quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
doe het toch![]()
daarom, ik vraag me af wanneer ze me eruit gooien
Van alles, maar ik zit toch ook niet de hele dag zielig te doen.quote:
Toch geen rel he?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hou eens op HidiAlsof het hier allemaal naar wens gaat.
de schuur, -5 brrquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van alles, maar ik zit toch ook niet de hele dag zielig te doen.
Nee, je doet nooit zielig zelfs!quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van alles, maar ik zit toch ook niet de hele dag zielig te doen.
voor Ruti...........quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb plezier met het weinige dat ik heb.
Mja ik weet niet of ik dan nog wakker ben!quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:56 schreef FANN het volgende:
[..]
voor Ruti...........![]()
Hidi sterkte........ Lies jij ook met zoeken naar een huisje en Fritzel met zoeken naar zijn kabeltje![]()
en WJ met re-booten........
ofzo........
![]()
eh als ik over een paar uur weer wakker ben zou ik best nog eens binnen kunnen komen vallen
Ja en dat was nog in 1946.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
werd tijd, fritsie, zo leuk vond je het er niet..
truste fanquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:56 schreef FANN het volgende:
[..]
voor Ruti...........![]()
Hidi sterkte........ Lies jij ook met zoeken naar een huisje en Fritzel met zoeken naar zijn kabeltje![]()
en WJ met re-booten........
ofzo........
![]()
eh als ik over een paar uur weer wakker ben zou ik best nog eens binnen kunnen komen vallen
Er staan wel schaars geklede mensen opquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
Frits? was het een orgie? Dat grote schilderij?
Ik wil het nu weten!
Nee laten we dat niet doen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
liesie, gebruik deze voortaan bij rudi
Zal ik mijn herinnering even proberen te painten?quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er staan wel schaars geklede mensen op![]()
Maar volgens mij hebben ze geen sex![]()
weet ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja en dat was nog in 1946.Ik ben pas in '96 op kamers gegaan.
Morgen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal ik mijn herinnering even proberen te painten?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal ik mijn herinnering even proberen te painten?
Irritant stuk vreten was het toch ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:09 schreef willem-jozef het volgende:
bij de premiere van "baby blue" (..) vroeg van gogh of hofmann op wilde rotten van zijn premiere...haha, die theo![]()
Ik vond de film ook heel goed inderdaad. Ik weet eerlijk gezegd niet eens meer of ik eerst de film heb gezien of eerst het boek heb gelezen.quote:film is erg goed. boek dan weer te langdradig, maar die moest ik ooit lezen op de middelbare, misschien daarom..
toch was theo wel lief.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Irritant stuk vreten was het toch ook.![]()
[..]
Ik vond de film ook heel goed inderdaad. Ik weet eerlijk gezegd niet eens meer of ik eerst de film heb gezien of eerst het boek heb gelezen.Ik denk toch het boek.
Hij stond ook op mijn lijst, ik vond 'm goed te doen (understatement), heb 'm zelfs herlezen, maar ja wat wil je ook met zo'n naam.
rudiquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
We zitten op post #273. LS nog wakker? Ik ga de lapo niet meer meemaken
als je borsten maar volgroeid zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:26 schreef liesje1979 het volgende:
God! Wat voel ik me soms jong onderontwikkeld hier!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als je borsten maar volgroeid zijn
OMG! Kan je ook opeens chinees?quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
集荷申込みサービスをご利用いただくには、まずお客様情報の登録およびキーワードの設定が必要となります。初めてのお客様はこちらからご登録ください。
De groeten.
Hou je niet van pubertietjes?quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als je borsten maar volgroeid zijn
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
集荷申込みサービスをご利用いただくには、まずお客様情報の登録およびキーワードの設定が必要となります。初めてのお客様はこちらからご登録ください。
De groeten.
Anders doe je even een mooie man?quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kleine tietjes zijn ook best sjiek, kop op!![]()
voor jou en hondjes:
lekkerah gozert en bestuh liedjequote:Op dinsdag 30 december 2008 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Anders doe je even een mooie man?
alleen bij ouwe wijvuh (30+)quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hou je niet van pubertietjes?![]()
![]()
Dan moet je nog een paar jaar wachten bij Liesje..quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alleen bij ouwe wijvuh (30+)
Geen mooie man, wel een mooi nummer!quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lekkerah gozert en bestuh liedje:
da blues hidi, janken en doorfietsen
mg, ging je alarm af?quote:
haha, neen, heb al wat achter de hand so to speak(it ain't me cock and ballsquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan moet je nog een paar jaar wachten bij Liesje..
Later wj, trustequote:Op dinsdag 30 december 2008 03:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, neen, heb al wat achter de hand so to speak(it ain't me cock and balls).
truste liesje (alles komt goed!), hidien frits.
mzzl
truste hidi. kop op mthrfckquote:
Ja, tof en dan doe ik:quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:59 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Om in de kerstsfeer te blijven
[ afbeelding ]
en dan doe ik
[ afbeelding ]
tja, ik wordt daar ook niet echt vrolijk vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |