Bij deze.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een nieuw moest aanmaken als je als laatst posten. Sorry Ich habe es nicht gewust.
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Astu .. heel irritant .. zelf foto's maken.. Beter dan ditwerd het niet snel..Wow mooie fout Cue. Je ziet er echt fantastisch uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wow mooie fout Cue. Je ziet er echt fantastisch uit.
Ja, de coupe is in orde en ons buffet begint over 2 minutenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Hetzelfde
Fijne jaarwisseling (mocht dit betekenen dat je weggaat)![]()
Pff ja man!! maarja ik heb dan ook alleen nog maar een stukkie komkommerquote:
Heb je nog geen plannen dan? Je bent welkomquote:
Ik heb nog wel wat te etenquote:
Eet smakelijk!!!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, de coupe is in orde en ons buffet begint over 2 minuten
Enne.. Cue, veel plezier!
Oke volgende keer zou ik het doen. Makes mental note not to forget.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij deze.Dat wordt van je verwacht.
Neem een oliebol ! Komt het gevoel mss ookquote:
Vanmorgen wel netjes ontbeten en 's middags een tomatensoepje met een boterham. Sinds half 3 ofzo niet meer gegeten en gedronken...quote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff ja man!! maarja ik heb dan ook alleen nog maar een stukkie komkommerop.. jij dan?
Zometeen maar avondeten maken
Avondeten maken goed plan. Ik heb ook honger. Ik ga zo maar eens eten maken.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff ja man!! maarja ik heb dan ook alleen nog maar een stukkie komkommerop.. jij dan?
Zometeen maar avondeten maken
Ik heb wel plannen, maar je hebt vast geen spul gekocht waarvan de houdbaarheid allemaal per vandaag of morgen verstreken is toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je nog geen plannen dan? Je bent welkom![]()
[..]
Ik heb nog wel wat te eten
Goed idee...maar dan heb ik straks weer minder trek in warm eten.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Neem een oliebol ! Komt het gevoel mss ook
Je houdt het wel volquote:Op woensdag 31 december 2008 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vanmorgen wel netjes ontbeten en 's middags een tomatensoepje met een boterham. Sinds half 3 ofzo niet meer gegeten en gedronken...![]()
Maar nu ben ik weer te lui om naar beneden te gaan en drinken te pakken.
Vanavond gebakken aardappels (en/of friet) met peppersteakNog ff wachten dus. Hoop dat ik dat volhoudt.
Ja, ik hou van steak.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je houdt het wel vol![]()
we steunen je allemaal
![]()
Steak
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Astu .. heel irritant .. zelf foto's maken.. Beter dan ditwerd het niet snel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(maar wat was nu wat je zelf moest doen en zoveel moeite koste? of gewoon de combinatie maken bedoelde je?)
en het is oud en nieuw dus wat opvallendere ketting zou best mogen
Dat is toch de bedoeling om een leuke tijd te hebben met oud en nieuw. Oh je en met een date ook trouwens.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel leuk zult hebben
Kom je samen met Duimelot in mijn bad zitten, twee MILFS in mijn badquote:Op woensdag 31 december 2008 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel plannen, maar je hebt vast geen spul gekocht waarvan de houdbaarheid allemaal per vandaag of morgen verstreken is toch?
Jaaa, dikke bling bling ketting om met je naam in diamanten ofzo.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:05 schreef Duimelot het volgende:
en het is oud en nieuw dus wat opvallendere ketting zou best mogen
een vriendin van mij heeft zo'n kitscherig stropdasje van 30cm in bling bling, echt tequote:Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa, dikke bling bling ketting om met je naam in diamanten ofzo.![]()
Maar kettinkje is leuk ja, hoewel je het prima kan hebben zonder denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |