Hé, ik heb hem ook niet in dit topic gezet heh.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ook weer zo'n uitspraak waar niemand iets aan heeft omdat je het toch niet uitvoert.
Het gaat er ook niet om dat jíj 'm in het topic hebt gezet...quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef sezten het volgende:
[..]
Hé, ik heb hem ook niet in dit topic gezet heh.
Maargoed, zo snel ik bij zijn huis in de buurt kom reken maar dat ik het doe![]()
Die pokkemogool vergalt m'n clubje.
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als van der Gun komt dan verleng ik mijn SCC niet.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Fiorentina of Marseille een doelpunt maakt spring ikspringt Jojoortje voor de trein
Omdat jij dat zegt? Ga eens een standbeeld papier-macheeen.quote:
Het is niet eens een belofte van een anderquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:55 schreef rubbereend het volgende:
zelf je belofte niet nakomen maar wel hier die van anderen posten![]()
Echt dieptriest ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:55 schreef rubbereend het volgende:
zelf je belofte niet nakomen maar wel hier die van anderen posten![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Als Twente en Ajax allebei doorgaan, ga ik uit de klerenEn ja, jullie mogen me quoten
Helaasquote:
Pannenkoekquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef Houniet het volgende:
!!!!!!!!! Zo lekker is die nou ook weer niet.
Houniet en Heineken willen even stoer doenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Pannenkoek
Verder mooi dat Jojoortje niet uit de kleren gaat voor fok. Hoef ik het niet met jullie allemaal te delen
idd waar blijft diequote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:23 schreef toma het volgende:
Een standbeeld van Gomes was het toch?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jep.
En Palmboom, je snapt mij knipoog wel toch
Ik voel me nog een meisje van 16 van binnen somsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
[..]
Houniet en Heineken willen even stoer doenZe is trouwens ook al 2009 jaar oud
![]()
Je wacht tot het moment dat je een keer op het toilet tussen je benen door kijkt en denk... "verhip, het is net Gomes!"?quote:
Lekker spontaan ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:11 schreef raptorix het volgende:
Als AZ geen kampioen wordt koop ik voor volgend jaar een seizoenskaart Ajax en zal zo goed als mogelijk elke wedstrijd bezoeken
Jij ook al?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je wacht tot het moment dat je een keer op het toilet tussen je benen door kijkt en denk... "verhip, het is net Gomes!"?
quote:Op zondag 1 maart 2009 01:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Win maar van Ajax, dan gebruik hem een weekje
Utreg logo:quote:Op zondag 1 maart 2009 01:19 schreef Paul het volgende:
SCH doet een week ajax logo in zijn avatar als utrecht wint
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2009 01:21 schreef Paul het volgende:
Welke ajacied doet er met mij een weddenschapje over utreg -ajax
Dat doe ik elk jaar dat is traditie
alleen verlies ik hem elk jaar weer![]()
Dus iets van als ajax verliest doe ik utreg in mijn avatar een week ofzo en dan doe ik het andersom![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 04:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
'
Ik ben bereid de weddenschap aan te gaanAls Utrecht verliest doe jij een week (oude) Ajax-logo als UI. Als Utrecht wint doe ik een week Utrechtlogo als UI
Wat zeur je nouquote:Op zondag 1 maart 2009 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
Spontane uitingen gaat het om, geen afspraken.
Jaar met een Ronaldinho avatar gelopen
Dat wist ik ook niet hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 09:58 schreef Damzkieee het volgende:
Nou, dat de achterliggende gedachte van dit topic wordt verneukt
Volgens mij wordt daar al 4 topics over gediscussieerd. Maar maakt ook niet uit, veel succes met je week met een Ajax avatarquote:Op zondag 1 maart 2009 09:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet hoorweet ik veel dat er regels zijn om dat zo te doehoeeen
![]()
![]()
boehoeeeeeee
Neee nu telt het al niet meerquote:Op zondag 1 maart 2009 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij wordt daar al 4 topics over gediscussieerd. Maar maakt ook niet uit, veel succes met je week met een Ajax avatar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |