abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64590566
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ha buurman!

Ik kon het goed zien vanuit huis. Dat fikte best behoorlijk... Die muur ziet er bizar uit met die bakstenen die nog op instorten hangen...

Kun je echt precies die gevel zien vanaf daar? Dan zit je hier echt net 50-100 meter verderop
Fik zelf verder niet gezien, was te laat voor een afspraak om nog te kijken waarom er 100 toeschouwers voor je neus stonden
Just being curious.. ofzo
pi_64591723
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:41 schreef Qrious het volgende:

[..]

Kan mn auto niet eens op ons prive terrein parkeren omdat omtanders enz er parkeren
En heel t winkelcentrum nog gesloten ook, bah
Ha mooi, zag de melding en had een collega van de Loosduinse krant even langsgestuurd. Zo van Ey tis jouw gebied, ga eens een foto maken heb je tenminste boeiende voorpagina aankomende week Dus goed om te zien dat het serieuze fik was en niet nutteloos bermbrandje. Minder leuk natuurlijk voor de mensen die daar wonen
pi_64594818
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ha mooi, zag de melding en had een collega van de Loosduinse krant even langsgestuurd. Zo van Ey tis jouw gebied, ga eens een foto maken heb je tenminste boeiende voorpagina aankomende week Dus goed om te zien dat het serieuze fik was en niet nutteloos bermbrandje. Minder leuk natuurlijk voor de mensen die daar wonen
Hey, dat verklaart je hoge mate van ramptoerisme! Je bent een pro.
pi_64595655
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:41 schreef Walter-Ego het volgende:

[..]

Hey, dat verklaart je hoge mate van ramptoerisme! Je bent een pro.
Je moet toch wat als je extreem nieuwsgierig bent, en zo heb je tenminste een legitieme reden om ramptoeristje te spelen...."tis mn werk"
pi_64595714
Zegguuh, tot over een dag of 9 mensen..
Lekker op wintersport vannacht, weekje de alpen in
Just being curious.. ofzo
pi_64596449
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:00 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Je moet toch wat als je extreem nieuwsgierig bent, en zo heb je tenminste een legitieme reden om ramptoeristje te spelen...."tis mn werk"
Ik moest tot een paar jaar terug extreem nieuwsgierig zijn in de financiele situatie van mensen met openstaande schulden , ook een soort van ramptoerisme .

Maar weet je al wat meer Jill , geen mensen of dieren gewond toch ?
Ik heb slechts hier gelezen en niets meegekregen vandaag al woon ik er dichtbij.
Weet iemand hier trouwens of ik gewoon zomaar bij een autodealer langskan om een autoradio in te laten bouwen of moet ik dan een afspraak maken ?
Het lijkt mij een heel simpel klusje maar met auto's ben ik echt het type vrouw dat er niks vanaf weet .
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:25:15 #132
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_64596643
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:31 schreef 2Mini het volgende:

[..]

Volgens mij was het netto..
Ow nee.. dat was het niet.. dat is staatsloterij..
ja maar okal is het belastingvrij. Er wordt gekeken naar je vermogen en aan de hand daar van moet je belasting betalen. Hoe meer vermogen je hebt hoe hoger de belasting is.

toch?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_64596856
Je haalt inkkomstenbelasting en kansspelbelasting door elkaar denk ik , Ook_Gek.

Mischien heb je hier wat aan? http://nl.wikipedia.org/wiki/Kansspelbelasting
pi_64596929
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:20 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik moest tot een paar jaar terug extreem nieuwsgierig zijn in de financiele situatie van mensen met openstaande schulden , ook een soort van ramptoerisme .

Maar weet je al wat meer Jill , geen mensen of dieren gewond toch ?
Ik heb slechts hier gelezen en niets meegekregen vandaag al woon ik er dichtbij.
Weet iemand hier trouwens of ik gewoon zomaar bij een autodealer langskan om een autoradio in te laten bouwen of moet ik dan een afspraak maken ?
Het lijkt mij een heel simpel klusje maar met auto's ben ik echt het type vrouw dat er niks vanaf weet .
Geen gewonden van wat ik zo heb gehoord, maar heb het officiele persbericht van de brandweer nog niet gehad.

En ik denk dat je mss de dealer toch eerst ff moet bellen. Dan weet je iig zeker dat je niet voor niets rijdt. Wilde paar maanden geleden ook een nieuwe radio in mn auto met mp3 en bluetooth enzo, maar ben nu al weer stiekem...heeel stiekem aan het kijken naar een nieuwe auto. Echt heel slecht, heb deze nog geen jaar
pi_64597162
Wij willen ook naar een andere auto gaan kijken dit jaar, maar de huidige autoradio is echt overleden nu en ik kan echt niet zonder muziek .
Stel je voor dat ik een half jaar zonder muziek moet rijden .. echt niet! .
Naar wat voor een auto ben je nu aan het kijken ?
pi_64601353
Ik heb mijn nieuwe auto vandaag gekregen ... en kwam er net achter dat die heeeeeeeel hard kan .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_64601700
@Jill: Verslijt je vriendjes ook zo snel?

@zeemonster: Een half jaar zonder muziek is heel goed te doen hoor. Je moet gewoon zorgen dat je auto mooier klinkt dan wat voor muziek dan ook.... okay, of dat je moet luisteren of ie het nog doet als je stil staat en je bij 80+ km/h niks meer hoort dan windruis en motorgebrul...
pi_64602152
Ik wil muziek , Pink vooral En oude muziek hele oude muziek .
Er was laatst een leuk nummer op de radio , toen deed ie het nog.., Parapapa nog wat maar geen idee van wie.
pi_64602869
Ik begrijp zeemonster helemaal. De enige reden dat ik geen muziek om me heen heb, is om even te checken of het een passie of verslaving is.

Muziek = life.

En, zeemonster: Rap das Armas van Quintino!

pi_64606848
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb mijn nieuwe auto vandaag gekregen ... en kwam er net achter dat die heeeeeeeel hard kan .
Hoe hard?
Voices tell me I'm the shit.
pi_64607572
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 01:00 schreef knnth het volgende:
Ik begrijp zeemonster helemaal. De enige reden dat ik geen muziek om me heen heb, is om even te checken of het een passie of verslaving is.

Muziek = life.

En, zeemonster: Rap das Armas van Quintino!

Ja , dat is hem ! Bedankt!

En veel plezier Qrious!!
Charisma binnenkort even pmén om een datumpje te prikken ? Ik pm wel even mijn mailadres , is wat makkelijker misschien .

[ Bericht 11% gewijzigd door zeemonster op 03-01-2009 10:45:59 ]
pi_64611510
Persberichtje van de brandweer:
quote:
Bewoners zonder verwarming door vallende zijgevel.

Den Haag – Door onbekende oorzaak is vanmiddag rond kwart over drie een gedeelte van een gevel gevallen op een ketelhuis van een flatgebouw aan de Treublaan. Hierdoor ontstond een uitslaande brand. Niemand raakte hierbij gewond.

Diverse mensen belden de brandweer om te melden dat er brand was op het parkeerdek van het winkel centrum aan de kruising Treublaan, Groen van Pinksteren laan. Bij aankomst van de brandweer sloegen de vlammen uit een ketelhuis op het parkeerdek.
Een oppervlakte van tien bij vijf meter bakstenen zijgevel wat zich op een hoogte van de zesde verdieping bevond, was door onbekende oorzaak naar beneden gekomen. Deze was voor een groot gedeelte op de dakconstuctie van het ketelhuis gevallen. De dakconstructie was daardoor bezweken en ingezakt. Hierdoor waren de cv installaties beschadigd en onstond er een gasbrand.
De brandweer heeft direct na de eerste inzet meer personeel en materieel laten komen om een snelle uitbreiding van de brand te voorkomen. Met hulp van Eneco heeft de brandweer de gastoevoer afgesloten, waarna de brand geblust kon worden. De branduitbreiding kon beperkt blijven tot het ketelhuis.
Uit voorzorg zijn ondergelegen winkels en de woningen in het flatgebouw tijdelijk ontruimd. De schade aan het ketelhuis is groot en diende voor de verwarming van het flatgebouw. De vewarming en warm water zal enkele dagen niet beschikbaar zijn. Om die reden heeft de gemeente aan ongeveer tweehonderd bewoners onderdak aangeboden. De mensen die daar gebruik van maken kunnen worden ondergebracht in een hotel.
Voordat het ketelhuis gerepareerd wordt, moet eerst de zijgevel veilig gesteld worden. Tot die tijd blijft een gedeelte van het parkeerdek en de onderliggende straat afgezet voor alle verkeer.
Er zal een onderzoek plaats vinden naar de oorzaak van de losgekomen zijgevel.
pi_64611744
En idd muziek is erg fijn in de auto. Heb ook een tijdje zonder radio gereden toen ik nog mn oude renault clio had, en daar wilde je alle bijgeluiden van de auto gewoon echt niet horen >> doodsangsten.

Qua nieuwe auto varieert het een btje, vind die 207 CC heel mooi. En de nieuwe Renault Laguna coupe ziet er ook niet verkeerd uit. Maarja grote nieuwe auto's zijn heel onpraktisch hier in Scheveningen als je geen garage hebt

En de vriendjes gaan minder snel Vooral omdat ik die niet direct weer inruil voor een nieuwe
  zaterdag 3 januari 2009 @ 15:08:45 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_64613833
Er is maar 1 auto merk waar ik nooit een autoradio in zou zetten...

Ferrari

dat gaat me enige auto worden zonder radio
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_64614087
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 09:15 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Hoe hard?
Ben maar gestopt bij 180 op de teller .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_64614182
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:51 schreef Jill-RMC het volgende:
En idd muziek is erg fijn in de auto. Heb ook een tijdje zonder radio gereden toen ik nog mn oude renault clio had, en daar wilde je alle bijgeluiden van de auto gewoon echt niet horen >> doodsangsten.

Qua nieuwe auto varieert het een btje, vind die 207 CC heel mooi. En de nieuwe Renault Laguna coupe ziet er ook niet verkeerd uit. Maarja grote nieuwe auto's zijn heel onpraktisch hier in Scheveningen als je geen garage hebt

En de vriendjes gaan minder snel Vooral omdat ik die niet direct weer inruil voor een nieuwe
Hahaha , onze huidige auto hebben we nieuw gekocht in 2002 maar het is eigenlijk maar een heel simpel Ford Fiestatje. Als je nu de nieuwe Ford Fiesta ziet dan lijkt de onze wel een koekblik!
De Renault Laguna coupe is idd leuk!
Mijn vriendje heb ik trouwens maar net aan 1 jaar langer als onze auto . Ik ken hem wel al heel lang daarentegen en inruilen doe ik hem ook nog niet .

Autoradio zit er nog niet in , ik had de tijd niet om te bellen naar de Ford en heb ook geen zin om zelf te klooien nu.

Bij jouw is het parkeren best een probleem he Jill, dat zou wel heel zonde zijn met een nieuwe auto.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 15:41:07 #147
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_64614777
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:17 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ben maar gestopt bij 180 op de teller .
A13 is lekker recht en vrij rustig daar kan je hem helemaal open trekken.
Ik rij er mits het niet glad is en het is niet druk 160 a 170 naar me werk.
pi_64615191
Ik vind het best overdreven om standaard met 160 a 170 naar je werk te rijden .
pi_64615624
Ja zo graag ga ik nou ook niet naar mn werk. Was het nou terug naar huis
pi_64615702
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja zo graag ga ik nou ook niet naar mn werk. Was het nou terug naar huis
Vooral rond avondeten tijd .. HONGER!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')