Hou je de spanning nog vol? Veel succes en plezier zometeen. En mocht je straks miljonair worden, vergeet niet wie je FOK! vrienden zijn, daar waar het allemaal begonquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:04 schreef jna het volgende:
Gelukkig nieuwjaar. Hopelijk begint het voor mij straks geweldig doordat de juiste postcode wordt getrokken dalijk
Wat heb je nu gewonnen??quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:09 schreef jna het volgende:![]()
Beetje jammer van de straatprijs maarja, je kan niet alles hebben
De bijna 1300 Wijkprijswinnaars in de wijk Bezuidenhout verdeelden samen ook nog eens 13.950.000 euro. Zij speelden mee met meer dan 2300 loten. Dat komt neer op zo'n 7363 euro per lot voor deelnemersquote:
Dat inderdaad. Had maar 1 lot ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
De bijna 1300 Wijkprijswinnaars in de wijk Bezuidenhout verdeelden samen ook nog eens 13.950.000 euro. Zij speelden mee met meer dan 2300 loten. Dat komt neer op zo'n 7363 euro per lot voor deelnemers
Das geen lullig bedrag danquote:
Volgens mij was het netto..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:00 schreef jna het volgende:
[..]
Gaat nog wel 29% belasting vanaf![]()
Buren van ons hadden 4 loten
Kan mn auto niet eens op ons prive terrein parkeren omdat omtanders enz er parkerenquote:DEN HAAG - Aan de Treublaan in Den Haag is een brand ontstaan doordat een stuk gevel van een trappenhuis op een cv-installatie is gestort. Door de klap sprong een gasleiding in het bijgebouw.
Het gevelstuk van ongeveer vijf bij tien meter kwam terecht op het bijgebouw waarin een cv-installatie staat. Er zijn bij de val en de brand geen slachtoffers gevallen.
De brandweer heeft het vuur inmiddels onder controle. Voor ongeveer 200 mensen uit de flat wordt elders onderdak gezocht, omdat de gastoevoer naar hun woning is afgesloten.
Ha buurman!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:41 schreef Qrious het volgende:
Kan mn auto niet eens op ons prive terrein parkeren omdat omtanders enz er parkeren
En heel t winkelcentrum nog gesloten ook, bah
Niks over gelezen. Maar ja, met dit weer word je niet blij zonder cv installatie. (ik ga er vanuit dat ze daar een soort van blokverwarming was o.i.d. en dat daar die cv-installatie voor was)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:19 schreef zeemonster het volgende:
Zo dan ben je niet blij als je daar woont, weten ze al wanneer ze weer terug hun woning inmogen?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha buurman!
Ik kon het goed zien vanuit huis. Dat fikte best behoorlijk... Die muur ziet er bizar uit met die bakstenen die nog op instorten hangen...
Ha mooi, zag de melding en had een collega van de Loosduinse krant even langsgestuurd. Zo van Ey tis jouw gebied, ga eens een foto maken heb je tenminste boeiende voorpagina aankomende weekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:41 schreef Qrious het volgende:
[..]
Kan mn auto niet eens op ons prive terrein parkeren omdat omtanders enz er parkeren
En heel t winkelcentrum nog gesloten ook, bah
Hey, dat verklaart je hoge mate van ramptoerisme! Je bent een pro.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ha mooi, zag de melding en had een collega van de Loosduinse krant even langsgestuurd. Zo van Ey tis jouw gebied, ga eens een foto maken heb je tenminste boeiende voorpagina aankomende weekDus goed om te zien dat het serieuze fik was en niet nutteloos bermbrandje. Minder leuk natuurlijk voor de mensen die daar wonen
Je moet toch wat als je extreem nieuwsgierig bent, en zo heb je tenminste een legitieme reden om ramptoeristje te spelen...."tis mn werk"quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:41 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Hey, dat verklaart je hoge mate van ramptoerisme! Je bent een pro.![]()
Ik moest tot een paar jaar terug extreem nieuwsgierig zijn in de financiele situatie van mensen met openstaande schulden , ook een soort van ramptoerismequote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:00 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je extreem nieuwsgierig bent, en zo heb je tenminste een legitieme reden om ramptoeristje te spelen...."tis mn werk"
ja maar okal is het belastingvrij. Er wordt gekeken naar je vermogen en aan de hand daar van moet je belasting betalen. Hoe meer vermogen je hebt hoe hoger de belasting is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:31 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Volgens mij was het netto..
Ow nee.. dat was het niet.. dat is staatsloterij..
Geen gewonden van wat ik zo heb gehoord, maar heb het officiele persbericht van de brandweer nog niet gehad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik moest tot een paar jaar terug extreem nieuwsgierig zijn in de financiele situatie van mensen met openstaande schulden , ook een soort van ramptoerisme.
Maar weet je al wat meer Jill , geen mensen of dieren gewond toch ?
Ik heb slechts hier gelezen en niets meegekregen vandaag al woon ik er dichtbij.
Weet iemand hier trouwens of ik gewoon zomaar bij een autodealer langskan om een autoradio in te laten bouwen of moet ik dan een afspraak maken ?
Het lijkt mij een heel simpel klusje maar met auto's ben ik echt het type vrouw dat er niks vanaf weet.
Hoe hard?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb mijn nieuwe auto vandaag gekregen ... en kwam er net achter dat die heeeeeeeel hard kan.
Ja , dat is hem ! Bedankt!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:00 schreef knnth het volgende:
Ik begrijp zeemonster helemaal. De enige reden dat ik geen muziek om me heen heb, is om even te checken of het een passie of verslaving is.
Muziek = life.
En, zeemonster: Rap das Armas van Quintino!
quote:Bewoners zonder verwarming door vallende zijgevel.
Den Haag – Door onbekende oorzaak is vanmiddag rond kwart over drie een gedeelte van een gevel gevallen op een ketelhuis van een flatgebouw aan de Treublaan. Hierdoor ontstond een uitslaande brand. Niemand raakte hierbij gewond.
Diverse mensen belden de brandweer om te melden dat er brand was op het parkeerdek van het winkel centrum aan de kruising Treublaan, Groen van Pinksteren laan. Bij aankomst van de brandweer sloegen de vlammen uit een ketelhuis op het parkeerdek.
Een oppervlakte van tien bij vijf meter bakstenen zijgevel wat zich op een hoogte van de zesde verdieping bevond, was door onbekende oorzaak naar beneden gekomen. Deze was voor een groot gedeelte op de dakconstuctie van het ketelhuis gevallen. De dakconstructie was daardoor bezweken en ingezakt. Hierdoor waren de cv installaties beschadigd en onstond er een gasbrand.
De brandweer heeft direct na de eerste inzet meer personeel en materieel laten komen om een snelle uitbreiding van de brand te voorkomen. Met hulp van Eneco heeft de brandweer de gastoevoer afgesloten, waarna de brand geblust kon worden. De branduitbreiding kon beperkt blijven tot het ketelhuis.
Uit voorzorg zijn ondergelegen winkels en de woningen in het flatgebouw tijdelijk ontruimd. De schade aan het ketelhuis is groot en diende voor de verwarming van het flatgebouw. De vewarming en warm water zal enkele dagen niet beschikbaar zijn. Om die reden heeft de gemeente aan ongeveer tweehonderd bewoners onderdak aangeboden. De mensen die daar gebruik van maken kunnen worden ondergebracht in een hotel.
Voordat het ketelhuis gerepareerd wordt, moet eerst de zijgevel veilig gesteld worden. Tot die tijd blijft een gedeelte van het parkeerdek en de onderliggende straat afgezet voor alle verkeer.
Er zal een onderzoek plaats vinden naar de oorzaak van de losgekomen zijgevel.
Ben maar gestopt bij 180 op de tellerquote:
Hahaha , onze huidige auto hebben we nieuw gekocht in 2002 maar het is eigenlijk maar een heel simpel Ford Fiestatje. Als je nu de nieuwe Ford Fiesta ziet dan lijkt de onze wel een koekblik!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:51 schreef Jill-RMC het volgende:
En idd muziek is erg fijn in de auto. Heb ook een tijdje zonder radio gereden toen ik nog mn oude renault clio had, en daar wilde je alle bijgeluiden van de auto gewoon echt niet horen >> doodsangsten.
Qua nieuwe auto varieert het een btje, vind die 207 CC heel mooi. En de nieuwe Renault Laguna coupe ziet er ook niet verkeerd uit. Maarja grote nieuwe auto's zijn heel onpraktisch hier in Scheveningen als je geen garage hebt
En de vriendjes gaan minder snelVooral omdat ik die niet direct weer inruil voor een nieuwe
A13 is lekker recht en vrij rustig daar kan je hem helemaal open trekken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ben maar gestopt bij 180 op de teller.
Vooral rond avondeten tijd .. HONGER!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja zo graag ga ik nou ook niet naar mn werk. Was het nou terug naar huis
Helaas gebeurd het niet zo heel erg veel omdat het simpel weg te druk is. Maar in de vakanties rijd ik het met grote regelmaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:53 schreef zeemonster het volgende:
Ik vind het best overdreven om standaard met 160 a 170 naar je werk te rijden .
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja zo graag ga ik nou ook niet naar mn werk. Was het nou terug naar huis
Omdat Jill en Zeemonster er elke keer over beginnenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:30 schreef 2Mini het volgende:
Waarom praten we hier altijd over auto's?
Thnxquote:
nou ja soms moet je even de moter op z'n flikker geven. Anders wordt je auto erg traagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:11 schreef Walter-Ego het volgende:
Ik kan met de beste wil van de wereld niet harder dan 140.Ik wil overigens niet eens harder dan 100-120 omdat ik m'n motor het liefst een beetje spaar.
![]()
Ik hoop wel ooit een Lotus Super Seven (of één van de klonen) te bezitten.
als ik het doe is het zo goed als leeg op de weg. Het is niet zo dat ik met 160 auto's inhaal die 100 rijden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:32 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben blij dat je het niet zo heel erg veel kan doenMaar goed dat is slechts mijn mening hoor
.
Getsie! Beterschap voor je! Ik geloof dat we ook nog ten prooi gevallen zijn aan die nare griepgolf.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:19 schreef m@x het volgende:
Ratmen, jij ook al ziek? Ik voel me toch een partij beroerd![]()
En hoe rustig het ook op de weg is 160 rijden is naar mijn mening gewoon gestoord. Dat doe je maar lekker op de racebaan.
Eenschquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:19 schreef m@x het volgende:
En hoe rustig het ook op de weg is 160 rijden is naar mijn mening gewoon gestoord. Dat doe je maar lekker op de racebaan.
160 op een racebaan halen is nog best moeilijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:19 schreef m@x het volgende:
Nah, en jij weet nog wel dat ik op rood haar valquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
beterschap RATMEN!
[ afbeelding ]
Als je het op een racebaan moeilijk vindt geeft dat eigenlijk al genoeg aan.. rechte stukjes 160 zijn natuurlijk een eitje, dat kan iedereen op de snelwegquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
160 op een racebaan halen is nog best moeilijk
Ik rijd eigelijk altijd wel veel te hard. Maar ach ieder zo z'n ding en of mening.
Ik hou van doorrijden en af en toe haal ik ongemerkt wel eens 160 op de snelweg als het rustig is, 's nachts enzo. Niet op de teller letten, muziekje aan en lekker rijden. De ideale prooi voor oom agent, dus ik probeer meestal bij de les te blijven en niet meer dan 50 te hard te gaan hier, vind mn roze papiertje toch iets te leuk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
160 op een racebaan halen is nog best moeilijk
Ik rijd eigelijk altijd wel veel te hard. Maar ach ieder zo z'n ding en of mening.
nou met mijn auto de 160 halen op een racebaan is best moeilijk, zo dra je in de buurt bent moet je al weer remmen voor een bocht. Zo bedoelde ik hetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Als je het op een racebaan moeilijk vindt geeft dat eigenlijk al genoeg aan..
quote:Prio 2 met verlichting RW Bosgang 66,5 Tel.contact RAC mbt inc: (Persoon onder trein: ja) 0951
1500010 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC
1500161 Brandweer Rijswijk Kazernealarm
1500523 Brandweer Rijswijk Lichtkrant
Gedverquote:Op zondag 4 januari 2009 02:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand bij Bosgang (Rijswijk) onder de trein gekomen, zal wel zelfmoord zijn, aangezien je daar niet zomaar kan komen
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:27 schreef RATMEN het volgende:
Wie weet er iets tegen keelpijn .. behalve strepcils, appelsap, thee met honing ....
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:06 schreef jna het volgende:
Vrouw doodgeschoten door dr man in de theresiastraat.
quote:Verdachte (49) aangehouden na overlijden echtgenote
Den Haag – Politieagenten troffen zondagochtend 4 januari om 01.40 uur in een woning aan de Theresiastraat het stoffelijk overschot aan van een 49-jarige vrouw. De vrouw bleek door een misdrijf om het leven te zijn gekomen. Kort hierop meldde aan het politiebureau Overbosch een 49-jarige Hagenaar. De man verklaarde dat hij dringend gearresteerd moest worden omdat hij iets erg had gedaan. De agenten hielden direct de man aan. Hij was nog in het bezit van een vuurwapen. Het bleek de echtgenoot van de dode vrouw te zijn. Op dit moment is er nog niets te zeggen over de toedracht van het incident. De politie sluit problemen in de relationele sfeer niet uit. De 49-jarige verdachte is inmiddels in verzekering gesteld.
Neem dan gewoon een taxi op die leeftijd.quote:Bejaard paar over de kop met auto
Wassenaar – Bij een eenzijdig ongeval op de Rijksstraatweg belandde zaterdag 3 januari omstreeks 17.45 uur een auto met daarin een bejaard Haagse echtpaar op zijn kop terecht. De 85-jarige vrouw bestuurde de auto en reed in de richting van Den Haag. Ter hoogte van de afslag Scheveningen twijfelde de vrouw of zij de afslag al dan niet wilde nemen. Toen zij op het laatste moment toch besloot de afrit op te rijden, kwam zij met de auto op de vluchtheuvel terecht. Doordat de auto tegen een lantaarnpaal reed, werd de auto gelanceerd en kwam op zijn kop terecht. De bestuurdster en haar 90-jarige bijrijder werden ter controle naar het ziekenhuis vervoerd. De man hield aan het voorval een wond aan zijn been over.
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:27 schreef RATMEN het volgende:
Wie weet er iets tegen keelpijn .. behalve strepcils, appelsap, thee met honing ....
Je zal het niet geloven ... ik ben allergisch voor menthol / mint en helaas zit dat in Trachitol ...quote:
Alweer? Wanneer nog meer dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]! Alweer een schietpartij op de Theresia ... bizar!
Die zijn viesquote:
Tijdje terug, gewoon op de Theresiastraat zelf, tussen een man en politie. Hoe komen al die mensen aan pistolen vraag ik me dan afquote:Op zondag 4 januari 2009 18:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Alweer? Wanneer nog meer dan?
Bah!
Geen gember in huis, dus hou het maar bij thee met honing.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:02 schreef Walter-Ego het volgende:
Ik kreeg de tip van thee met honing en wat verse gember. Niet geprobeerd want mijn keelpijn is over. Wellicht dat jij het proefkonijn kan zijn.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tijdje terug, gewoon op de Theresiastraat zelf, tussen een man en politie. Hoe komen al die mensen aan pistolen vraag ik me dan af.
Dat snap ik dan dus echt niet he. Ik heb liever dat ze handelaren in wapens oppakken, dan een dealertje die wat coke verkooptquote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oooh die zijn makkelijk verkrijgbaar![]()
Maar idd te idioot....
Achter de kleine coke dealertjes zitten grote dealers he. En wat denk je dat die met zich mee dragenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat snap ik dan dus echt niet he. Ik heb liever dat ze handelaren in wapens oppakken, dan een dealertje die wat coke verkoopt.
En mensen die een wapen aanschaffen, snap ik al helemaal niet.
Of iemand op de snelweg aan de kant zetten omdat-ie 10 km/h te hard rijdt.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat snap ik dan dus echt niet he. Ik heb liever dat ze handelaren in wapens oppakken, dan een dealertje die wat coke verkoopt.
Dus als je een kleine dealer oppakt , krijg meneer agent het wapen van de grotere dealer kado?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Achter de kleine coke dealertjes zitten grote dealers he. En wat denk je dat die met zich mee dragen
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:44 schreef Walter-Ego het volgende:
Ik zeg: Gewoon de ArenA met al die lijers vullen. Geef ze knuppels, boksbeugels, lege flessen, etc. en laat ze het onderling maar uitvechten. Kaartjes verkopen voor de tribune, SBS die een avondvullend programma ervan maakt (incl. achtergronden :p) en laat de spelen dan maar beginnen! De Romeinen hadden het heel goed voor elkaar: brood en spelen! Eén toeschouwer cq. kijker hebben ze alvast.
Mag ik meequote:Op zondag 4 januari 2009 20:44 schreef Walter-Ego het volgende:
Ik zeg: Gewoon de ArenA met al die lijers vullen. Geef ze knuppels, boksbeugels, lege flessen, etc. en laat ze het onderling maar uitvechten. Kaartjes verkopen voor de tribune, SBS die een avondvullend programma ervan maakt (incl. achtergronden :p) en laat de spelen dan maar beginnen! De Romeinen hadden het heel goed voor elkaar: brood en spelen! Eén toeschouwer cq. kijker hebben ze alvast.
Bravo! Mooi gesproken!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:47 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Als je met een wapen loopt sta je met een been in de gevangenis en met je andere in je graf , wie je ook bent .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |