quote:Op woensdag 31 december 2008 11:35 schreef lolMARKlol het volgende:
Steek het dan ook gewoon binnen af, daar is het ook niet mistig
Kampvuurtje?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:57 schreef Kevin_NL het volgende:
Gelukkig maar dat ik dit jaar maar 3 euro aan vuurwerk heb uitgegeven
2 x 200 rotjes, die gaan mooi allemaal tegelijk in het kampvuurtje vanavond ^^
Jaaaah, taarten maken. Dat kan in ieder geval nog wel.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:38 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb gelukkig alleen knalvuurwerk en babypijltjes om taarten te maken ( TAARTUHHHH) maar door de klotemist kan ik straks het mooie vuurwerk niet zien.
Klacht: Mist.
Dat je al die rotjes in een rondje legt, en ze dan tegelijk aansteekt. Doordat er een zooi los kruit en een grondbloem ofzo bij wordt gehoudenquote:
Daarna welquote:Op woensdag 31 december 2008 11:35 schreef lolMARKlol het volgende:
Steek het dan ook gewoon binnen af, daar is het ook niet mistig
Heeft dat ook al een naam?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:33 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Dat je al die rotjes in een rondje legt, en ze dan tegelijk aansteekt. Doordat er een zooi los kruit en een grondbloem ofzo bij wordt gehouden
quote:Op woensdag 31 december 2008 10:53 schreef Djeez het volgende:
Hier ook dikke mist. Gelukkig maar, vanavond weinig last van kabaal!
Ik noemde dat altijd heksenkringen. Aboo flashing demon ertussen en babypijlfluitknal wondertollen strijkersquote:Op woensdag 31 december 2008 14:26 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Heeft dat ook al een naam?![]()
Wauw.
Ja want door de mist hoor je het vuurwerk nietquote:Op woensdag 31 december 2008 10:53 schreef Djeez het volgende:
Hier ook dikke mist. Gelukkig maar, vanavond weinig last van kabaal!
Wij gaven het geen naamquote:Op woensdag 31 december 2008 15:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik noemde dat altijd heksenkringen. Aboo flashing demon ertussen en babypijlfluitknal wondertollen strijkers![]()
gekkenwerk was dat.
Mistupdate: Begint een beetje bewolkt te raken. Nog geen mist te zien.
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |