Wat een geluk dat die boom er stondquote:
Deed pijn hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een geluk dat die boom er stond
Ja kut voor die boom heb hem ff geknuffeld. Woar is Lieskequote:
Goed zo en hoe de fuck moet ik dat weten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kut voor die boom heb hem ff geknuffeld. Woar is Lieske
quote:
Vraag het toch niet aan jou ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed zo en hoe de fuck moet ik dat weten.
Hierquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kut voor die boom heb hem ff geknuffeld. Woar is Lieske
Uit gerooktquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
When I'm at the pearly gates
This'll be on my videotape
My videotape
My videotape
When Mephistopheles is just beneath
And he's reaching up to grab me
This is one for the good days
And I have it all here
In red blue green
In red blue green
You are my center when I spin away
Out of control on videotape
On videotape [x6]
This is my way of saying goodbye
Because I can't do it face to face
So I'm talking to you before it's too late
No matter what happens now
I shouldn't be afraid
Because I know today has been the most perfect day I've ever seen.
Qua tekst zeker.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste nummer van In Rainbows, of niet?
Dat einde van All I Need =quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Qua muziek komt All I Need voor mij heul in de buurt.
En Nude vind ik ook geniaal.
Ja jesus moet ik sorry zeggen !!! Had ik al gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA DAT DEE JE GOFFEDOMME WEL
soort van.
Sorry.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jesus moet ik sorry zeggen !!! Had ik al gedaan
Er missen wat lettertjesquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit middenin het proces van het ontwerpen van een nieuwe OP (ben er al een paar uur mee bezig), en ik neig ernaar dit tussenresultaat maar als eindresultaat te gaan zien.
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Ik vind 'm tofquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit middenin het proces van het ontwerpen van een nieuwe OP (ben er al een paar uur mee bezig), en ik neig ernaar dit tussenresultaat maar als eindresultaat te gaan zien.
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:17 schreef Peter6000 het volgende:
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Mooi !!!!quote:
Zal ik twee keer doenquote:
Ik vond "er missen wat lettertjes" wel een mooie diepe eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan noem ik deze kunstuiting gewoon zo.
Verzin er maar een diepgaande betekenis achter.
Hehehehehehequote:Op dinsdag 30 december 2008 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was de bedoeling, jullie waren te snel.
Het kan naar veel dingen verwijzen, behalve naar het missen van de gebanden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond "er missen wat lettertjes" wel een mooie diepe eigenlijk.
Concept is leuk. Beetje veel groen. Misschien de letters OP in een andere kleur.quote:
Vrije interpretatiequote:Op dinsdag 30 december 2008 01:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het kan naar veel dingen verwijzen, behalve naar het missen van de gebanden.
Blauw.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Concept is leuk. Beetje veel groen. Misschien de letters OP in een andere kleur.
Ik vind hem beter, omdat er nu een soort van horizon inzit!quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij meen je er helemaal niks van, en voel je je schuldig over je eerdere kritiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |