008 19:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Word je dus ook niet vrolijk van
Hier geen mist meer. Maar als je nog weg moet en het is mistig is het niet prettig rijden. Zeker niet met al dat vuurwerk.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach, het maakt me eigenlijk niets uit. Ik vind het gekker dat ze alsnog gaan ookal wordt het continue omgeroepen dat het levensgevaarlijk is op de weg.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee.. die komt vast nog wel een keer.. Hij heeft nog een paar uurquote:
Misschien is hij verdwaald in de mist.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee.. die komt vast nog wel een keer.. Hij heeft nog een paar uur
Veel plezier vanavond!!
Kan ookquote:Op woensdag 31 december 2008 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is hij verdwaald in de mist.
Hier niet. Maar in andere delen van Nederland schijnbaar wel. Is het mistig bij jouw dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan ookIs het weer zo mistig als vorig jaar dan?
ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op woensdag 31 december 2008 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier niet. Maar in andere delen van Nederland schijnbaar wel. Is het mistig bij jouw dan?
Misschien moet je even naar buiten kijken dan.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geen idee
ik vind ietwat aan inteligentie wel een vereistequote:Op woensdag 31 december 2008 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat een vereiste?
Moet je bijster intelligent zijn om een vrouw gelukkig te kunnen maken?
Ik ken zat intelligente mensen die geen idee hebben hoe ze met het andere geslacht om moeten gaan.
Ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je even naar buiten kijken dan.
kan iets gemist hebben, maar hij kwam toch om 18:00 uur?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee.. die komt vast nog wel een keer.. Hij heeft nog een paar uur
Veel plezier vanavond!!
Nee.. hij zei dat ie in iedergeval Na 18.00 kwamquote:Op woensdag 31 december 2008 19:42 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
kan iets gemist hebben, maar hij kwam toch om 18:00 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |