huh?quote:Op maandag 29 december 2008 21:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo? leg uit? dit oorlogje is een oorlog tegen west vs moslim. en nee. de moslim zal nooit de dienst gaan uitmaken in het westen. al doen ze nog zo hun best met hun cellen.
voordat het zover is zal zelfs de meest linkse imbeciel inzien dat het verkeerd gaat.
Dat is wat je hoopt.quote:Op maandag 29 december 2008 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zal niet makkelijk worden, zeker als men een redelijk netto oorlog wil voeren, maar uiteindelijk zal het Westen wel overwinnen.
Das bijna helemaal waarquote:Op maandag 29 december 2008 21:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het was sowieso voor het eerst dat de Arabieren zichzelf bestuurden en een eigen leger hadden in 1000 jaar, eerst 900 jaar onder Turks bestuur, daarna 40 / 50 jaar Europese kolonisatie. Sowieso de Arabieren zijn een grap wat betreft oorlogvoering, maar de Perzen zijn een trots en ervaring rijk volk, dat onderschatten kan gevaarlijk zijn. Grootste probleem van het westen is dan ook haar kracht, grootheidswaanzin.
Het Staatsjournaal (NOS-Journaal) zal hier zeker geen melding van maken, of hooguit in twee zinnen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:50 schreef NewsVan het volgende:
Israeli woman killed, 12 others injured including several critical after Hamas rocket hits bus station in Ashdod, according to Channel 2.
One woman killed, 5 others injured after Hamas rocket hits bus stop in Nahal Oz, Israel; 5 others injured - local media.
http://twitter.com/BreakingNewsOn
Mwaj... dit levert weinig krediet op, ja, maar het is niet het één of het ander. Dit kan weinig opleveren, het andere levert waarschijnlijk nog minder op. Ik vermoed althans dat veel van die raketten en mortieren vanuit bewoond gebied worden geschoten. Veel niet, meeste misschien niet, maar veel wel.quote:Op maandag 29 december 2008 21:57 schreef sp3c het volgende:
nee de huidige acties leveren ze veel internationaal krediet op wou je zeggen ....
gewoon die verzamelgebieden bestoken met clustermunitie (mijnen) dan beperk je de opties
wat snap je niet. ik ben meer dan bereid het je uit te leggen.quote:
Maximaal 20 jaar. En Amerika is daar weg, zodra er geen geld meer aan te verdienen valt.quote:Op maandag 29 december 2008 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen duurt dat nog wel minimaal een halfeeuw hé. En is het essentieel dat de VS daar Islamitische bondgenoten blijft hebben wil ze een invloedssfeer in het Midden Oosten hebben.
De vraag is of die dan nog nodig is. In principe zal er niet zoveel meer te doen zijn in die contreien als de olie op is.quote:Op maandag 29 december 2008 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen duurt dat nog wel minimaal een halfeeuw hé. En is het essentieel dat de VS daar Islamitische bondgenoten blijft hebben wil ze een invloedssfeer in het Midden Oosten hebben.
Ben ik het absoluut en helemaal met je eens, het probleem is dan ook niet Israel of zwakte van Israel, maar de geografische ligging van Israel. De VS kan nooit zonder medewerking van de Arabische landen voet leggen aan Arabisch grond in het Midden Oosten zonder net zoals Israel dan geïsoleerd te raken.quote:Op maandag 29 december 2008 21:58 schreef Westerling het volgende:
[..]
Das bijna helemaal waar
Dat laatste is een groot probleem. Maar het grootste probleem is de wet van de remmende voorsprong. Maar je hebt gelijk dat Iran andere koek is dan die Arabische landen. Maar dan nog hebben ze een achterstand ten opzichte van veel Westerse legers, in technologisch opzicht. Tactiek en strategie zal hun probleem niet zijn, wat de betreffende Arabische landen destijds wel hadden.
Maar Israël heeft dan ook door ervaring en vernuft het kwalitief beste leger ter wereld, durf ik wel te stellen. Om over de Mossad maar niet te spreken.
Ik snap de hele strekking van je post niet zeg maar.quote:Op maandag 29 december 2008 22:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat snap je niet. ik ben meer dan bereid het je uit te leggen.
Ik geloof niet dat de bookmakers 8 keer je inzet vergoeden bij winst van het Westen.quote:Op maandag 29 december 2008 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je er op zou kunnen wedden waar zou je je geld op zetten?
darom meldt ik het maar ook want anders denkt iedereen dat alleen gaza slachtoffers heeftquote:Op maandag 29 december 2008 21:58 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het Staatsjournaal (NOS-Journaal) zal hier zeker geen melding van maken, of hooguit in twee zinnen.
quote:Op maandag 29 december 2008 22:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de bookmakers 8 keer je inzet vergoeden bij winst van het Westen.
oh ok. ik zie dat anders. ik heb liever de clash nu, dan dat we moslims steeds sterker zouden kunnen laten worden.quote:Op maandag 29 december 2008 22:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik snap de hele strekking van je post niet zeg maar.![]()
Ik ben het eens met Monidique dat een "clash of civilizations" erg onrealistisch is.
Daar ging mijn opmerking over.
Beetje onethisch om er een gokspel te maken, zelfs voor mij.quote:Op maandag 29 december 2008 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je er op zou kunnen wedden waar zou je je geld op zetten?
maar?quote:Op maandag 29 december 2008 22:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beetje onethisch om er een gokspel te maken, zelfs voor mij.
Je weet echt niets over Amerika hé?quote:Op maandag 29 december 2008 22:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maximaal 20 jaar. En Amerika is daar weg, zodra er geen geld meer aan te verdienen valt.
Wie denk jij dat er zal winnen bij een eventueel conflict?quote:Op maandag 29 december 2008 22:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beetje onethisch om er een gokspel te maken, zelfs voor mij.
mortieren hebben maar een beperkt bereik en die raketten hebben een bepaalde ballistische baan nodig die je niet snel vind in dergelijk druk bebouwde gebiedenquote:Op maandag 29 december 2008 22:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mwaj... dit levert weinig krediet op, ja, maar het is niet het één of het ander. Dit kan weinig opleveren, het andere levert waarschijnlijk nog minder op. Ik vermoed althans dat veel van die raketten en mortieren vanuit bewoond gebied worden geschoten. Veel niet, meeste misschien niet, maar veel wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |