Als je er foto's van maakt dan heb je later nog iets om naar terug te kijken.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kom je samen met Duimelot in mijn bad zitten, twee MILFS in mijn bad![]()
Ga ik daarna wel op het kleed liggen voor de massage en zet wat te eten op tafel![]()
Of ik ga wel kijken hoe de een de ander masseert![]()
niet overdrijven hequote:Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa, dikke bling bling ketting om met je naam in diamanten ofzo.![]()
Maar kettinkje is leuk ja, hoewel je het prima kan hebben zonder denk ik.
nee, want dan wil iedereen hier ze weer hebben en komen de opmerkingen van "pics or it dind't happend" weer uit de kastquote:Op woensdag 31 december 2008 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je er foto's van maakt dan heb je later nog iets om naar terug te kijken.![]()
Dat lijkt me beterquote:Op woensdag 31 december 2008 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je er foto's van maakt dan heb je later nog iets om met ons te delen.![]()
foto's???quote:Op woensdag 31 december 2008 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je er foto's van maakt dan heb je later nog iets om naar terug te kijken.![]()
Het was ook maar een grapje.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet overdrijven he
er bestaan ook wel 'elegante' opvallende sierraden
ze is nu een plaatje we gaan dr niet met accesoires in een sloerie veranderen
De oplossing is om dan ons ook uit te nodigen. Dan maken wij er een orgie van.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, want dan wil iedereen hier ze weer hebben en komen de opmerkingen van "pics or it dind't happend" weer uit de kast
Misschien moet er dan wel geldt voor vragen. Dan verdien je er ook nog wat aan.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
foto's???
gewoon live stream
kunnen we onzelf nog jaren lang overal terugzien!
goed, als jij het even afstemt met JB, wanneer jullie beide de kinderen niet hebben, laat ik het bad vast vollopenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
foto's???
gewoon live stream
zeg, dat regel je zelf maarquote:Op woensdag 31 december 2008 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De oplossing is om dan ons ook uit te nodigen. Dan maken wij er een orgie van.![]()
misschien!?!?!?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet er dan wel geldt voor vragen. Dan verdien je er ook nog wat aan.![]()
![]()
Verstandig...voor je het weet zet je per ongeluk kinderp*rno op internet.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
goed, als jij het even afstemt met JB, wanneer jullie beide de kinderen niet hebben, laat ik het bad vast vollopen
Flauw.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
goed, als jij het even afstemt met JB, wanneer jullie beide de kinderen niet hebben, laat ik het bad vast vollopen
[..]
zeg, dat regel je zelf maar
Oh gelukkig.quote:
meer vanuit het oogpunt dat ze dan gewoon geen verplichtingen thuis hebben de avond en nachtquote:Op woensdag 31 december 2008 17:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verstandig...voor je het weet zet je per ongeluk kinderp*rno op internet.
Dus je zou er geld voor vragen.quote:
sja ik dus komend weekend van JB weet ik t nietquote:Op woensdag 31 december 2008 17:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Is op zich ook wel iets voor te zeggen, vinden de kinderen vast erg fijnquote:Op woensdag 31 december 2008 17:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
foto's???
gewoon live stream
Oh, nou ja, das ook belangrijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
meer vanuit het oogpunt dat ze dan gewoon geen verplichtingen thuis hebben de avond en nacht
Alles is tijdelijk!quote:Op woensdag 31 december 2008 @ 17:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoi ,ik (als tijdelijke single) kom hier even buurten
Ja, ik ben ook tijdelijk single.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoi ,ik (als tijdelijke single) kom hier even buurten
volgens mij hebben we een probleem danquote:Op woensdag 31 december 2008 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ik dus komend weekend van JB weet ik t niet
en dan t weekend dus zijn de kids hier
en daarna zijn ze de woensdag bij papa en dan t weekend
en daarna weer t weekend hier
etc etc etc
als dat bij JB net andersom is dan gaat het problematisch worden vrees ik
is geen kwestie van vragen maar gewoon op de juiste plekken laten lopen he, dan vraag je niks maar stroomt t geld vanzelf binnenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je zou er geld voor vragen.
ik zit tussen twee relaties inquote:Op woensdag 31 december 2008 17:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook tijdelijk single.
Tja dan moet je zorgen dat het niet uitlekt dat filmpje of die foto's. Als je daar bang voor bent.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is op zich ook wel iets voor te zeggen, vinden de kinderen vast erg fijn
O, en de vaders op het schoolplein natuurlijk
we houden het gewoon voor onszelf, dan zijn we ook niet afgeleidquote:Op woensdag 31 december 2008 17:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Letterlijk?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik zit tussen twee relaties in
net zo letterlijk als dat jij tijdelijk single bentquote:
Ik wacht geduldig.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is geen kwestie van vragen maar gewoon op de juiste plekken laten lopen he, dan vraag je niks maar stroomt t geld vanzelf binnen
als t zover is stuur ik je wel een link gheghe
als de juiste alleenstaande vader het dan net ziet kan het nog voordelen opleverenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja precies.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
net zo letterlijk als dat jij tijdelijk single bent
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze zijn wel altijd woensdag bij papa, maar die weekends zijn scheef iddquote:Op woensdag 31 december 2008 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ik dus komend weekend van JB weet ik t niet
en dan t weekend dus zijn de kids hier
en daarna zijn ze de woensdag bij papa en dan t weekend
en daarna weer t weekend hier
etc etc etc
als dat bij JB net andersom is dan gaat het problematisch worden vrees ik
Zal bij jou niet lang duren, wat ben jij mooi zeg!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook tijdelijk single.
In het kader van seksuele voorlichting. Jij had toch een kind van 11.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als de juiste alleenstaande vader het dan net ziet kan het nog voordelen opleveren
enne ik weet niet wat jij jouw kids voor filmpjes laat zien maar euhhahaha
maar daarvoor moeten jullie dus eerst bij me in bad kruipenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als de juiste alleenstaande vader het dan net ziet kan het nog voordelen opleveren
enne ik weet niet wat jij jouw kids voor filmpjes laat zien maar euhhahaha
Iedereen toch.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bent oud, elke oude opa vind een vrouw van onder de 35 mooiquote:Op woensdag 31 december 2008 17:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zal bij jou niet lang duren, wat ben jij mooi zeg!![]()
Dat is ze inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
ook welkom jaquote:Op woensdag 31 december 2008 17:23 schreef bondgirl007 het volgende:
Ik herinner me nu al niets van 2008, het was echt zo'n nietszeggend jaar...
Ja hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 17:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
volgens mij hebben we een probleem dan![]()
Nou ja, dan de ene week jij en JB de andere week
Minder alcohol en/of drugs gebruiken.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:23 schreef bondgirl007 het volgende:
Ik herinner me nu al niets van 2008, het was echt zo'n nietszeggend jaar...
niets tegen venco ze mag er zeker wezen maar euhquote:Op woensdag 31 december 2008 17:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
ok of een woensdag of oppasquote:Op woensdag 31 december 2008 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn wel altijd woensdag bij papa, maar die weekends zijn scheef idd
Ik kan echter wel oppas regelen
dat was voordat jij over je oppas begon, dat wist ik nietquote:Op woensdag 31 december 2008 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik dacht dat je ons juist samen wilde... Maar goed, plannen veranderen kennelijk nogal gemakkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |