Het plaatje lukt nietquote:Op maandag 29 december 2008 02:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb de volgende ook alvast gemaakt![]()
]
De kunst van het weglaten
quote:Bron: Telegraaf
Kate Moss raakt ring van 3000 euro kwijt
AMSTERDAM - Met de kerst vond Kate Moss een peperdure ring onder de kerstboom, maar misschien had ze die daar beter kunnen laten liggen...
Een paar uur nadat ze het cadeautje van haar vriend Jamie Hince had gekregen, was Kate het juweeltje namelijk alweer kwijt. "Er heerste complete paniek toen Kate besefte dat de ring was verdwenen", vertelt een bron aan The Mirror. "Jamie had de ring speciaal laten maken in Amerika. Het is een Indiaans ontwerp en symboliseert Kate's toekomstige geluk en Jamie's rol hierin."
Het supermodel bleef wanhopig naar de ring zoeken tot ze naar het vliegveld moest om te vertrekken naar een antistress cursus in Thailand. Waarschijnlijk komt die nu meer dan ooit van pas...
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:48 schreef Juud79 het volgende:
Mijn kerst was geweldig. Een gezellige tweede kerstdag met opa, oma, mams, broer en Tom. Maar het was vooral enorm fijn om het met mijn Tom te vieren. Naast al die andere mooie dagen die we samen hebben.
Ow en er lagen twee pakjes voor mij onder de boom.![]()
[ afbeelding ]
Deze hebben we beiden al een paar weken om.![]()
Welke is voor mij .. Vind die met die blauwe steentjes wel mooiquote:Op maandag 29 december 2008 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan Juud misschien even uitleg komen geven?![]()
[..]
[..]
Ze zijn beiden van Juud!quote:Op maandag 29 december 2008 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke is voor mij .. Vind die met die blauwe steentjes wel mooi
Joh, je hoeft nu niet te zoeken!quote:Op maandag 29 december 2008 23:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Telefoonkutkabeltjeterugvindpost![]()
Wat een hebbertquote:
Pfffffffffffffquote:Op maandag 29 december 2008 23:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Kots van die kerstcadeaus, ik was blij met het C1000-pakket die zelf
met sparen, likken en opplakken op de keukentafel kreeg.
Je kunt die foto toch mailen naar je email adres met je mobieltje en weer uit je postbus oppikkenquote:Op maandag 29 december 2008 23:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Telefoonkutkabeltjeterugvindpost![]()
Ja, na al dat likken fluit je niet meer zo hard in je tuintje Fluitertjequote:Op maandag 29 december 2008 23:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Kots van die kerstcadeaus, ik was blij met het C1000-pakket die zelf
met sparen, likken en opplakken op de keukentafel kreeg.
Nou ja de Indianen hingen er iig nog.quote:Op maandag 29 december 2008 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh, je hoeft nu niet te zoeken!
niet druk om maken, hij is goedquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
Pff ik word gek van die OP!![]()
Waarom is hij nou weer te groot?
Dank je, goeie tip.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Frits heb je al een magnetron op het oog, ik keek net op postcode 9745 DZ
bij Marktplaats, er staan o.a. 2 magnetrons van 12,50, Solo Lg Magnetron
contact opnemen met Taatje. Er keken 33 mensen naar deze advertentie.
En een van Hedwig van Gennip voor 15, 00 er keken maar 4 mensen naar
haar advertentie.
Jouw tong zit zeker ook op je knieen met al dat gefiets en bezigheden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, na al dat likken fluit je niet meer zo hard in je tuintje Fluitertje![]()
Hij is perfect, 'n beetje homo-achtig van kleur, maar dat zal WJ wel mooi vindenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
Pff ik word gek van die OP!![]()
Waarom is hij nou weer te groot?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou ja de Indianen hingen er iig nog.![]()
Plus nog twee andere... ik weet niet of het die waren die jij bedoelde.
Al zei je grootvader 'E=MC2, hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mijn grootvader zei altijd "Al draagt de aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding"
't Valt allemaal niet meer mee op mijn leeftijd Fluitertjequote:Op dinsdag 30 december 2008 00:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jouw tong zit zeker ook op je knieen met al dat gefiets en bezigheden.
Ja, maar dat moet, want het is een quote van Coos.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dank je, goeie tip.![]()
@ liesje, omdat ie in een quote staat denk ik.
quote:
Kerst of geen Kerst, 't is mij om het even. Ik ben er goed doorgekomen, dank voor je interessequote:Op dinsdag 30 december 2008 00:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Al zei je grootvader 'E=MC2, hoe is het met jou?![]()
Kerst doorgekomen of vind je dat juist leuk?
Ooit! En weer scheiden, ook ooit, want die twee activiteiten zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, net zoals geboren worden en stervenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:09 schreef Copycat het volgende:
Gaan ze trouwen?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ik bedoelde nam bijna een hele muur in beslag, ik ben bang dat hij weg is![]()
Hingen er meerdere indianen? Een zwart witte, en 1 in grijs-blauw kleuren?![]()
Nee, doe nog maar niet vertellen, ik wacht wel op de foto's!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Mag niet telen van de huisbaasquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kerst of geen Kerst, 't is mij om het even. Ik ben er goed doorgekomen, dank voor je interesse![]()
Ben jij weer veilig terug en druk met je teelt?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik klikte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ging het over een orgie?En nee, ik wil het nog niet weten ook!
![]()
Het blijft een dure om voor jouw gewonnen sloffen een magnetron te kopen,quote:
Slaap lekker Hondjes, sweet dreamsquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:10 schreef hondjes het volgende:
wel, Liesje..mooi gedaan, eindelijk heb ik een OP.
nogmaals, iedereen bedankt....
en ga nu dromen over mijn huis, alhoewel,,kan het woord huis even niet meer horen..
ben echt doodop, dus ik ga maffen
trusten allemaal...
Eens! Ik heb hier een Miele wasmaschine van 125 euro, die doet het al twee jaar zonder gebreken, en dat zal nog wel ff zo blijven ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het blijft een dure om voor jouw gewonnen sloffen een magnetron te kopen,
maar als je op Marktplaats onder jouw postcode, magnetron en witgoed/appar.kijkt
dan kan het lukken voor 12,50 of 15.00 euro.
Onze wasmachine ging vorige week zaterdag kapot, pomp was doorgebrand,
te duur om te maken, vonden via postcode op Marktplaats een wasmachine in hele
goede staat voor 50,00 en drie straten verderop.
Dat soort dingen moet ik ook allemaal kopen, en ga ik allemaal van marktplaats halen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Eens! Ik heb hier een Miele wasmaschine van 125 euro, die doet het al twee jaar zonder gebreken, en dat zal nog wel ff zo blijven ook![]()
Marktplaats ftw!
Tja, Miele, geen kunst! Daar kan zelfs Marktplaats geen fuck aan veranderenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Eens! Ik heb hier een Miele wasmaschine van 125 euro, die doet het al twee jaar zonder gebreken, en dat zal nog wel ff zo blijven ook![]()
Marktplaats ftw!
Ben wel toe aan een feesiequote:Op dinsdag 30 december 2008 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet, aldus Dementor!
Alsof hij daar over gaatquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet, aldus Dementor!
Ja! Anders ik wel!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben wel toe aan een feesie[ afbeelding ]
Daarom ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, Miele, geen kunst! Daar kan zelfs Marktplaats geen fuck aan veranderen
Wat doet jou vermoeden dat hij zij Fokkers gaat uitnodigenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben wel toe aan een feesie[ afbeelding ]
Ja verdomme we zijn toch familiequote:Op dinsdag 30 december 2008 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat doet jou vermoeden dat hij zij Fokkers gaat uitnodigen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat doet jou vermoeden dat hij zij Fokkers gaat uitnodigen
7quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mag vast komen, want ik was bij hun eerste ontmoeting!
![]()
En dan mag ik iemand meenemen, en die plaats ga ik verloten onder de Sc-ers.
En had je grootmoeder ook nog iets te vertellen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, mijn grootvader zei al: "'t Is hier een huishouding van Jan Steen" En zo is het![]()
quote:Het dagelijks leven was Jan Steens belangrijkste onderwerp. Veel van de taferelen waren levendig, zelfs chaotisch en wellustig. Dergelijke taferelen waren zo kenmerkend dat een huishouden van Jan Steen een veelgebruikt Nederlands gezegde is geworden.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
En had je grootmoeder ook nog iets te vertellen?
8 Voor Cc .. Wie heeft het getal onder de tienquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:26 schreef Copycat het volgende:
Ik noem het een nacht.
Tot morgen en anders tot volgend jaar!
Kan ik iets voor je doen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
En dan mag ik iemand meenemen, en die plaats ga ik verloten onder de Sc-ers.
That's my cue: trusten!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dag Talitha, hoe later op de avond, hoe schoner het volk![]()
Ik heb wat gewonnen Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 30 december 2008 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben een winnaar!![]()
Fan drogeren we, en sneaken we wel naar binnen
Je mag mee naar het vrijgezellenfeestje van Juud?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan ik iets voor je doen?![]()
Ik weet het.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Het blijft een dure om voor jouw gewonnen sloffen een magnetron te kopen,
Die smiley, je blijft er gewoon naar kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wat gewonnen Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je mag mee naar het vrijgezellenfeestje van Juud?
Huh ? welk ABCquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die smiley, je blijft er gewoon naar kijken.![]()
Je moet nog wel even het ABC afmaken!
Ja, jij leest ook niet terug, moment, ff de link zoeken!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh ? welk ABCVoor de bruid en bruidegom
't Geeft ook niet, ik haat bruiloften en ik haat sowieso alle geregisseerde feestjes. Ik kan niet gezellig zijn op 12 maart aanstaande om 20:00 uur. Flauwekul allemaalquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan?
Ik kan niet, én Soury, én Fan, en jou meenemen.
A fuck off !!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
Hier ergens:
[RLS SC #051] Uitbuiken van al het kerstfood.
GGGGGGiiiiiihhiiiquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
G is voor Gezelligheidsposter wat ie is
Tl Lamp lekker bespaaarderigquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
De M is voor Miele-wasmachine, want met minder nemen we geen genoegen.
Oi mafdaaiquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:51 schreef Soury het volgende:
Pijpenraggers .. Benne we al bij de Z
Bastaard?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh God, Ian hier......![]()
De B is nu wel bekend
Ik doe alquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, van Boeren en Boeren doe ja na?
Bieren
Ja, doe d'r dan ook eens wat aanquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe al![]()
Het is hier rustig bei de bei
Wat moet ik doen dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, doe d'r dan ook eens wat aan
*trekt broek weer aanquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
La maar, ik ga pitten, trusten allemal![]()
![]()
Slaap lekker NMNS!quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
La maar, ik ga pitten, trusten allemal![]()
![]()
Blrup laa maarquote:
Wat een geluk dat die boom er stondquote:
Deed pijn hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een geluk dat die boom er stond
Ja kut voor die boom heb hem ff geknuffeld. Woar is Lieskequote:
Goed zo en hoe de fuck moet ik dat weten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kut voor die boom heb hem ff geknuffeld. Woar is Lieske
quote:
Vraag het toch niet aan jou ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed zo en hoe de fuck moet ik dat weten.
Hierquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kut voor die boom heb hem ff geknuffeld. Woar is Lieske
Uit gerooktquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
When I'm at the pearly gates
This'll be on my videotape
My videotape
My videotape
When Mephistopheles is just beneath
And he's reaching up to grab me
This is one for the good days
And I have it all here
In red blue green
In red blue green
You are my center when I spin away
Out of control on videotape
On videotape [x6]
This is my way of saying goodbye
Because I can't do it face to face
So I'm talking to you before it's too late
No matter what happens now
I shouldn't be afraid
Because I know today has been the most perfect day I've ever seen.
Qua tekst zeker.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste nummer van In Rainbows, of niet?
Dat einde van All I Need =quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Qua muziek komt All I Need voor mij heul in de buurt.
En Nude vind ik ook geniaal.
Ja jesus moet ik sorry zeggen !!! Had ik al gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA DAT DEE JE GOFFEDOMME WEL
soort van.
Sorry.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jesus moet ik sorry zeggen !!! Had ik al gedaan
Er missen wat lettertjesquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit middenin het proces van het ontwerpen van een nieuwe OP (ben er al een paar uur mee bezig), en ik neig ernaar dit tussenresultaat maar als eindresultaat te gaan zien.
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Ik vind 'm tofquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit middenin het proces van het ontwerpen van een nieuwe OP (ben er al een paar uur mee bezig), en ik neig ernaar dit tussenresultaat maar als eindresultaat te gaan zien.
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:17 schreef Peter6000 het volgende:
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Mooi !!!!quote:
Zal ik twee keer doenquote:
Ik vond "er missen wat lettertjes" wel een mooie diepe eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan noem ik deze kunstuiting gewoon zo.
Verzin er maar een diepgaande betekenis achter.
Hehehehehehequote:Op dinsdag 30 december 2008 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was de bedoeling, jullie waren te snel.
Het kan naar veel dingen verwijzen, behalve naar het missen van de gebanden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond "er missen wat lettertjes" wel een mooie diepe eigenlijk.
Concept is leuk. Beetje veel groen. Misschien de letters OP in een andere kleur.quote:
Vrije interpretatiequote:Op dinsdag 30 december 2008 01:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het kan naar veel dingen verwijzen, behalve naar het missen van de gebanden.
Blauw.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Concept is leuk. Beetje veel groen. Misschien de letters OP in een andere kleur.
Ik vind hem beter, omdat er nu een soort van horizon inzit!quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij meen je er helemaal niks van, en voel je je schuldig over je eerdere kritiek.
Hihi leuk plaatjequote:Op dinsdag 30 december 2008 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga de horizon verkennen[ link | afbeelding ]
In RLS?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
HoiDiHo![]()
Jij staat hoger dan ik liesje
Niet!quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
HoiDiHo![]()
Jij staat hoger dan ik liesje
Tja, huis is leeg. zit nu bij mijn ouders thuisquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus Hidi, het is bijna oudjaarsdag! Wat ga je doen?
Ohw top! En daar kan je blijven tot je weer iets voor jezelf hebt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, huis is leeg. zit nu bij mijn ouders thuis
Sorry is het off-topic?quote:
Nou ja ik sta vooral lagerquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet!
En anders wil ik het niet weten!
Ik wil mijn oude huis eigenlijk niet kwijt, maar ik geloof dat dat nu te laat isquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw top! En daar kan je blijven tot je weer iets voor jezelf hebt?
Jij lager? Jij hebt geslapen! Kan niet anders!quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sorry is het off-topic?![]()
[..]
Nou ja ik sta vooral lager![]()
Zoals Jon Secada altijd zegt...
Ja maar was toch al zeker dat je uit dat huis moest? Zie het als een nieuw begin ofzo, doe een nieuwjaarsduikquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil mijn oude huis eigenlijk niet kwijt, maar ik geloof dat dat nu te laat is
Dit is helemaal [ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
Jij lager? Jij hebt geslapen! Kan niet anders!![]()
Nee.quote:Gaan wenummers posten?
Ik wou alleen bij mijn ex zijn, niet mijn huis kwijt. En aangezien het met mijn ex niets wordt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar was toch al zeker dat je uit dat huis moest? Zie het als een nieuw begin ofzo, doe een nieuwjaarsduiken geloof dat vanaf nu alles beter kan!
Niet om je de grond in te praten maar slechter kan toch niet? Dus kan het alleen maar beter worden!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:48 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van maandag 29 december 2008
30. 122 liesje1979[/
46. 102 [url=http://forum.fok.nl/user/profile/129882]PietjePuk007
59. 084 FANN
77. 073 FritsVanEgters
Slaap lekker Ruudquote:
Waarvan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker Ruud,![]()
Ik wacht nog even op wat foto's!
Er schijnen nog foto's aan te komen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke ook![]()
maar als het gezellig is blijf ik nog effe ......
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van de Dees, maar die komen niet meer vandaag lees ik nu.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wou alleen bij mijn ex zijn, niet mijn huis kwijt. En aangezien het met mijn ex niets wordt.
Ik geloof niet dat ik/mijn ouders dit lang gaan volhouden.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke ook![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke ook![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er schijnen nog foto's aan te komen.
ga dat kabeltje zoeken..... hup opschieten.......quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb het al opgegeven voor vannacht.
jaja ik weet hetquote:
Ik heb al een slootje bier opquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb al een slootje bier opDus als ik plotseling weg ben ....
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ga dat kabeltje zoeken..... hup opschieten.......
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ik heb alle la's gecheckt enzo...
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ik heb alle la's gecheckt enzo...
hoi hidi en andere damesquote:
nee ik bedoel.......... als ik teveel wijn op heb pleur ik uit mijn stoelquote:
Ook goedenavond mevrouw, alles goed?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi hidi en andere dames![]()
ik wil je niet kwetsen heidel, maar fuck off met dat wijf![]()
als je me het adres van je ouders geeft wil ik je wel in je slaap doden, pm me maar..
sterkte rukkah, dat wel, maar ehh:
Misschien pis je er al langs?quote:
Hoi wjquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi hidi en andere dames![]()
ik wil je niet kwetsen heidel, maar fuck off met dat wijf![]()
als je me het adres van je ouders geeft wil ik je wel in je slaap doden, pm me maar..
sterkte rukkah, dat wel, maar ehh:
Je weet wie het zegt?quote:
hoi heidelquote:
Ik moet wasmachines kopen en zulks!quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie gaat er mee naar Engeland.Pond is bijna gelijk met de Euro
dat haalt die ketting van mij nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie gaat er mee naar Engeland.Pond is bijna gelijk met de Euro
Ik heb nog wel wat verlengketting liggenquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:28 schreef FANN het volgende:
[..]
dat haalt die ketting van mij niette ver..........
Maar je mag toch wel mee naar de meet bij hondjes?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:28 schreef FANN het volgende:
[..]
dat haalt die ketting van mij niette ver..........
Manu zat toch in Spanje?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet wasmachines kopen en zulks!![]()
Waar is Manu?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat verlengketting liggen
Joh, die heb ik nog steeds niet gehad!quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou nee, de introductie schiet er steeds bij in.
Uitstekend. Ik ben inmiddels uitwonend.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi fritz, hoe is het thuis?![]()
[ afbeelding ]
Ik las vanmiddag dat hij alweer thuis moest zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Manu zat toch in Spanje?
die ligt nou in het zwembad van Hondjes denk ik
Mijne hebben ze net naar het grofvuil gebrachtquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet wasmachines kopen en zulks!![]()
Waar is Manu?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:26 schreef FANN het volgende:ik wordt helemaal treurig van die toepjes........
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijne hebben ze net naar het grofvuil gebracht
WJ is mijn Brotherquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh, die heb ik nog steeds niet gehad!
werd tijd, fritsiequote:Op dinsdag 30 december 2008 02:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Uitstekend. Ik ben inmiddels uitwonend.![]()
Met jou?![]()
Nice pic.![]()
droger ook, afwasmachine ookquote:
Ik had niet anders verwacht!quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:34 schreef FANN het volgende:
[..]
WJ is mijn Brother![]()
wist je niet hé........
Blij dat ze mij niet gefilmd hebben tijdens het schaatsen...quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:37 schreef FANN het volgende:
effe wat vrolijks hoor anders ga ik janken...........
Bedoel je jongste of eh.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb er drie........ WJ is de kleinste....
Naj weet ik veel!quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik....... ik geen details van mijn broers
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb er drie........ WJ is de kleinste....
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
moet ff re-bootuh, beetje kuren. tot zo
doe het tochquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ook dat nog..........![]()
sorry tis niet leuk..... maar ik moest lachen......
wat is er met jou dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hou eens op HidiAlsof het hier allemaal naar wens gaat.
ja ik weet het, eens kijken of me pa drank in huis heeftquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
doe het toch![]()
daarom, ik vraag me af wanneer ze me eruit gooien
Van alles, maar ik zit toch ook niet de hele dag zielig te doen.quote:
Toch geen rel he?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
de schuur, -5 brrquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van alles, maar ik zit toch ook niet de hele dag zielig te doen.
Nee, je doet nooit zielig zelfs!quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van alles, maar ik zit toch ook niet de hele dag zielig te doen.
voor Ruti...........quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb plezier met het weinige dat ik heb.
Mja ik weet niet of ik dan nog wakker ben!quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:56 schreef FANN het volgende:
[..]
voor Ruti...........![]()
Hidi sterkte........ Lies jij ook met zoeken naar een huisje en Fritzel met zoeken naar zijn kabeltje![]()
en WJ met re-booten........
ofzo........
![]()
eh als ik over een paar uur weer wakker ben zou ik best nog eens binnen kunnen komen vallen
Ja en dat was nog in 1946.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
werd tijd, fritsie, zo leuk vond je het er niet..
truste fanquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:56 schreef FANN het volgende:
[..]
voor Ruti...........![]()
Hidi sterkte........ Lies jij ook met zoeken naar een huisje en Fritzel met zoeken naar zijn kabeltje![]()
en WJ met re-booten........
ofzo........
![]()
eh als ik over een paar uur weer wakker ben zou ik best nog eens binnen kunnen komen vallen
Er staan wel schaars geklede mensen opquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
Frits? was het een orgie? Dat grote schilderij?
Ik wil het nu weten!
Nee laten we dat niet doen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
liesie, gebruik deze voortaan bij rudi
Zal ik mijn herinnering even proberen te painten?quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er staan wel schaars geklede mensen op![]()
Maar volgens mij hebben ze geen sex![]()
weet ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja en dat was nog in 1946.Ik ben pas in '96 op kamers gegaan.
Morgen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal ik mijn herinnering even proberen te painten?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal ik mijn herinnering even proberen te painten?
Irritant stuk vreten was het toch ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:09 schreef willem-jozef het volgende:
bij de premiere van "baby blue" (..) vroeg van gogh of hofmann op wilde rotten van zijn premiere...haha, die theo![]()
Ik vond de film ook heel goed inderdaad. Ik weet eerlijk gezegd niet eens meer of ik eerst de film heb gezien of eerst het boek heb gelezen.quote:film is erg goed. boek dan weer te langdradig, maar die moest ik ooit lezen op de middelbare, misschien daarom..
toch was theo wel lief.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Irritant stuk vreten was het toch ook.![]()
[..]
Ik vond de film ook heel goed inderdaad. Ik weet eerlijk gezegd niet eens meer of ik eerst de film heb gezien of eerst het boek heb gelezen.Ik denk toch het boek.
Hij stond ook op mijn lijst, ik vond 'm goed te doen (understatement), heb 'm zelfs herlezen, maar ja wat wil je ook met zo'n naam.
rudiquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
We zitten op post #273. LS nog wakker? Ik ga de lapo niet meer meemaken
als je borsten maar volgroeid zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:26 schreef liesje1979 het volgende:
God! Wat voel ik me soms jong onderontwikkeld hier!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als je borsten maar volgroeid zijn
OMG! Kan je ook opeens chinees?quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
集荷申込みサービスをご利用いただくには、まずお客様情報の登録およびキーワードの設定が必要となります。初めてのお客様はこちらからご登録ください。
De groeten.
Hou je niet van pubertietjes?quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als je borsten maar volgroeid zijn
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
集荷申込みサービスをご利用いただくには、まずお客様情報の登録およびキーワードの設定が必要となります。初めてのお客様はこちらからご登録ください。
De groeten.
Anders doe je even een mooie man?quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kleine tietjes zijn ook best sjiek, kop op!![]()
voor jou en hondjes:
lekkerah gozert en bestuh liedjequote:Op dinsdag 30 december 2008 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Anders doe je even een mooie man?
alleen bij ouwe wijvuh (30+)quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hou je niet van pubertietjes?![]()
![]()
Dan moet je nog een paar jaar wachten bij Liesje..quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alleen bij ouwe wijvuh (30+)
Geen mooie man, wel een mooi nummer!quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lekkerah gozert en bestuh liedje:
da blues hidi, janken en doorfietsen
mg, ging je alarm af?quote:
haha, neen, heb al wat achter de hand so to speak(it ain't me cock and ballsquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan moet je nog een paar jaar wachten bij Liesje..
Later wj, trustequote:Op dinsdag 30 december 2008 03:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, neen, heb al wat achter de hand so to speak(it ain't me cock and balls).
truste liesje (alles komt goed!), hidien frits.
mzzl
truste hidi. kop op mthrfckquote:
Ja, tof en dan doe ik:quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:59 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Om in de kerstsfeer te blijven
[ afbeelding ]
en dan doe ik
[ afbeelding ]
tja, ik wordt daar ook niet echt vrolijk vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |