quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal ik mijn herinnering even proberen te painten?
Irritant stuk vreten was het toch ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:09 schreef willem-jozef het volgende:
bij de premiere van "baby blue" (..) vroeg van gogh of hofmann op wilde rotten van zijn premiere...haha, die theo![]()
Ik vond de film ook heel goed inderdaad. Ik weet eerlijk gezegd niet eens meer of ik eerst de film heb gezien of eerst het boek heb gelezen.quote:film is erg goed. boek dan weer te langdradig, maar die moest ik ooit lezen op de middelbare, misschien daarom..
toch was theo wel lief.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Irritant stuk vreten was het toch ook.![]()
[..]
Ik vond de film ook heel goed inderdaad. Ik weet eerlijk gezegd niet eens meer of ik eerst de film heb gezien of eerst het boek heb gelezen.Ik denk toch het boek.
Hij stond ook op mijn lijst, ik vond 'm goed te doen (understatement), heb 'm zelfs herlezen, maar ja wat wil je ook met zo'n naam.
rudiquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
We zitten op post #273. LS nog wakker? Ik ga de lapo niet meer meemaken
als je borsten maar volgroeid zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:26 schreef liesje1979 het volgende:
God! Wat voel ik me soms jong onderontwikkeld hier!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als je borsten maar volgroeid zijn
OMG! Kan je ook opeens chinees?quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
集荷申込みサービスをご利用いただくには、まずお客様情報の登録およびキーワードの設定が必要となります。初めてのお客様はこちらからご登録ください。
De groeten.
Hou je niet van pubertietjes?quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als je borsten maar volgroeid zijn
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
集荷申込みサービスをご利用いただくには、まずお客様情報の登録およびキーワードの設定が必要となります。初めてのお客様はこちらからご登録ください。
De groeten.
Anders doe je even een mooie man?quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kleine tietjes zijn ook best sjiek, kop op!![]()
voor jou en hondjes:
lekkerah gozert en bestuh liedjequote:Op dinsdag 30 december 2008 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Anders doe je even een mooie man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |