Gevonden, daar verder graagquote:Op zondag 4 januari 2009 00:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Te lam om te kicken... seek and destroy.
Deja vu.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Door 1 mod is het beleid veranderd? Dit was nooit zo, het werd ook niet als wenselijk gezien. TT's horen helemaal niet zoveel mogelijk neutraal te zijn. Dat is een misvatting, in ieder geval voorlopig alleen maar jouw mening. Een discussieforum is heel goed te vergelijken met een opiniepagina.
Als iemand vindt dat Israel een schurkenstaat is, dan moet hij dat kunnen zeggen. Dat zou de NRC of zelfs de Telegraaf niet censureren op de opiniepagina.
Ja ik wil mod wordenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een onzin sch. hij heeft me gister heel duidelijk gemaakt hoe waardevol hij is. niet alleen via de posts in topics, maar zeker ook via pm. je raaskalt maar wat en wil zelf stiekem heel graag mod worden. stoute boef.
voetbal kom ik toch nooitquote:
als ik een man was dan zou ik oprecht van je houden en verliefd op je worden.quote:
en dan zou het nog steeds niet wederzijds zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik een man was dan zou ik oprecht van je houden en verliefd op je worden.
Ik ben veel te geschikt voor het modschap, zou akelig saai worden en ik zou enorm van mijn voetstuk vallen.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of bij onSCH, of bij niemand![]()
hij is van onSCH
je bent toch een man?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik een man was dan zou ik oprecht van je houden en verliefd op je worden.
een echte man bedoel ik. maar dan nog kan ik niet van de genotsknots van sch genieten...quote:
schei nou toch uit. je zou best wel een coq au vin met mij willen eten.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:02 schreef SCH het volgende:
[..]
en dan zou het nog steeds niet wederzijds zijn
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:09 schreef sp3c het volgende:
ja weet ik veel, ik probeer wat minder ongeinteresseert over te komen
[NWS-SC #004] Waar de dagen alweer lengen.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:09 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet fijn met webcam op msn gaan opgeilen zoalshetis ?
het loeder. ook wij mogen elkaar. niet zo negatief doen graag. sc is sc. en zal altijd sc zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:09 schreef Loedertje het volgende:
Waarom trek ik nou altijd dit soort blufkippen aanquote:Op zondag 4 januari 2009 01:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik mag sch zoals ik mijn broertje mag. als hij echt in de problemen komt kan ie me altijd benaderen en dan wordt het opgelost. daar ken ik weer mensen voor.
Ik ben niet geil. Ik wil dat ze van de TT's afblijven!!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:09 schreef Loedertje het volgende:
nou nou, wat doe je weer negatief. fijn toch om iemand te kennen die je écht kan helpen als je in de échte shit zit?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom trek ik nou altijd dit soort blufkippen aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |