abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66366254
Vorm was een drama. Die lul zit gewoon met zijn kuttekop al bij Been en feyenooit. Dat zie je al 2 of 3 wedstrijden met nu een fatale blunder. Vorm moet snel duidelijkheid gaan geven of tekenen, anders mag ie van mij heel snel naar de tribune. Ik spuug op dat soort gedrag.

Schut moet ook normaal gaan doen, fout op fout op fout. Zet hem maar is op de bank een paar potjes en laat Wormgoor en Dickoh maar wat doen. Want dit is niet acceptabel. En dan nog beetje tof in de spits gaan lopen doen...

Gisteren was een draak van een pot, met geen verdiende winnaar. 0-0 was meer de verhouding. Maar typerend dat je dan door een fout van je keeper toch achterkomt. En dan is er niets meer aan te houden.

Silberbauer was inderdaad goed bezig. Ik ben om. Hij had 1 duikeling rond de 84e minuut maar laten we dat vergeten. Voor de rest speelde hij een goede pot.
pi_66368349
Silberbauer is idd top! Zelfs Tha_Duck is om....

Wat een gelul zeg over Vorm, ik hoop dat deze utregter/nieuwegeiner nog jaren bij ons blijft... Hij is (naar mijn mening) het meest betrokken bij utreg, de supporters/randgebeuren.

Jij denkt dat Schut uit zichzelf tof gaat doen in de spits....? Of zou hij daarvoor opdracht gekregen hebben van de bank?!

Jammer dat we verloren hebben, gisteren hadden we moeten winnen... Als we a.s. zondag winnen is dat bonus. Maar misschien is de ploeg nu wel extra scherp. Tja, en we kunnen niet blijven winnen, we doen het beter dan dat ik verwacht had tot nu toe...

Vind George overigens ook een drama, zoals hij die bal verloor toen hij er net inkwam... Keller is overigens echt een zekerheidje geworden bij utreg, niet verwacht 5 jaar geleden...
pi_66368403
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:42 schreef jojohopjes het volgende:
Silberbauer is idd top! Zelfs Tha_Duck is om....

Wat een gelul zeg over Vorm, ik hoop dat deze utregter/nieuwegeiner nog jaren bij ons blijft... Hij is (naar mijn mening) het meest betrokken bij utreg, de supporters/randgebeuren.

Jij denkt dat Schut uit zichzelf tof gaat doen in de spits....? Of zou hij daarvoor opdracht gekregen hebben van de bank?!

Jammer dat we verloren hebben, gisteren hadden we moeten winnen... Als we a.s. zondag winnen is dat bonus. Maar misschien is de ploeg nu wel extra scherp. Tja, en we kunnen niet blijven winnen, we doen het beter dan dat ik verwacht had tot nu toe...

Vind George overigens ook een drama, zoals hij die bal verloor toen hij er net inkwam... Keller is overigens echt een zekerheidje geworden bij utreg, niet verwacht 5 jaar geleden...
George had zomaar matchwinner kunnen worden met dat dwarrelschot van 'm, en slechter dan Loval kon gewoon niet, die is pas uit vorm....

Een goede rechtsbuiten zou geen overbodige luxe zijn voor komend seizoen iig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_66368580
quote:
Op maandag 23 februari 2009 09:33 schreef Paul het volgende:
a.s zondag ajax
Yep, laten we zondag maar vergeten... had niet eens meer zin in een biertje! Ik ben er weer bij zondag! Daarna lekker drankje bij de Poort doen
pi_66369226
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:42 schreef jojohopjes het volgende:
Ik hoop het ook. Alleen moet er een beslissing komen. Je ziet het gewoon te duidelijk terug in zijn spel vind ik. En dat is jammer.
quote:
Boeit mij dat nou. Hij is niet eens fatsoenlijk aan het verdedigen, wat moet ie dan in de spits? Dan is Keller nog altijd logischer, die kopt een stuk beter.
quote:
Loval en George spelen beiden niet bijzonder goed helaas. Maar Loval probeert het in ieder geval wel, dat is nog zijn pre. George heb er maanden de kantjes afgelopen.
pi_66371126
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:49 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Yep, laten we zondag maar vergeten... had niet eens meer zin in een biertje! Ik ben er weer bij zondag! Daarna lekker drankje bij de Poort doen
Tssk dat is wel heel erg, maar het was druk zat in de poort

Komende zondag inderdaad weer, al zal het dan helemaal druk zijn (koopzondag)....
pi_66371349
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

George had zomaar matchwinner kunnen worden met dat dwarrelschot van 'm, en slechter dan Loval kon gewoon niet, die is pas uit vorm....

Een goede rechtsbuiten zou geen overbodige luxe zijn voor komend seizoen iig.
Dat klopt, maar daarom loopt hij (george) nog wel klote te voetballen de laatste tijd... hij oogt ook niet echt geinspireerd moet ik zeggen. Zie liever een echte spits komen en dan boussabon of loval rechtsvoor..
  donderdag 26 februari 2009 @ 01:32:32 #258
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_66467546
FCU - 020 zo 12:30

Ik ben er helaas niet bij maar stop ze gvd van mij wat peper in de reet!
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_66467586
Hoe is het met Barry?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 26 februari 2009 @ 07:30:27 #260
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_66469544
quote:
Ajax-fans gratis
De 1200 Ajax-aanhangers hebben zondag in Utrecht gratis toegang tot stadion Galgenwaard.
FC Utrecht en Ajax hebben dat afgesproken, in hun poging om de relatie te verbeteren. FC Utrecht-voorzitter Jan Willem van Dop roept alle fans op om zich te onthouden van kwetsende spreekkoren. Anders is het, vreest hij, afgelopen met de komst van uitpubliek, net zoals bij duels tussen Ajax en Feyenoord.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_66470519
Vanaf volgend seizoen geen uitpubliek meer dus.
pi_66470742
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 01:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe is het met Barry?
Barry doet het goed... In de speelminuten die hij kreeg heeft hij het niet slecht gedaan en als vervanger van dijk ook niet toen die geblesseerd was. Maar heeft alleen het probleem dat hij Caluwe, Silberbauer en Van Dijk voor zich heeft... niet de minsten dus. Maar als er een echt goed bod komt op Van Dijk, mag ie van mij betreft gaan want de kwaliteiten van Van Dijk komen er niet helemaal uit bij utreg en Barry kan mooi z'n kunnen demonstreren...
pi_66470805
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanaf volgend seizoen geen uitpubliek meer dus.
tja, we zullen zien... ik hoop dat de haat zondag weer van de tribunes afdruipt! Kut dat de knvb en de lokale overheid het mooie van het voetbal volledig weten te verpesten voor mij en anderen! 1 van de mooiste wedstrijden van het jaar en dan zoveel lopen zeiken over een paar spreekkoren, man man man... Beleving bij het voetbal is al niet meer wat het geweest is en word alleen maar erger..
pi_66470925
quote:
FC Utrecht wil contracten Keller en Caluwe verlengen
26-02-2009
UTRECHT - FC Utrecht wil de tot 2010 lopende contracten van Sander Keller (29) en Tom Caluwé (30) openbreken, opwaarderen enverlengen. „Jan-Willem van Dop (algemeen directeur) heeft me uitgenodigd om daarover te komen praten”, zegt Hakim Slimani, de zaakwaarnemer van het tweetal. „En beide spelers staan ook positief tegenover een langer verblijf.” Keller is een vaste waarde in het elftal van de domstedelingen en scoorde als verdediger al vier keer in twintig duels. Middenvelder Caluwé kwam in één wedstrijd minder tot twee treffers.
Goeie zaak.
pi_66479361
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:22 schreef jojohopjes het volgende:

[..]
Beleving bij het voetbal is al niet meer wat het geweest is en word alleen maar erger..
Mee eens! Kijk de spreekkoren, ok. Maar die gastjes van VAK U, nu T verpesten veel. Die moeten ze eens aanpakken. Het is toch niet normaal dat Vak U leeg staat, omdat er een paar malloten met jeugdpuistjes en capuchons de boel lopen te verzieken.

Het idee wat er nu is om te weer lekker te gaan vlaggen/zingen/aanmoedigen, 100% inzet! Zoals het "vroegah" was. Maar misschien wordt ik oud en zal dit niet meer terugkeren. Er wordt ook zoveel op eigen spelers gekankerd. Wat ik soms wel niet om me heen hoor, hoe er gevloekt wordt op een speler van Utrecht. Daar gaat hij echt niet beter van spelen tijdens de wedstrijd.

Mijn vader gaat al jaren niet meer naar Utrecht-Ajax/Ado vanwege die gastjes (hierboven genoemd). Misschien na het uitpubliekverbod zal hij weer kunnen gaan !
pi_66480085
Hey er zitten ook normale mensen in vak U ja !
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:31:50 #267
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_66480509
Ik vind het wel meevallen hoor dat vak U.
Het is eigenlijk alleen tegen ADO en Ajax een grimmige sfeer. En dat hoort ook bij deze wedstrijden.

Toen het uitvak nog aan de andere kant zat, was vak J veel heftiger dan dat vak U nu is.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_66480875
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:31 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Ik vind het wel meevallen hoor dat vak U.
Het is eigenlijk alleen tegen ADO en Ajax een grimmige sfeer. En dat hoort ook bij deze wedstrijden.

Toen het uitvak nog aan de andere kant zat, was vak J veel heftiger dan dat vak U nu is.
Zeker weten.

Zelf zit/zat ik in U/J omdat het gewoon leuk is de gezichten te kunnen lezen van uit-supporters, en er in die vakken ook nooit wordt/werd gezeken als ik een joint op steek.
pi_66481403
Tja echte sfeervakken hebben we niet nee; wat dat betreft vind ik Tente altijd wel mooi, zelfs bij uitwedstrijden een vak vol vlaggen, ziet er mooi uit. Op de bunniksede mogen we blij zijn als er één iemand met een vlag staat...
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:59:07 #270
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_66481555
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zeker weten.

Zelf zit/zat ik in U/J omdat het gewoon leuk is de gezichten te kunnen lezen van uit-supporters, en er in die vakken ook nooit wordt/werd gezeken als ik een joint op steek.
Ik heb 1 seizoen op vak J3 gezeten daarna verhuisd naar vak T.
Bunnikside lijkt me ook wel leuk, ben alleen op zondag vaak zo brak van de avond ervoor, dat ik geen zin heb om de hele wedstrijd te staan. Ben blij dat ik dan lekker kan zitten.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_66481719
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:59 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

Ik heb 1 seizoen op vak J3 gezeten daarna verhuisd naar vak T.
Bunnikside lijkt me ook wel leuk, ben alleen op zondag vaak zo brak van de avond ervoor, dat ik geen zin heb om de hele wedstrijd te staan. Ben blij dat ik dan lekker kan zitten.
Hehe, yep, ik zit ook liever gewoon op een stoeltje op de zondag.
Laatst tegen ADO moest ik ineens alsnog gaan staan, dat voelde ik direct in mijn rug, word oud.....

Bunnikside was vroeger tof, lekker bij het hek staan met mijn grote bek.

Tegenwoordig vind ik er niks meer aan, ook in het home kom ik niet meer, laat mij maar lekker met een kop koffie en een joint rustig voetbal kijken.
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:06:54 #272
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_66481833
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Laatst tegen ADO moest ik ineens alsnog gaan staan, dat voelde ik direct in mijn rug, word oud.....

Tegenwoordig vind ik er niks meer aan, ook in het home kom ik niet meer, laat mij maar lekker met een kop koffie en een joint rustig voetbal kijken.
Hehehe herkenbaar...
Berlioz
pi_66481873
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:01 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Mee eens! Kijk de spreekkoren, ok. Maar die gastjes van VAK U, nu T verpesten veel. Die moeten ze eens aanpakken. Het is toch niet normaal dat Vak U leeg staat, omdat er een paar malloten met jeugdpuistjes en capuchons de boel lopen te verzieken.

Het idee wat er nu is om te weer lekker te gaan vlaggen/zingen/aanmoedigen, 100% inzet! Zoals het "vroegah" was. Maar misschien wordt ik oud en zal dit niet meer terugkeren. Er wordt ook zoveel op eigen spelers gekankerd. Wat ik soms wel niet om me heen hoor, hoe er gevloekt wordt op een speler van Utrecht. Daar gaat hij echt niet beter van spelen tijdens de wedstrijd.

Mijn vader gaat al jaren niet meer naar Utrecht-Ajax/Ado vanwege die gastjes (hierboven genoemd). Misschien na het uitpubliekverbod zal hij weer kunnen gaan !
Tja, vak U is geen gezinsvak, dat weet toch iedereen...

Maar ik bedoelde juist dat ik de 'sfeer' tegenwoordig juist te positief vind overigens... dat agressieve en asociale gedrag wat tot 10 jaar geleden bij ons normaal was dat mis ik nu. Maar dat is overal zo, voetbal moet zo nodig commercieel worden en de supporters klapvee.
pi_66482014
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zitten doe ik ook, maar dat kan tegenwoordig op de bunnikside prima hoor.. .de enige wedstrijd die ik staand zie is die van zondag ws omdat het dan ook erg druk is. En ik zit redelijk laag, Vak L rond rij 18 officieel... meestal daar in de buurt zit ik wel ergens. Maar geen problemen, alleen op en naast de trappen staan er veel.

Home is weer een stuk beter dan dat het was... tenminste in de house zaal. Vind het nog steeds prettig om dik voor de wedstrijd ff een paar pilsjes te pakken en bij te kletsen!
pi_66482154
Wat een mietjes zijn jullie geworden
pi_66483767
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een mietjes zijn jullie geworden
Tja, daarvoor zitten wij in Vak P

Ik wist al dat er door onze twee vak U/Ters gereageerd zou worden.
pi_66487742
He, wij zitten wel het braafst stil he!

Aan ons zal het niet liggen dat 020 volgend jaar niet meer mag komen
pi_66509969
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:32 schreef Tha_Duck het volgende:
He, wij zitten wel het braafst stil he!

Aan ons zal het niet liggen dat 020 volgend jaar niet meer mag komen
Maar ik ben wel al aan het bedenken wat ik tegen Suarez ga schreeuwen.... hihi (stiekem).

Mooiste is elke wedstrijd tegen de grensrechter roepen: Hey Grens, wat sta je nou te vlaggen man! Het is toch godverdomme nog geen Koninginnedag
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 februari 2009 @ 19:36:45 #279
80791 crew  Paul
pi_66560821
Morgen
pi_66564548
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:36 schreef Paul het volgende:
Morgen
Can't stop thinking about it...
pi_66564773
Uitverkocht in ieder geval, dat is fijn!

En als het mis gaat heb ik 2 020 supporters bij me
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 februari 2009 @ 23:25:39 #282
80791 crew  Paul
pi_66568695
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 21:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Uitverkocht in ieder geval, dat is fijn!

En als het mis gaat heb ik 2 020 supporters bij me
Pas maar op dat ze rustig blijven. Je hebt altijd van die doorgedraaide utregfans die daar heeeeeeeel boos om kunnen worden
pi_66569550
Ik moet dus binnenkort die 400 meter van mijn huis naar de Galgenwaard weer met de auto overbruggen om de wedstrijden tegen Heerenveen te kunnen bekijken

Doen jullie eens een beetje je best morgen ok? Succes in ieder geval.
  zondag 1 maart 2009 @ 00:37:39 #284
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_66570506
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:56 schreef SCH het volgende:

Doen jullie eens een beetje je best morgen ok? Succes in ieder geval.
Huh? Ben je dronken?
Berlioz
pi_66570531
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:37 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

Huh? Ben je dronken?
Nee.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 1 maart 2009 @ 00:40:08 #286
80791 crew  Paul
pi_66570551
SCH is een utregfan dat weet iedereen
pi_66570667
Forza Utreg
  zondag 1 maart 2009 @ 00:52:38 #288
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_66570775
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:46 schreef SCH het volgende:
Forza Utreg

Berlioz
pi_66570799
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:52 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

pi_66571281
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:52 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Win maar van Ajax, dan gebruik hem een weekje
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 1 maart 2009 @ 01:29:57 #291
80791 crew  Paul
pi_66571512
pi_66573365
EINS!1!!!1!11!!!ZWEI!!2!2DREI!!3!!3!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 1 maart 2009 @ 10:09:01 #293
80791 crew  Paul
pi_66574075
pi_66580461
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66580536
Bedankt voor de 3 punten, sukkels!
  zondag 1 maart 2009 @ 14:22:03 #296
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_66580606
ik weet niet wat erger was, het spel of het publiek
pi_66580746
Triest publiek hebben jullie zerg. niet normaal.. beetje proberen om de westrijd te staken te krijgen..

alsof dit jullie club zo helpt.. tuurlijk..

Hoope dat jullie ook nog een leuke boete krijgen voor het vuurwerk.. afstraffen die onzin... nu mogen jullie niet naar Ajax en andersom ook.. well done... echt klasse.
pi_66580893
De o zo trouwe Bunnikside liet vandaag van zich gelden hoor. Echt wat een stel debielen zitten daar toch.

Anyhow kansloze wedstrijd voor jullie, dik verdiende nederlaag en gerechtigheid na de gestolen punt in Amsterdam.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:10:12 #299
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_66582355
Teletext-helden hebben weer commentaar hoor.

Verder was het slecht, en een verdiende nederlaag.
pi_66582428
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Teletext-helden hebben weer commentaar hoor.

Verder was het slecht, en een verdiende nederlaag.
Niemand kijkt ook via de computer de wedstrijd . Was gewoon triest wat Utrecht liet zien, zowel op de tribunes als op het veld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')