quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:55 schreef Aoristus het volgende:
Abel is de enige die een beetje leuk meedoet
Kiki heeft wat met stoelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het leek even mooie tv te worden maar daar bracht Abel verandering in![]()
En tussen moeder en Kiki lijkt het ook nog even niet goed te zitten , ben benieuwd volgende week.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef gers het volgende:
wat een baas is dat die de ruiten ingooide
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef gers het volgende:
wat een baas is dat die de ruiten ingooide
De moeder van Kiki heeft altijd wel heel erg haar best gedaan om Kiki te laten weten dat ook *haar vader* haar niet moet...zou mij niet verbazen als die *vader* niet Kiki's vader is.quote:
Ohja zou ze dat gaan zeggenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De moeder van Kiki heeft altijd wel heel erg haar best gedaan om Kiki te laten weten dat ook *haar vader* haar niet moet...zou mij niet verbazen als die *vader* niet Kiki's vader is.
Ja ze kan er moeilijk op blijven zittenquote:
iddquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef cora4034 het volgende:
jammer dat het zo snel voorbij is, had beter een uur kunnen duren, zodat ze alle vier in beeld komen.
Dat dacht ik ook gelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De moeder van Kiki heeft altijd wel heel erg haar best gedaan om Kiki te laten weten dat ook *haar vader* haar niet moet...zou mij niet verbazen als die *vader* niet Kiki's vader is.
Die jongen heeft het moeilijk, laat hem!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef DrDentz het volgende:
Wat een ongelofelijke mongool, die gast die ruitjes ingooit.. ik hoop dat hij de schade ook mag bekostigen. (Zal wel niet, dat soort figuren wordt de hand boven het hoofd gehouden)
hier idemdito, dat houd je toch voor je als ouder??? Crisisnogantoe, misschien heeft ze lopen klagen tegen dr ex over dr kids ofso, bah, maar die opmerking kwam zo ontieglijk ezelsdom over...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:18 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk.
Verbaast me wel dat die moeder al die kutopmerkingen van die "vader" aan Kiki vertelt. Kan ze dat niet gewoon voor zich houdenToch hartstikke pijnlijk voor dat kind.
En dan na de eerste reactie van Kiki er nog éven een schepje bovenop doen met als toevoeging dat het voor Kiki zo erg is. Hoppa, je jankt toch al, jank maar harder . Liefdeloos mens, ze kijkt vaak we als ze het over *hun vader* heeft en zelf bij het zogenaamd niet weten de strafmaatregelen die haar vriend trof zag je dat ze het wel heeft geweten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef Euridice het volgende:
[..]
hier idemdito, dat houd je toch voor je als ouder??? Crisisnogantoe, misschien heeft ze lopen klagen tegen dr ex over dr kids ofso, bah, maar die opmerking kwam zo ontieglijk ezelsdom over...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:19 schreef Perico het volgende:
Ik vind het geweldige tv, een van de weinige programma's die ik volg. Die verplaatsing naar de Pyreneeën is ook helemaal top, en zo'n ezel leiden is een goede oefening.
In het begin denk je: ja die kinderen zijn een zootje ongeregeld, hard aanpakken. Maar gaandeweg zie je nu bijv. met die moeder van Kiki dat die best ook fout zit.
Ben benieuwd naar volgende keer, WoW-er Mike die geen contact met anderen wil en eerder autistisch pdd-nos noemt men dat. lijkt.
keith wil graag alles eruit trekken, inclusief alle opmerkingen hoe erg ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
staat die daarquote:
Doeiquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef Euridice het volgende:
zo onecht, die trainer..bahbahbahbah..
Klopt, maar wel ff belangrijk dat Keith dit ziet.. Dat die Mike zn pa geen eens wil aankijken...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Oh nee geforceerde genegenheid echt tenenkrommend .. ik weet precies hoe die jongen zich voelt
jawel, de link heeft ook in het topic gestaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, we wachten er allemaal nog op.
begin maar met naaktfotos te makenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil ook zo'n vakantieIk ga me ook misdragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |