Misschien is hij te bang om die koters aan te pakken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Controle? Die Keith heeft echt 0,0% controle over die kinderen. Ze praten gewoon maar een beetje met hem mee of van hem af te zijn. Volgens mij heeft hij er geen een op het rechte pad kunnen brengen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:30 schreef Aoristus het volgende:
Het wordt tijd dat er eens wat klappen vallen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:55 schreef Aoristus het volgende:
Abel is de enige die een beetje leuk meedoet
Kiki heeft wat met stoelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het leek even mooie tv te worden maar daar bracht Abel verandering in![]()
En tussen moeder en Kiki lijkt het ook nog even niet goed te zitten , ben benieuwd volgende week.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef gers het volgende:
wat een baas is dat die de ruiten ingooide
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef gers het volgende:
wat een baas is dat die de ruiten ingooide
De moeder van Kiki heeft altijd wel heel erg haar best gedaan om Kiki te laten weten dat ook *haar vader* haar niet moet...zou mij niet verbazen als die *vader* niet Kiki's vader is.quote:
Ohja zou ze dat gaan zeggenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De moeder van Kiki heeft altijd wel heel erg haar best gedaan om Kiki te laten weten dat ook *haar vader* haar niet moet...zou mij niet verbazen als die *vader* niet Kiki's vader is.
Ja ze kan er moeilijk op blijven zittenquote:
iddquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef cora4034 het volgende:
jammer dat het zo snel voorbij is, had beter een uur kunnen duren, zodat ze alle vier in beeld komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |