Waar heb je het over?quote:Op zondag 21 december 2008 22:33 schreef Edwinuss het volgende:
De grootste fail van Apple : Macbook Pro heeft GEEN lan aansluiting!
Ja und hoe zit 't dan met de aspect ratio?quote:Op zondag 21 december 2008 20:42 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het antwoord staat toch gewoon in de tekst?
Sennheiser is altijd wel goed.quote:Op maandag 22 december 2008 00:55 schreef De_Hertog het volgende:
Goedenacht
Ik zoek een koptelefoon-met-mic voor talen leren. Wie kent er een die goed werkt op OS X? Liefst met software die instellingen per programma heeft, zodat iTunes de gewone speakers blijft gebruiken en alleen het taalprogramma de headset gebruikt.
quote:Op maandag 22 december 2008 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
Blij met het screenshot-programma, Tijn?
Daar heb je dit voor...quote:Op maandag 22 december 2008 10:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh shit. Ik bedoelde die Air.
Sorry.
Nee, dat ding routeert gewoon op die snelheid. Heb je wel de laatste firmware? Ik neem tenminste aan dat je de router op DHCP client hebt staan?quote:Op zondag 21 december 2008 23:02 schreef portier het volgende:
Swets, zijn er tweaks ofzo voor die Sitecom DC202v5 om ervoor te zorgen dat ik toch de maximale snelheid krijg?
Tja... 'air' is toch wel een aardige weggever. En een USB -> ethernet is zo gekocht.quote:Op maandag 22 december 2008 10:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh shit. Ik bedoelde die Air.
Sorry.
air heeft maar 1 USB poort.quote:Op maandag 22 december 2008 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja... 'air' is toch wel een aardige weggever. En een USB -> ethernet is zo gekocht.
Stop toch met verdedigen, het is gewoon niet praktisch.quote:Op maandag 22 december 2008 13:34 schreef JoMo0 het volgende:
Goh , waarom zouden ze hem toch 'Air' genoemd hebben ...
Niet voor iedereen nee. Maar om het nou een fail te noemen... dat ding schijnt ontzettend goed te verkopen, plus het bouwproces van de nieuwe MacBooks is op dat ding gebaseerd.quote:Op maandag 22 december 2008 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
air heeft maar 1 USB poort.
[..]
Stop toch met verdedigen, het is gewoon niet praktisch.
Je hoeft het niet te kopen..quote:Op maandag 22 december 2008 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
Verdedigen? Jij mag je wat beter in gaan lezen voordat je van die onzin verspreidt .. bijvoorbeeld erachter komen wat de gedachte achter de MacBook Air is.quote:Op maandag 22 december 2008 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik weet is er sinds de aankoop nooit meer wat aan gedaan. Hoe doe je zoiets?quote:Op maandag 22 december 2008 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, dat ding routeert gewoon op die snelheid. Heb je wel de laatste firmware? Ik neem tenminste aan dat je de router op DHCP client hebt staan?
je gaat naar www.sitecom.com, download de laatste firmware voor de dc-202v5, logt in op je router en upgrade de firmwarequote:Op maandag 22 december 2008 18:08 schreef portier het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er sinds de aankoop nooit meer wat aan gedaan. Hoe doe je zoiets?
Niet praktisch? Voor de gemiddelde zakenman is er niks praktischer. In hotels moet je je best doen om er een te vinden zonder draadloos internet?quote:Op maandag 22 december 2008 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Fangirl hier!quote:Op maandag 22 december 2008 19:43 schreef Edwinuss het volgende:
Sorry, maar deze shit hier is echt fanboy.
Niets over gehoord, maar het zou mij zeer goed uitkomen.quote:Op maandag 22 december 2008 20:27 schreef Swindler het volgende:
Weet iemand hier wat meer over het gerucht dat er een Apple reseller in Nijmegen komt?
quote:Op maandag 22 december 2008 21:21 schreef fyah het volgende:
Wisten jullie dat je het volume vanaf je toetsenbord ook in 1/4e stapjes kan veranderen ipv telkens een heel blokje?ipv enkel de volume up doe je shift + alt + volume up en tada
quote:Op maandag 22 december 2008 21:21 schreef fyah het volgende:
Wisten jullie dat je het volume vanaf je toetsenbord ook in 1/4e stapjes kan veranderen ipv telkens een heel blokje?ipv enkel de volume up doe je shift + alt + volume up en tada
Ik heb het zelf niet zo op fanboy-gedrag, maar Swets komt toch echt met goede en onderbouwde argumenten. Nee, de Air is niet voor iedereen, maar daar is hij ook niet voor bedoeld. Dat er geen Ethernetpoort op zit is geen blunder, maar een keuze. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar het is echt niet zo dat ze die poort per ongeluk vergeten zijn hoorquote:Op maandag 22 december 2008 19:43 schreef Edwinuss het volgende:
Sorry, maar deze shit hier is echt fanboy.
Youtube.quote:Op maandag 22 december 2008 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Hoe ben je daar achter gekomen...
Niet dat het heel veel voor het geluid uitmaakt, maar wel grappig om te zien..quote:Op maandag 22 december 2008 21:21 schreef fyah het volgende:
Vanuit iTunes kan het volgens mij niet, maar in Garageband kun je een mp3 openen en dan opslaan als ringtone.quote:Op maandag 22 december 2008 20:57 schreef donderopman het volgende:
het is al vaker gevraagd, maar hoe maak ik vanuit iTunes van een mp3 een ringtone?
Ok dan. gaan we dat ff proberenquote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Vanuit iTunes kan het volgens mij niet, maar in Garageband kun je een mp3 openen en dan opslaan als ringtone.Mits Mac dus, want je hebt wel GB nodig.
[ afbeelding ]
Dat is hendig.quote:Op maandag 22 december 2008 21:21 schreef fyah het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
Blij met het screenshot-programma, Tijn?
Zeker hendig.quote:
beveiligde audio inderdaad nietquote:Op maandag 22 december 2008 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
AAC's kan je niet openen in GB trouwens. Of mis ik wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |