Oh, vast, daar zijn de pillen te krijgen dus logisch.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:46 schreef Aoristus het volgende:
volgens mij wordt dat tienerhoertje door Abel Perenboom gegrepen, 't zou me niets verbazen
Volgens mij weet ze het breezerassortiment wel blind te herkennenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, vast, daar zijn de pillen te krijgen dus logisch.
Nou meer dan ik verwachtte echte probleemkinderen zouden hem al geslagen hebben in de eerste afleveringquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Controle? Die Keith heeft echt 0,0% controle over die kinderen. Ze praten gewoon maar een beetje met hem mee of van hem af te zijn. Volgens mij heeft hij er geen een op het rechte pad kunnen brengen.
Idd , hij zei tegen die jongen met z'n computerverslaving dat ie goed bezig was maar dat kan ook niet anders als er nergens een pc in de buurt is zodra die er weer is zal die weer willen gaan gamen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Controle? Die Keith heeft echt 0,0% controle over die kinderen. Ze praten gewoon maar een beetje met hem mee of van hem af te zijn. Volgens mij heeft hij er geen een op het rechte pad kunnen brengen.
Ik heb het idee dat je Keith niet moet slaan. Waar dat beeld vandaan komt weet ik niet maar het lijkt mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:20 schreef codemss het volgende:
[..]
Nou meer dan ik verwachtte echte probleemkinderen zouden hem al geslagen hebben in de eerste aflevering.
Misschien is hij te bang om die koters aan te pakken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:30 schreef Aoristus het volgende:
Het wordt tijd dat er eens wat klappen vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |