Waar heb je het over?quote:Op zondag 21 december 2008 22:33 schreef Edwinuss het volgende:
De grootste fail van Apple : Macbook Pro heeft GEEN lan aansluiting!
Ja und hoe zit 't dan met de aspect ratio?quote:Op zondag 21 december 2008 20:42 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het antwoord staat toch gewoon in de tekst?
Sennheiser is altijd wel goed.quote:Op maandag 22 december 2008 00:55 schreef De_Hertog het volgende:
Goedenacht
Ik zoek een koptelefoon-met-mic voor talen leren. Wie kent er een die goed werkt op OS X? Liefst met software die instellingen per programma heeft, zodat iTunes de gewone speakers blijft gebruiken en alleen het taalprogramma de headset gebruikt.
quote:Op maandag 22 december 2008 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
Blij met het screenshot-programma, Tijn?
Daar heb je dit voor...quote:Op maandag 22 december 2008 10:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh shit. Ik bedoelde die Air.
Sorry.
Nee, dat ding routeert gewoon op die snelheid. Heb je wel de laatste firmware? Ik neem tenminste aan dat je de router op DHCP client hebt staan?quote:Op zondag 21 december 2008 23:02 schreef portier het volgende:
Swets, zijn er tweaks ofzo voor die Sitecom DC202v5 om ervoor te zorgen dat ik toch de maximale snelheid krijg?
Tja... 'air' is toch wel een aardige weggever. En een USB -> ethernet is zo gekocht.quote:Op maandag 22 december 2008 10:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh shit. Ik bedoelde die Air.
Sorry.
air heeft maar 1 USB poort.quote:Op maandag 22 december 2008 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja... 'air' is toch wel een aardige weggever. En een USB -> ethernet is zo gekocht.
Stop toch met verdedigen, het is gewoon niet praktisch.quote:Op maandag 22 december 2008 13:34 schreef JoMo0 het volgende:
Goh , waarom zouden ze hem toch 'Air' genoemd hebben ...
Niet voor iedereen nee. Maar om het nou een fail te noemen... dat ding schijnt ontzettend goed te verkopen, plus het bouwproces van de nieuwe MacBooks is op dat ding gebaseerd.quote:Op maandag 22 december 2008 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
air heeft maar 1 USB poort.
[..]
Stop toch met verdedigen, het is gewoon niet praktisch.
Je hoeft het niet te kopen..quote:Op maandag 22 december 2008 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
Verdedigen? Jij mag je wat beter in gaan lezen voordat je van die onzin verspreidt .. bijvoorbeeld erachter komen wat de gedachte achter de MacBook Air is.quote:Op maandag 22 december 2008 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
air heeft maar 1 USB poort.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |