Onvermijdelijk.quote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef mschol het volgende:
het is te hopen dat het een meerjarentopic wordt
De vorige ging mee van 11 december t/m 29 december. Ik denk dat deze de 3 dagen wel haaltquote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef mschol het volgende:
het is te hopen dat het een meerjarentopic wordt
quote:Op maandag 29 december 2008 19:43 schreef Merovingian het volgende:
Hebben jullie trouwens al plannen voor oud en nieuw?
Met pappa en mamma SBS6 kijken.quote:Op maandag 29 december 2008 19:43 schreef Merovingian het volgende:
de plannen die ik gehoord heb is dat ik samen met m'n ouders thuis zal zijn (waar normaal gesproken broer zou komen (is dan op vakantie in duitsland), en zus gaat ergens anders heen) dus het zal voor ons een bijzonder stille jaarwisseling zijnquote:Op maandag 29 december 2008 19:43 schreef Merovingian het volgende:
Klinkt goedquote:Op maandag 29 december 2008 19:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met 15 man eerst gourmetten, daarna gezellig doen en bier enz drinken
Wat is er op SBS 6? Staatsloterij?quote:
Ach, als het maar gezellig isquote:Op maandag 29 december 2008 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
de plannen die ik gehoord heb is dat ik samen met m'n ouders thuis zal zijn (waar normaal gesproken broer zou komen (is dan op vakantie in duitsland), en zus gaat ergens anders heen) dus het zal voor ons een bijzonder stille jaarwisseling zijn
ik denk van wel, beetje vuurwerk kopen.. (echt niet te veel als ik de weersverwachting moet geloven met vorst) maar ik denk wel optijd m'n bed in, en das wel uitzonderlijk voor nieuwjaarquote:Op maandag 29 december 2008 19:56 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
[..]
Wat is er op SBS 6? Staatsloterij?
[..]
Ach, als het maar gezellig is
Jij ook al ziek?quote:Op maandag 29 december 2008 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk van wel, beetje vuurwerk kopen.. (echt niet te veel als ik de weersverwachting moet geloven met vorst) maar ik denk wel optijd m'n bed in, en das wel uitzonderlijk voor nieuwjaar
maar gezien ik pas ziek ben geweest, nog loop te hoesten en ouders ook niet lekker zijn, dikke kans dat we rond 3 uur al op 1 oor liggen
Inderdaad! Mirror's Edge voor 15 pond (360-versie)!!quote:Op maandag 29 december 2008 20:12 schreef Sjowhan het volgende:
Ik koop trouwens geen vuurwerk. Geld kan ik nu even wat beter besteden
Ja, maarreuh, hoe zit het met goederen vanuit de UK en BTW enzo? Heb het wel eens eerder willen weten, aangezien er ook een paar leuke ebay'ers aanwezig zijn (met horlogesquote:Op maandag 29 december 2008 20:17 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Inderdaad! Mirror's Edge voor 15 pond (360-versie)!!
UK is EU, dus bij mijn weten geen extra kosten. Vrijheid van handel enzo... En voor de rest van de wereld geldt dacht ik een ondergrens van een paar honderd euro waaronder je probleemloos mag importeren als particulier, daar kom je met een game dus ook niet boven...quote:Op maandag 29 december 2008 20:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, maarreuh, hoe zit het met goederen vanuit de UK en BTW enzo? Heb het wel eens eerder willen weten, aangezien er ook een paar leuke ebay'ers aanwezig zijn (met horloges) maar die wel vanuit de UK verzenden
Hmm, dat zou best relaxed zijn danquote:Op maandag 29 december 2008 20:43 schreef Merovingian het volgende:
[..]
UK is EU, dus bij mijn weten geen extra kosten. Vrijheid van handel enzo... En voor de rest van de wereld geldt dacht ik een ondergrens van een paar honderd euro waaronder je probleemloos mag importeren als particulier, daar kom je met een game dus ook niet boven...
Importtarieven van buiten de EU:quote:Op maandag 29 december 2008 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, dat zou best relaxed zijn dan. Ik wilde sowieso al de proef op de som nemen, ik weet bijv wel dat (dat was 4 jr geleden oid) vanuit de USA je wel BTW/import betaald boven 50$ oid (voor films)
Tofquote:Op maandag 29 december 2008 21:02 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Importtarieven van buiten de EU:
http://www.douane.nl/part(...)rnetaankopen-01.html
Wanneer moet je wat betalen:
http://www.douane.nl/part(...)pen-04.html#P92_6003
Binnen de EU is het dus gratis ivm vrijhandelszone.
et heerstquote:Op maandag 29 december 2008 20:08 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij ook al ziek?
* Merovingian hoest ook longen uit zijn lijf
Of we moeten in eens zin krijgen *hint*hint*!quote:Op maandag 29 december 2008 19:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Onvermijdelijk.
Zo snel gaan de slowchats hier
Zijn domein ligt er uit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zie geen avatar bij je, klopt da?
yups..quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zie geen avatar bij je, klopt da?
Ah, we zijn allebei ziek, en ook zijn allebei onze servers plat. Gaat lekker met onsquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
yups..
stekker uit m'n vmware bak gehaald en nog niet toegekomen aan het volledig afmaken van m'n server bak (doordat ik ziek ben staan die dingen op een laag pitje), mail daarin tegen vangt gmail voor me op
pwnquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:19 schreef Geqxon het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/7609096/Gerard_Joling:_Stout_%26_Nieuw_2008/
Kut.
Beetje laat kerst in kopen aan het doen ofzo?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:52 schreef mschol het volgende:
goodies
besteld:
harmony One + 1tb Samsung spinpoint HD
bij play.com: Call of duty4:Modern Warfare & CoD: WaW
Vanmiddag Tom & jerry complete collection ophalen (tinbox met alle T&J afleveringen), en misschien nog een decoder digitale tv halen
Ik denk dat de dvd's bij zijn broer zijn vandaan gekomen. Hardeschijven weet ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Beetje laat kerst in kopen aan het doen ofzo?!
Ik niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Of we moeten in eens zin krijgen *hint*hint*!
Jij ook al ziek? Gaat lekker hierquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik niet.
Ziek, bah.
En, computer stuk..
mwha soort van...quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Beetje laat kerst in kopen aan het doen ofzo?!
Thanks, iedereen is ziek, zo lijkt het wel. Nouja, iig een heleboel mensen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:08 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij ook al ziek? Gaat lekker hier
Sterkte ermee!
nee hoor niet iedereenquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:14 schreef Jo0Lz het volgende:
Thanks, iedereen is ziek, zo lijkt het wel. Nouja, iig een heleboel mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |