ohja DAT bedoeld hijquote:Op woensdag 31 december 2008 18:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hij bedoeld waarschijnlijk vrouwen die gewoon wat meer levens ervaring hebben >30
Nee, ik val niet op Duitse mannen.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jammer misschien moet die mailer van mij even ruilen met die van jou!?!?
Dat hij misschien toch wel desperate is sja na zoveel mailtjes en al meermalen de vraag wanneer hij me weer zal zien begin ik het ook te denken.
Verder ben ik gewoon zwaar beledigd over het zinnetje dat hij op 'oudere' vrouwen valt
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik val niet op Duitse mannen.En haar advertentie was ook best een beetje deperate: ze zocht een maatje voor het leven, de prins op het witte paard en zulks. Dus als ze niet mailt is het ook goed. Ik wil geen vrouw die helemaal afhankelijk van mijn aanwezigheid word. Van die :Ïk kan niet zonder je "types. Dat is gelul, want voordat je me kende kon je ook zonder me.
![]()
Het feit dat hij jou zoveel schrijft en vraagt wanneer hij jou weer ziet zegt mij al genoeg.
Nogmaals, ik kan niet over je uiterlijk oordelen, maar het was inderdaad slimmer geweest als hij het gewoon gelaten had bij:"I'm 32" en dan had afgewacht wat jouw reactie daar op was.
Ten tweede heb ik meer het idee dat hij een suffe huisvrouw zoekt, "want jongere vrouwen feesten altijd", alsof vrouwen van 31 niet los kunnen gaan.
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
even over dat laatste....
ikzelf 'zoek' ook geen feestbeest
maar dat wil niet zeggen dat ik nu een duffe kantoorpik/ film nerd wil die totaal niet van leuke dingen doen houd!
Ik heb nu eenmaal 3 kinderen en dan heb je toch wel een bepaald verantwoordelijkheids gevoel en een ietwat rustiger leven.
Met een feestbeest zou dat gewoon niet samen gaan denk ik.
Ik kan dus goed begrijpen dat een vader van 2 kids die veel werkt niet geintresseerd is in een 20 jarig huppeltrutje dat minimaal 3x per week wil gaan stappen.
(en hou nou op met te zorgen dat ik hem telkens moet verdedigen, dit slaat nergens op)
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:42 schreef RealZeus het volgende:
En Duimelot?
Afgaand op je manier van schrijven ben je een tof mens
Oh, maar dat kan ik dan weer wel.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
compliment perfecte timing, geen
gehalte
je leert het al prima
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb toch wel gelijk. Mocht het wat worden dan vraagt hij je binnen no-time ten huwelijk.
Is dat een vereiste?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ander onderwerp
ik wil niet op oudejaarsavond in mn kop hebben dat een niet zo bijster inteligente duitser mij ten huwelijk gaat vragen
Veel plezier. Na 22.15 ben ik ook weg. Youp van 't Hek.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:47 schreef Duimelot het volgende:
en nu ga ik even hier wat dingetjes klaar zetten en eens zien wat de tv me gaat brengen
kom fast en zeker voor t nieuwe jaar nog wel voorbij fietsen
Idd best triest.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat een vereiste?
Moet je bijster intelligent zijn om een vrouw gelukkig te kunnen maken?
Ik ken zat intelligente mensen die geen idee hebben hoe ze met het andere geslacht om moeten gaan.
*Q. een schop geeft naar zijn nieuwe chick*quote:Op woensdag 31 december 2008 18:57 schreef Q. het volgende:
Verliefd zijn is stom. Zeker als dat op een ex is die alweer een nieuwe vriend heeft, nog geen maand na onze breakup. Au. Stom liefde-gedoe.
Jij ook, dat je morgen nog mag weten wat er gebeurd isquote:Op woensdag 31 december 2008 19:08 schreef MLI het volgende:
Alvast gelukkig nieuwjaar en tot morgen!
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:06 schreef MLI het volgende:
Box! Ik krijg mezelf niet fatsoenlijk op de foto (flits in spiegel). En ik moet nu weg
. Maar binnenkort zal ik wel eens iets posten als ik uitga of zo.
Hier geen mist meer. Ik hoop om 12 uur ook. Want dan ga ik nog weg en ik heb geen zin om door dichten mist weg te gaan.quote:
Jammerquote:
Word je dus ook niet vrolijk vanquote:Op woensdag 31 december 2008 19:11 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Change of plans. Ik ga niet meer naar Scheveningen, en de drie collega's gaan naar Rotterdam inc. mist en potentiële ongelukken op de snelweg op de weg terug.
Ach het is een kwestie van smaak toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:12 schreef Tegan het volgende:
En die Happy New Year banner met de champagne is echt onwijs slecht gemaakt. Ik zie het knip en plakwerk nog van tien meter afstand!
waar is jouw date dan?!quote:Op woensdag 31 december 2008 19:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Word je dus ook niet vrolijk van
Hier geen mist meer. Maar als je nog weg moet en het is mistig is het niet prettig rijden. Zeker niet met al dat vuurwerk.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach, het maakt me eigenlijk niets uit. Ik vind het gekker dat ze alsnog gaan ookal wordt het continue omgeroepen dat het levensgevaarlijk is op de weg.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee.. die komt vast nog wel een keer.. Hij heeft nog een paar uurquote:
Misschien is hij verdwaald in de mist.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee.. die komt vast nog wel een keer.. Hij heeft nog een paar uur
Veel plezier vanavond!!
Kan ookquote:Op woensdag 31 december 2008 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is hij verdwaald in de mist.
Hier niet. Maar in andere delen van Nederland schijnbaar wel. Is het mistig bij jouw dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan ookIs het weer zo mistig als vorig jaar dan?
ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op woensdag 31 december 2008 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier niet. Maar in andere delen van Nederland schijnbaar wel. Is het mistig bij jouw dan?
Misschien moet je even naar buiten kijken dan.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geen idee
ik vind ietwat aan inteligentie wel een vereistequote:Op woensdag 31 december 2008 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat een vereiste?
Moet je bijster intelligent zijn om een vrouw gelukkig te kunnen maken?
Ik ken zat intelligente mensen die geen idee hebben hoe ze met het andere geslacht om moeten gaan.
Ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je even naar buiten kijken dan.
kan iets gemist hebben, maar hij kwam toch om 18:00 uur?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee.. die komt vast nog wel een keer.. Hij heeft nog een paar uur
Veel plezier vanavond!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |