Oh ohoh er zitten wel erge bij zo een gozer zit de hele dag aan de drugsquote:Vier gezinnen met een onhandelbaar kind zijn de wanhoop nabij. Met behulp van coach Keith Bakker pakken zij hun problemen aan op een boerderij in de Franse Pyreneeėn en stuiten ze op een hoop onverwerkt leed
We maken kennis met de familie Pereboom en de familie Vos Zij gaan met twee andere gezinnen op een boerderij in de Franse Pyreneeėn, onder leiding van Keith Bakker, aan de slag om hun gezinsproblemen aan te pakken. Abel Pereboom (17) gebruikt zoveel speed dat hij thuis niet meer te handhaven is. Hij leeft 's nachts en slaapt overdag. Door zijn destructieve levenswijze gaat hij niet meer naar school en heeft hij geen werk. Zijn ouders weten zich geen raad meer met hun losgeslagen zoon. Ook bij de familie Vos zorgt hun zoon voor problemen. Davey (17) is agressief naar zijn moeder en zusje Nicole (14) en blijft dagenlang weg. Moeder Diana geeft huilend toe dat ze wanhopig is. Ze is doodsbang dat ze hem kwijtraakt omdat ze nauwelijks nog contact met hem kan maken. De eerste dag op de boerderij in Frankrijk begint meteen keihard. Coach Keith legt een aantal regels op tafel en er moet een contract ondertekend worden. De gemoederen lopen hoog op als blijkt dat er maar vijf sigaretten per dag gerookt mogen worden en er geen alcohol gedronken mag worden. Er wordt dan ook al meteen geprobeerd om de regels te overtreden én de ouders doen net zo hard mee. En alsof het nog niet erg genoeg is wacht de gezinnen nog een verrassing die meteen op veel weerstand stuit...
Gewoon die fles laten doorslikkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:53 schreef Aoristus het volgende:
Die ene gast die net die fles aan zijn muil zette.Als ik die vader was, dan was dat zo met behulp van een stuk hout afgeleerd
Ik had wel meer van dat breezersletje willen zien eigenlijk. Volgens mij is dat de nachtmerrie van elke vader, dat zijn dochter met een of andere sleazy scumbag zit te flikflooien op internet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gewoon die fles laten doorslikken
Het zijn wel echt probleemkinderen
Die drugsboy is erger denk ik hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik had wel meer van dat breezersletje willen zien eigenlijk. Volgens mij is dat de nachtmerrie van elke vader, dat zijn dochter met een of andere sleazy scumbag zit te flikflooien op internet.
Volgens mij is die 'spelleider' een zelfverklaarde ervaringsdeskundige op het gebied van junkachtig gedrag. Dat belooft nog wat, de komende tijdquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die drugsboy is erger denk ik hoor
Die ouders hadden btw ook allemaal Herman Brood in de kamer hangen hehe
Gebruiker van speed, wiet en ??quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij is die 'spelleider' een zelfverklaarde ervaringsdeskundige op het gebied van junkachtig gedrag. Dat belooft nog wat, de komende tijd
Die drugsboy zou ik gewoon een paar nachtjes buiten laten slapen. Die is volgens mij veel te lui om iets uit te voeren. Wat een naam ook, Abel Perenboom
Amfetamine, net als die Kiki heeft hij gewoon echt een paar harde klappen nodig.quote:
Niets wat je niet met een stuk hout kan oplossen inderdaad. Lijkt me ook best plezierig als vader, om even je ongenoegen te botvieren op zo'n lamlulquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Amfetamine, net als die Kiki heeft hij gewoon echt een paar harde klappen nodig.
Met zijn "Ik ben een kosmonaut".
Die spelleider heb ik wel vaker gezien in programma'squote:Op dinsdag 30 december 2008 21:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij is die 'spelleider' een zelfverklaarde ervaringsdeskundige op het gebied van junkachtig gedrag. Dat belooft nog wat, de komende tijd
Die drugsboy zou ik gewoon een paar nachtjes buiten laten slapen. Die is volgens mij veel te lui om iets uit te voeren. Wat een naam ook, Abel Perenboom
Ja, hij is altijd in beeld als het om verslavingsproblematiek gaat enzoquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die spelleider heb ik wel vaker gezien in programma's
Op RTL 5 met Van Etter tot Engel waarschijnlijk daar was Keith Bakker toen ook bij betrokken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die spelleider heb ik wel vaker gezien in programma's
Controle? Die Keith heeft echt 0,0% controle over die kinderen. Ze praten gewoon maar een beetje met hem mee of van hem af te zijn. Volgens mij heeft hij er geen een op het rechte pad kunnen brengen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:53 schreef codemss het volgende:
Ik vind eigenlijk toch wel dat die Keith nog best veel controle heeft, meer dan ik verwachtte, toch zwak van de nederlandse probleemjongeren, dat ze hem niet de baas kunnen
Oh, vast, daar zijn de pillen te krijgen dus logisch.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:46 schreef Aoristus het volgende:
volgens mij wordt dat tienerhoertje door Abel Perenboom gegrepen, 't zou me niets verbazen
Volgens mij weet ze het breezerassortiment wel blind te herkennenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, vast, daar zijn de pillen te krijgen dus logisch.
Nou meer dan ik verwachtte echte probleemkinderen zouden hem al geslagen hebben in de eerste afleveringquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Controle? Die Keith heeft echt 0,0% controle over die kinderen. Ze praten gewoon maar een beetje met hem mee of van hem af te zijn. Volgens mij heeft hij er geen een op het rechte pad kunnen brengen.
Idd , hij zei tegen die jongen met z'n computerverslaving dat ie goed bezig was maar dat kan ook niet anders als er nergens een pc in de buurt is zodra die er weer is zal die weer willen gaan gamen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Controle? Die Keith heeft echt 0,0% controle over die kinderen. Ze praten gewoon maar een beetje met hem mee of van hem af te zijn. Volgens mij heeft hij er geen een op het rechte pad kunnen brengen.
Ik heb het idee dat je Keith niet moet slaan. Waar dat beeld vandaan komt weet ik niet maar het lijkt mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:20 schreef codemss het volgende:
[..]
Nou meer dan ik verwachtte echte probleemkinderen zouden hem al geslagen hebben in de eerste aflevering.
Misschien is hij te bang om die koters aan te pakken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:30 schreef Aoristus het volgende:
Het wordt tijd dat er eens wat klappen vallen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:55 schreef Aoristus het volgende:
Abel is de enige die een beetje leuk meedoet
Kiki heeft wat met stoelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het leek even mooie tv te worden maar daar bracht Abel verandering in![]()
En tussen moeder en Kiki lijkt het ook nog even niet goed te zitten , ben benieuwd volgende week.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef gers het volgende:
wat een baas is dat die de ruiten ingooide
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef gers het volgende:
wat een baas is dat die de ruiten ingooide
De moeder van Kiki heeft altijd wel heel erg haar best gedaan om Kiki te laten weten dat ook *haar vader* haar niet moet...zou mij niet verbazen als die *vader* niet Kiki's vader is.quote:
Ohja zou ze dat gaan zeggenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De moeder van Kiki heeft altijd wel heel erg haar best gedaan om Kiki te laten weten dat ook *haar vader* haar niet moet...zou mij niet verbazen als die *vader* niet Kiki's vader is.
Ja ze kan er moeilijk op blijven zittenquote:
iddquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef cora4034 het volgende:
jammer dat het zo snel voorbij is, had beter een uur kunnen duren, zodat ze alle vier in beeld komen.
Dat dacht ik ook gelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De moeder van Kiki heeft altijd wel heel erg haar best gedaan om Kiki te laten weten dat ook *haar vader* haar niet moet...zou mij niet verbazen als die *vader* niet Kiki's vader is.
Die jongen heeft het moeilijk, laat hem!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef DrDentz het volgende:
Wat een ongelofelijke mongool, die gast die ruitjes ingooit.. ik hoop dat hij de schade ook mag bekostigen. (Zal wel niet, dat soort figuren wordt de hand boven het hoofd gehouden)
hier idemdito, dat houd je toch voor je als ouder??? Crisisnogantoe, misschien heeft ze lopen klagen tegen dr ex over dr kids ofso, bah, maar die opmerking kwam zo ontieglijk ezelsdom over...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:18 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk.
Verbaast me wel dat die moeder al die kutopmerkingen van die "vader" aan Kiki vertelt. Kan ze dat niet gewoon voor zich houdenToch hartstikke pijnlijk voor dat kind.
En dan na de eerste reactie van Kiki er nog éven een schepje bovenop doen met als toevoeging dat het voor Kiki zo erg is. Hoppa, je jankt toch al, jank maar harder . Liefdeloos mens, ze kijkt vaak we als ze het over *hun vader* heeft en zelf bij het zogenaamd niet weten de strafmaatregelen die haar vriend trof zag je dat ze het wel heeft geweten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef Euridice het volgende:
[..]
hier idemdito, dat houd je toch voor je als ouder??? Crisisnogantoe, misschien heeft ze lopen klagen tegen dr ex over dr kids ofso, bah, maar die opmerking kwam zo ontieglijk ezelsdom over...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:19 schreef Perico het volgende:
Ik vind het geweldige tv, een van de weinige programma's die ik volg. Die verplaatsing naar de Pyreneeėn is ook helemaal top, en zo'n ezel leiden is een goede oefening.
In het begin denk je: ja die kinderen zijn een zootje ongeregeld, hard aanpakken. Maar gaandeweg zie je nu bijv. met die moeder van Kiki dat die best ook fout zit.
Ben benieuwd naar volgende keer, WoW-er Mike die geen contact met anderen wil en eerder autistisch pdd-nos noemt men dat. lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |