Helaas gebeurd het niet zo heel erg veel omdat het simpel weg te druk is. Maar in de vakanties rijd ik het met grote regelmaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:53 schreef zeemonster het volgende:
Ik vind het best overdreven om standaard met 160 a 170 naar je werk te rijden .
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja zo graag ga ik nou ook niet naar mn werk. Was het nou terug naar huis
Omdat Jill en Zeemonster er elke keer over beginnenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:30 schreef 2Mini het volgende:
Waarom praten we hier altijd over auto's?
Thnxquote:
nou ja soms moet je even de moter op z'n flikker geven. Anders wordt je auto erg traagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:11 schreef Walter-Ego het volgende:
Ik kan met de beste wil van de wereld niet harder dan 140.Ik wil overigens niet eens harder dan 100-120 omdat ik m'n motor het liefst een beetje spaar.
![]()
Ik hoop wel ooit een Lotus Super Seven (of één van de klonen) te bezitten.
als ik het doe is het zo goed als leeg op de weg. Het is niet zo dat ik met 160 auto's inhaal die 100 rijden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:32 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben blij dat je het niet zo heel erg veel kan doenMaar goed dat is slechts mijn mening hoor
.
Getsie! Beterschap voor je! Ik geloof dat we ook nog ten prooi gevallen zijn aan die nare griepgolf.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:19 schreef m@x het volgende:
Ratmen, jij ook al ziek? Ik voel me toch een partij beroerd![]()
En hoe rustig het ook op de weg is 160 rijden is naar mijn mening gewoon gestoord. Dat doe je maar lekker op de racebaan.
Eenschquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:19 schreef m@x het volgende:
En hoe rustig het ook op de weg is 160 rijden is naar mijn mening gewoon gestoord. Dat doe je maar lekker op de racebaan.
160 op een racebaan halen is nog best moeilijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:19 schreef m@x het volgende:
Nah, en jij weet nog wel dat ik op rood haar valquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
beterschap RATMEN!
[ afbeelding ]
Als je het op een racebaan moeilijk vindt geeft dat eigenlijk al genoeg aan.. rechte stukjes 160 zijn natuurlijk een eitje, dat kan iedereen op de snelwegquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
160 op een racebaan halen is nog best moeilijk
Ik rijd eigelijk altijd wel veel te hard. Maar ach ieder zo z'n ding en of mening.
Ik hou van doorrijden en af en toe haal ik ongemerkt wel eens 160 op de snelweg als het rustig is, 's nachts enzo. Niet op de teller letten, muziekje aan en lekker rijden. De ideale prooi voor oom agent, dus ik probeer meestal bij de les te blijven en niet meer dan 50 te hard te gaan hier, vind mn roze papiertje toch iets te leuk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
160 op een racebaan halen is nog best moeilijk
Ik rijd eigelijk altijd wel veel te hard. Maar ach ieder zo z'n ding en of mening.
nou met mijn auto de 160 halen op een racebaan is best moeilijk, zo dra je in de buurt bent moet je al weer remmen voor een bocht. Zo bedoelde ik hetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Als je het op een racebaan moeilijk vindt geeft dat eigenlijk al genoeg aan..
quote:Prio 2 met verlichting RW Bosgang 66,5 Tel.contact RAC mbt inc: (Persoon onder trein: ja) 0951
1500010 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC
1500161 Brandweer Rijswijk Kazernealarm
1500523 Brandweer Rijswijk Lichtkrant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |