Vast iets waar je je buurkindjes nu om vervloektquote:Op woensdag 31 december 2008 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar een feestje bij vrienden. Ze hebben met zijn vijfen voor iets van 400 euro ofzo aan matten en bloembedden gekochte. Wtf is een bloembed?
Ik zag hetquote:Op woensdag 31 december 2008 14:27 schreef Lixi het volgende:
Jeuj, ik heb weer foto's in m'n fobo. Voor de geïnteresseerden
Ff Googlenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:12 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga vanavond naar een feestje bij vrienden. Ze hebben met zijn vijfen voor iets van 400 euro ofzo aan matten en bloembedden gekochte. Wtf is een bloembed?
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:14 schreef Lixi het volgende:
Vast iets waar je je buurkindjes nu om vervloekt![]()
Schiet op danquote:Op woensdag 31 december 2008 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wacht! moet m'n sokken nog halen.
Bloembed? Ik zou denken mooie vrolijke bloemen in een perkje.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is het mooi spul?quote:
Met de auto en blijven slapen is briljantquote:Op woensdag 31 december 2008 16:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe.. Had het net ook toen ik over straat reed, schrok me wezenloos.
Waar ik het meeste tegenop zie, is vanavond naar de stad fietsen, *zo* koud!
en dat is?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Update.. het gaat denk ik lukken wat ik wil
ga je ons ook nog vertellen wat je wil?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Cuegirllie het volgende:
en dat is?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Grote meid dat je dat helemaal zelf hebt opgelost.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Duimelot het volgende:
hallo allemaal
ik heb maar weer eens bewezen dat ik geen man nodig heb
het water in de wastafel liep opeens helemaal niet meer weg en nu wel weer jeej is toch makkelijker met tandenpoetsen enzo!
Ik hoop niet dat je er een pallet gootsteenontstopper ingemikt hebt want dan eindigt het niet op de juiste plek, vrees ik.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Duimelot het volgende:
hallo allemaal
ik heb maar weer eens bewezen dat ik geen man nodig heb
het water in de wastafel liep opeens helemaal niet meer weg en nu wel weer jeej is toch makkelijker met tandenpoetsen enzo!
Als je vanavond geen mist hebt wel. Anders zie je er helemaal niks van door de mist.quote:
En je beste paar is groen met gele stippen en een gouden randje?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey![]()
Rustig aan, moet wel mijn beste paar opzoeken dat duurt even
Ik wil heel graag wat aantrekken.. maar daarvoor moesten er wat aanpassingen gebeuren.. en dat lijkt nu redelijk te lukkenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je ons ook nog vertellen wat je wil?
Is het dat van gisteravond?:Pquote:Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Cuegirllie het volgende:
ik doe alles zelf enige waar een man wel handig voor isquote:Op woensdag 31 december 2008 16:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Grote meid dat je dat helemaal zelf hebt opgelost.![]()
je hebt zelf een borstverkleining gedaan?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil heel graag wat aantrekken.. maar daarvoor moesten er wat aanpassingen gebeuren.. en dat lijkt nu redelijk te lukken
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt zelf een borstverkleining gedaan?
ik betaal welquote:
Beetje vertrouwen he, een vrouw kan best weten wat ze doet.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je er een pallet gootsteenontstopper ingemikt hebt want dan eindigt het niet op de juiste plek, vrees ik.
Zoww grote plannen?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:20 schreef Adolecens het volgende:
zo, naar de kapper geweest, boodschappen gedaan. De koelkast vol, champagne en drank buiten in de tuin. Nu nog even een stokbroodje warme beenham klaar maken, dan lekker in bad en dan kan de avond wel gaan beginnen wat mij betreft!
Nee, hoor. Maar het is toch ook fijn als iemand anders eens dat soort rotklusjes voor jouw kan doen.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik doe alles zelf enige waar een man wel handig voor is
sja dat weet je ik zal niks zeggen anders zeur ik weer
Nee want dat ding moet enorm zijn volgens hun.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:14 schreef Lixi het volgende:
[..]
Vast iets waar je je buurkindjes nu om vervloekt
hey als ik iets doe doe ik het goed natuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2008 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je er een pallet gootsteenontstopper ingemikt hebt want dan eindigt het niet op de juiste plek, vrees ik.
Zoiets dacht ik al inderdaad. Ach we zien het welquote:
nee, niet eensquote:Op woensdag 31 december 2008 16:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoww grote plannen?![]()
Je bent er in iedergeval bijna klaar voor zo te horen
Ja?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen he, een vrouw kan best weten wat ze doet.
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey als ik iets doe doe ik het goed natuurlijk
ik heb gewoon eerst met de plopper geprobeerd zonder suc6 en toen maar t sifon losgedraid en de smeurie er uit gepulkt en dat ding schoongemaakt.
Moest wel snel gebeuren want ik was te lui om moeite te doen en heb m met de kraan van dezelfde wastafel schoongespoelden was maar een klein emmertje eronder hahaha
Goed bezigquote:Op woensdag 31 december 2008 16:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey als ik iets doe doe ik het goed natuurlijk
ik heb gewoon eerst met de plopper geprobeerd zonder suc6 en toen maar t sifon losgedraid en de smeurie er uit gepulkt en dat ding schoongemaakt.
Moest wel snel gebeuren want ik was te lui om moeite te doen en heb m met de kraan van dezelfde wastafel schoongespoelden was maar een klein emmertje eronder hahaha
Nee johquote:Op woensdag 31 december 2008 16:19 schreef Lixi het volgende:
[..]
En je beste paar is groen met gele stippen en een gouden randje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn hier vanavond met een man of 50. Om 0.00u is het plan om de stad in te gaan (zo heb je de grootste teringzooi ook daarquote:Op woensdag 31 december 2008 16:18 schreef Belsezar het volgende:
Met de auto en blijven slapen is briljant![]()
Maar nog bezoek dat komt of iets? of is de champagne voor je zelf?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, niet eensmaar goed, ik heb altijd liever teveel in huis, dan te weinig.
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Deze![]()
Met dat rokje ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je hoort het wel maar ziet het niet. Leuk toch. En daar betaal je dan tientallen euros voor. Vuurwerk.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja?
Kijk ik net op de site van het KNMI , wordt het vannacht weer zo tyfusmistig als vorig jaar
Zicht plaatselijk minder dan 10 meter, nou dan weet ik wel wat er gebeurt als iedereen zijn vuurwerk afsteekt.
Een bad! Uitstekend plan! Had ik niet aan gedacht! Ga ik ook doenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:20 schreef Adolecens het volgende:
zo, naar de kapper geweest, boodschappen gedaan. De koelkast vol, champagne en drank buiten in de tuin. Nu nog even een stokbroodje warme beenham klaar maken, dan lekker in bad en dan kan de avond wel gaan beginnen wat mij betreft!
Ik ga naar vrienden toe.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar nog bezoek dat komt of iets? of is de champagne voor je zelf?
ik wil ook in bad....quote:Op woensdag 31 december 2008 16:20 schreef Adolecens het volgende:
ja ik heb geen idee hoe klein of groot die van jou zijn he ik d8 we hebben zoveel gemeen misschien dat ook wel gheghequote:Op woensdag 31 december 2008 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]zou eerder een vergroting doen
Trouwens over borsten.. ik daarnet in de winkel: hmm deze lijkt wel erg groot (qua cup), past ie ook nog
En nee.. zulke grote heb ik niet
En het probleem is ?quote:
Toen ik vorig jaar naar de koreg liep was het een hele surrealistische wereld. Je hoorde overal mensen maar je zag ze niet. Dat was de perfecte nacht voor een moord of natuurlijk voor sex op straat want er was toch niemand die je zag.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hoort het wel maar ziet het niet. Leuk toch. En daar betaal je dan tientallen euros voor. Vuurwerk.
Hoe moet een man volgens jouw zijn haar hebben?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil ook in bad....
dat is iets wat ik nu wel heel erg mis
mag ik met jou mee?
trouwens doe es een foto van je versgeknipte koppie![]()
Hier is he fruit ook allemaal gesneden enzo voor de chocolade fondue
De eieren zijn gekookt (ik vind toastjes met een halfei en zaanse mayo zo lekker he
en de rest staat gewoon in de koelkast te wachten tot het op tafel mag
Veel gezelliger op de heenwegquote:Op woensdag 31 december 2008 16:25 schreef MNR het volgende:
[..]
We zijn hier vanavond met een man of 50. Om 0.00u is het plan om de stad in te gaan (zo heb je de grootste teringzooi ook daar). Dus ik moet op de fiets. Nou ja, tandjes op elkaar zetten maar.
Ow wacht! We kunnen natuurlijk ook te voet gaan en met de taxi terug! Wat een briljant idee van mezelfEens kijken of ik een aantal mensen in dit idee mee kan krijgen
Gezellig!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:27 schreef Duimelot het volgende:
De eieren zijn gekookt (ik vind toastjes met een halfei en zaanse mayo zo lekker he
en de rest staat gewoon in de koelkast te wachten tot het op tafel mag![]()
euh ik ben getrouwd geweest met een 'klusjesman' (aannemer) en die zijn net als een chefkok bijvoorbeeldquote:Op woensdag 31 december 2008 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, hoor. Maar het is toch ook fijn als iemand anders eens dat soort rotklusjes voor jouw kan doen.
* knipoog *quote:Op woensdag 31 december 2008 16:29 schreef Lixi het volgende:
[..]
Nee, niks, het lijkt me heel sexy om jou zo te zien
wat zijn jouw plannen nu eigenlijkquote:Op woensdag 31 december 2008 16:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, niet eensmaar goed, ik heb altijd liever teveel in huis, dan te weinig.
Laat me raden: hij was wel begonnen met allerlei klusjes maar afmaken, ho maar.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh ik ben getrouwd geweest met een 'klusjesman' (aannemer) en die zijn net als een chefkok bijvoorbeeld
overal doen ze hun werk behalve thuis.
ik weet eigenlijk niet beter dan t zelf doen
maar de volgende keer bel ik jou wel kee?
Wanneer komen die daden nou eens in plaats van al die woorden?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh ik ben getrouwd geweest met een 'klusjesman' (aannemer) en die zijn net als een chefkok bijvoorbeeld
volgens mij is dit dan minder werk dan soda pakken en water kokenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Af en toe soda in je putje mikken en dan kokend water erover heen wil ook helpen om verstopping te voorkomen.
Dat lijkt mij wel koud hoor sex buiten nu. Misschien met een hele hete dame. Dan is het minder koud.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
of natuurlijk voor sex op straat want er was toch niemand die je zag.
Is goed. Ik beloof alleen niks.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Maar het is ook goed om verstopping in de rest van de afvoer te voorkomen. Het verwijdert ook vet en zo en dat is zeker in een keukenafvoer wel handig.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij is dit dan minder werk dan soda pakken en water koken
we hadden echt een supergave grote badkamerquote:Op woensdag 31 december 2008 16:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat me raden: hij was wel begonnen met allerlei klusjes maar afmaken, ho maar.
Nu wel ja, maar vorig jaar vroor het niet zo hard.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel koud hoor sex buiten nu. Misschien met een hele hete dame. Dan is het minder koud.
Ik ben geen klusjesman (te ongeduldig voor) maar zelfs dat had ik sneller gedaan.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hadden echt een supergave grote badkamer
alleen zaten op een gegevenmoment 2 tegens in de doucheruimte los
toen heeft hij die losgekapt
een halfjaar later heeft hij ze er weer op geplakt
nog een halfjaar later (en alleen omdat we logees kregen) heeft hij het toen eindelijk afgevoegd
om maar iets te noemen
mijn versgeknipte koppie is niet belangrijk hier en jij had meer aan je fantasie tochquote:Op woensdag 31 december 2008 16:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil ook in bad....
dat is iets wat ik nu wel heel erg mis
mag ik met jou mee?
trouwens doe es een foto van je versgeknipte koppie![]()
en de rest staat gewoon in de koelkast te wachten tot het op tafel mag
grote borsten?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik heb geen idee hoe klein of groot die van jou zijn he ik d8 we hebben zoveel gemeen misschien dat ook wel gheghe
Misschien had hij het druk met andere dingen?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hadden echt een supergave grote badkamer
alleen zaten op een gegevenmoment 2 tegens in de doucheruimte los
toen heeft hij die losgekapt
een halfjaar later heeft hij ze er weer op geplakt
nog een halfjaar later (en alleen omdat we logees kregen) heeft hij het toen eindelijk afgevoegd
om maar iets te noemen
was de wastafel op de badkamer zo vettig is mn haar nietquote:Op woensdag 31 december 2008 16:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar het is ook goed om verstopping in de rest van de afvoer te voorkomen. Het verwijdert ook vet en zo en dat is zeker in een keukenafvoer wel handig.
Grote borsten zijn overrated. De verhoudingen vind ik veel belangrijker. Hier op FOK! worden soms hele tengere meisjes met hele grote borsten gepost en dan denk ik altijd:"Hoe vaak zou ze nou voorover donderen?"quote:Op woensdag 31 december 2008 16:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
grote borsten?(ook al is dat relatief)
gesproken als een echte ventquote:Op woensdag 31 december 2008 16:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goed. Ik beloof alleen niks.
Wat mist er dan aan ?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef vencodark het volgende:
Ik heb helemaal geen oudjaarsdaggevoel.
Dat komt vast nog wel vandaag. Goei middag trouwens.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef vencodark het volgende:
Weet ik niet. Ik zit al een halve dag boven omdat ik dingen voor school/stage moet doen en moet leren voor mijn theorie B maar aan school/stage ben ik nog niet toegekomen en ik voel me er schuldig bij.quote:
Euh jaquote:
Haai, hoop ook wel dat het komt.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat komt vast nog wel vandaag. Goei middag trouwens.
Doe eens vertellen welke?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Lekker liedje, kunnen jullie meegenieten
ik kon t toch proberen, misschien had je zoiets van ach tis oudejaarsdag laat ik duimelot eens een plezier doenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mijn versgeknipte koppie is niet belangrijk hier en jij had meer aan je fantasie toch
van mij wel, ik ga er over een half uurtje in, red je dat?
[..]
grote borsten?(ook al is dat relatief)
Gewoon een uurtje leren een uurtje ontspannen. Dat werkt echt.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik zit al een halve dag boven omdat ik dingen voor school/stage moet doen en moet leren voor mijn theorie B maar aan school/stage ben ik nog niet toegekomen en ik voel me er schuldig bij.
ik ook niet, enige oudejaarsachtige hier zijn mijn oudejaarslotenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef vencodark het volgende:
Ik wil je wel komen helpenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:40 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga vanavond naar vrienden toe, 9 mensen bij elkaar in een woonkamer. Ik moest wat drank en oliebollen meenemen en een van de meiden zei er knipogend achteraan dat ook maar een potje glijmiddel (massage olie). Dat was dus met een knipoog naar een ander moment dat we gedeeld hebben met enkele van deze groep.
En verder ben ik boodschappen gaan doen, terwijl ik honger had en dat pakt bij mij nooit goed uit. Ik heb mijn koelkast nu dus vol lekkere dingen staan, waarvan ik nu al weet dat de helft niet opgaat
Je schuldig er over voelen kan morgen ook nog joh, spreek met jezelf een tijd af en stop dan met die dingen. Daarna ga je lekker genieten van vandaagquote:Op woensdag 31 december 2008 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik zit al een halve dag boven omdat ik dingen voor school/stage moet doen en moet leren voor mijn theorie B maar aan school/stage ben ik nog niet toegekomen en ik voel me er schuldig bij.
Ik ben al een uur mezelf zoveel mogelijk aan het afleiden van mijn verplichtingen. Bijv. ineens mijn Suske en Wiske's op volgorde leggen en tellen hoeveel ik er heb.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een uurtje leren een uurtje ontspannen. Dat werkt echt.
Beterschap. Dan maar. De oliebollen zullen vast wel smaken.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haai, hoop ook wel dat het komt.Ben ook nog beetje verkouden dus weet niet of de oliebollen en appelbeignets wel willen smaken.
Hopen dat je wat wint. Dan komt dat oudjaarsgevoel vanzelf.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ook niet, enige oudejaarsachtige hier zijn mijn oudejaarsloten
ok je begrijpt morgen (of overmorgen) willen we een gedetaileerd verslag MET fotos (dan shop je je koppie er maar vanaf)quote:Op woensdag 31 december 2008 16:40 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga vanavond naar vrienden toe, 9 mensen bij elkaar in een woonkamer. Ik moest wat drank en oliebollen meenemen en een van de meiden zei er knipogend achteraan dat ook maar een potje glijmiddel (massage olie). Dat was dus met een knipoog naar een ander moment dat we gedeeld hebben met enkele van deze groep.
En verder ben ik boodschappen gaan doen, terwijl ik honger had en dat pakt bij mij nooit goed uit. Ik heb mijn koelkast nu dus vol lekkere dingen staan, waarvan ik nu al weet dat de helft niet opgaat
Had bedacht tot half 4 te werken aan theorie B en dan mijn schoolopdracht te doen tot etenstijd.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je schuldig er over voelen kan morgen ook nog joh, spreek met jezelf een tijd af en stop dan met die dingen. Daarna ga je lekker genieten van vandaag
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. ben zelfs aan het kijken of ik nu een beetje foto kan maken van wat mijn idee was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |