Pssst... Je hoeft nergens naar toe voor nieuwjaar. Gewoon blijven zitten waar je zit en het overkomt je gewoonquote:Op woensdag 31 december 2008 10:51 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben blij dat ik ziek ben en nu niet helemaal naar Eindhoven hoef voor nieuwjaar...
Je gunt het andere mensen niet?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:53 schreef Djeez het volgende:
Hier ook dikke mist. Gelukkig maar, vanavond weinig last van kabaal!
Sterf!quote:Op woensdag 31 december 2008 10:53 schreef Djeez het volgende:
Dit jaar is het zicht 10 meter. Na het afsteken van al het vuurwerk en de nodige fikkies is het zicht net zo slecht als vorig jaarquote:Op woensdag 31 december 2008 10:43 schreef tralalala het volgende:
Zo erg als vorig jaar wordt het echt niet.
Lekker voor de auto op de a12 lopen, omdat je de lijnen niet kon zienzicht was 1 meter ofzo
Tja, en wat denk je dat al die puberventjes de eerste dagen van 2009 gaan doen met het vuurwerk dat ze over hebben gehouden ?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:53 schreef Djeez het volgende:
Da's alleen in het Noorden zo, hier hebben we gewoon zichtquote:Op woensdag 31 december 2008 10:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Dit jaar is het zicht 10 meter. Na het afsteken van al het vuurwerk en de nodige fikkies is het zicht net zo slecht als vorig jaar.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Da's alleen in het Noorden zo, hier hebben we gewoon zicht
(I hope)
Hier in het Noorden is de mist net weer weggetrokken.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Da's alleen in het Noorden zo, hier hebben we gewoon zicht
(I hope)
Nou dan moet ik het vuurwerk maar wat eerder afsteken of gewoon morgenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:10 schreef lolMARKlol het volgende:
[..]
Hier in het Noorden is de mist net weer weggetrokken.
Is tegen de avond wel bij jullie denk ik
quote:
Waar en wanneer?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
komt vanavond op tv
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:35 schreef lolMARKlol het volgende:
Steek het dan ook gewoon binnen af, daar is het ook niet mistig
Kampvuurtje?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:57 schreef Kevin_NL het volgende:
Gelukkig maar dat ik dit jaar maar 3 euro aan vuurwerk heb uitgegeven
2 x 200 rotjes, die gaan mooi allemaal tegelijk in het kampvuurtje vanavond ^^
Jaaaah, taarten maken. Dat kan in ieder geval nog wel.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:38 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb gelukkig alleen knalvuurwerk en babypijltjes om taarten te maken ( TAARTUHHHH) maar door de klotemist kan ik straks het mooie vuurwerk niet zien.
Klacht: Mist.
Dat je al die rotjes in een rondje legt, en ze dan tegelijk aansteekt. Doordat er een zooi los kruit en een grondbloem ofzo bij wordt gehoudenquote:
Daarna welquote:Op woensdag 31 december 2008 11:35 schreef lolMARKlol het volgende:
Steek het dan ook gewoon binnen af, daar is het ook niet mistig
Heeft dat ook al een naam?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:33 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Dat je al die rotjes in een rondje legt, en ze dan tegelijk aansteekt. Doordat er een zooi los kruit en een grondbloem ofzo bij wordt gehouden
quote:Op woensdag 31 december 2008 10:53 schreef Djeez het volgende:
Ik noemde dat altijd heksenkringen. Aboo flashing demon ertussen en babypijlfluitknal wondertollen strijkersquote:Op woensdag 31 december 2008 14:26 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Heeft dat ook al een naam?![]()
Wauw.
Ja want door de mist hoor je het vuurwerk nietquote:Op woensdag 31 december 2008 10:53 schreef Djeez het volgende:
Wij gaven het geen naamquote:Op woensdag 31 december 2008 15:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik noemde dat altijd heksenkringen. Aboo flashing demon ertussen en babypijlfluitknal wondertollen strijkers![]()
gekkenwerk was dat.
Mistupdate: Begint een beetje bewolkt te raken. Nog geen mist te zien.
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |