Kerst of geen Kerst, 't is mij om het even. Ik ben er goed doorgekomen, dank voor je interessequote:Op dinsdag 30 december 2008 00:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Al zei je grootvader 'E=MC2, hoe is het met jou?![]()
Kerst doorgekomen of vind je dat juist leuk?
Ooit! En weer scheiden, ook ooit, want die twee activiteiten zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, net zoals geboren worden en stervenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:09 schreef Copycat het volgende:
Gaan ze trouwen?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ik bedoelde nam bijna een hele muur in beslag, ik ben bang dat hij weg is![]()
Hingen er meerdere indianen? Een zwart witte, en 1 in grijs-blauw kleuren?![]()
Nee, doe nog maar niet vertellen, ik wacht wel op de foto's!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Mag niet telen van de huisbaasquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kerst of geen Kerst, 't is mij om het even. Ik ben er goed doorgekomen, dank voor je interesse![]()
Ben jij weer veilig terug en druk met je teelt?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik klikte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ging het over een orgie?En nee, ik wil het nog niet weten ook!
![]()
Het blijft een dure om voor jouw gewonnen sloffen een magnetron te kopen,quote:
Slaap lekker Hondjes, sweet dreamsquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:10 schreef hondjes het volgende:
wel, Liesje..mooi gedaan, eindelijk heb ik een OP.
nogmaals, iedereen bedankt....
en ga nu dromen over mijn huis, alhoewel,,kan het woord huis even niet meer horen..
ben echt doodop, dus ik ga maffen
trusten allemaal...
Eens! Ik heb hier een Miele wasmaschine van 125 euro, die doet het al twee jaar zonder gebreken, en dat zal nog wel ff zo blijven ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het blijft een dure om voor jouw gewonnen sloffen een magnetron te kopen,
maar als je op Marktplaats onder jouw postcode, magnetron en witgoed/appar.kijkt
dan kan het lukken voor 12,50 of 15.00 euro.
Onze wasmachine ging vorige week zaterdag kapot, pomp was doorgebrand,
te duur om te maken, vonden via postcode op Marktplaats een wasmachine in hele
goede staat voor 50,00 en drie straten verderop.
Dat soort dingen moet ik ook allemaal kopen, en ga ik allemaal van marktplaats halen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Eens! Ik heb hier een Miele wasmaschine van 125 euro, die doet het al twee jaar zonder gebreken, en dat zal nog wel ff zo blijven ook![]()
Marktplaats ftw!
Tja, Miele, geen kunst! Daar kan zelfs Marktplaats geen fuck aan veranderenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Eens! Ik heb hier een Miele wasmaschine van 125 euro, die doet het al twee jaar zonder gebreken, en dat zal nog wel ff zo blijven ook![]()
Marktplaats ftw!
Ben wel toe aan een feesiequote:Op dinsdag 30 december 2008 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet, aldus Dementor!
Alsof hij daar over gaatquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet, aldus Dementor!
Ja! Anders ik wel!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben wel toe aan een feesie[ afbeelding ]
Daarom ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, Miele, geen kunst! Daar kan zelfs Marktplaats geen fuck aan veranderen
Wat doet jou vermoeden dat hij zij Fokkers gaat uitnodigenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben wel toe aan een feesie[ afbeelding ]
Ja verdomme we zijn toch familiequote:Op dinsdag 30 december 2008 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat doet jou vermoeden dat hij zij Fokkers gaat uitnodigen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat doet jou vermoeden dat hij zij Fokkers gaat uitnodigen
7quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mag vast komen, want ik was bij hun eerste ontmoeting!
![]()
En dan mag ik iemand meenemen, en die plaats ga ik verloten onder de Sc-ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |