Blijkbaar een hoop meer, ik ken ze ook niet allemaal:quote:Op maandag 29 december 2008 10:27 schreef peaceman het volgende:
[Rihanna]
die had toch maar 2 hitjes?
BINGOquote:Op maandag 29 december 2008 11:43 schreef MadMaster het volgende:
18 is nog niet gevallen....
Dat vraagteken achter je antwoord zegt denk ik genoeg.quote:
Wiens jaaroverzicht?quote:Op maandag 29 december 2008 14:46 schreef ranja het volgende:
Wat is in het jaaroverzicht 2008 het hoogst genoteerde Nederlandse product?
Of een combinatie van beide, maar die is het welquote:Op maandag 29 december 2008 15:52 schreef methodmich het volgende:
Dan moet het wel bijna Alain Clark zijn of het is mijn gebrekkige kennis van huidige hitparadepop dat ik geen enkele andere Nederlandse artiest kan bedenken die én Engels zingt én in de top 40 kan staan.
1 2 3 4 5 | Belgian (Flanders) Singles Chart 4 Belgian (Wallonia) Singles Chart 1 Dutch Singles Chart 3 French Singles Chart 1 |
gehenna + 1quote:Op maandag 29 december 2008 17:24 schreef Gehenna het volgende:
ha das la tribu de dana van manau
Neleos +1quote:Op maandag 29 december 2008 18:47 schreef Neleos het volgende:
Fratsen
Dit soort vragen zijn altijd erg interessant als je geen van beide bands herkentquote:Op maandag 29 december 2008 19:32 schreef MadMaster het volgende:
De overeenkomst tussen beide groepen graag...
Dan wordt deze vraag een opstekertje...quote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Dit soort vragen zijn altijd erg interessant als je geen van beide bands herkent
Jij hing vanmiddag tijdens 'Beds Are Burning' van Midnight Oil ook rond in het Top2000-topic?quote:
Is dat nou een cover? Of een compleet ander nummer?quote:Op maandag 29 december 2008 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hing vanmiddag tijdens 'Beds Are Burning' van Midnight Oil ook rond in het Top2000-topic?
De anderen zijn Rammstein die 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen' op plaat hebben gezet...
Cafca +1
Compleet andere nummers, maar allebei over een bed dat in de hens staat...quote:Op maandag 29 december 2008 21:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Is dat nou een cover? Of een compleet ander nummer?
Heel ander nummer.quote:Op maandag 29 december 2008 21:27 schreef cafca het volgende:
Is dat nou een cover? Of een compleet ander nummer?
Ja, hij is ook al eerder gevraagd volgens mij, maar ik ben het kwijt...quote:Op maandag 29 december 2008 21:36 schreef cafca het volgende:
Ah, thanks. Weer wat geleerd
De gevraagde man had ook iets met brand, overigens
The lord of hellfire!quote:Op maandag 29 december 2008 21:48 schreef Berkery het volgende:
Arthur Brown?
Maar wel erg donkere wenkbrauwenquote:
Recent lijkt me, weinig 80s look..quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:41 schreef ranja het volgende:
Volgens mij klopt het qua leeftijd ook niet.
Al heb ik geen idee of de foto's nou van 'toen' zijn of van recent.
bartrid + 1quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:29 schreef bartrid het volgende:
Sam Brown?
Welk nummer?quote:Im nothing special, in fact Im a bit of a bore
If I tell a joke, youve probably heard it before
But I have a talent, a wonderful thing
Om de clichés te vermijden.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
ABBA - Thank You For The Music
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:09 schreef MadMaster het volgende:
Cygnus X?
Exactly my thoughts...quote:Op woensdag 31 december 2008 13:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sylvester?
zal wel, met die avond voor de boeg
quote:Arms entwined, the chosen few,
Newspapers say, it says it's true.
And we can break through,
Though torn in two we can be one.
Morgen zou-ie zo voorspelbaar zijn geweestquote:Op woensdag 31 december 2008 13:57 schreef MadMaster het volgende:
Je bent een dag te vroeg:
U2 met New Year's Day
quote:No more champagne
And the fireworks are through
Here we are, me and you
Feeling lost and feeling blue
It's the end of the party
And the morning seems so grey
So unlike yesterday
Wat van wie?quote:De laatste dag komt aangevlogen,
de laatste slagen zijn gevallen.
Een vuurpijl spuit de hemel in.
Nee, dit is ook een duet en staat veel hoger.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef ranja het volgende:
Malle Babbe?
Toch weer een zware bevalling.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:09 schreef ranja het volgende:
Pastorale?
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Toch weer een zware bevalling.
ranja +1
Belsen +1quote:Op woensdag 31 december 2008 15:25 schreef belsen het volgende:
Meester Prikkebeen van Boudewijn de Groot en Elly Nieman.
ze heeft het toch weer gehaald.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Katy Perry met Hot n Cold?
AC/DC?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Schijnbaar
Waar ga ik vanavond een opname van maken?
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:32 schreef MadMaster het volgende:
Doet Ben Liebrand een Grand Mix?
You sick bastard.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:47 schreef MadMaster het volgende:
538 Jaarmix?
En Ranja, tot volgend jaar...
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:19 schreef lubje25 het volgende:
3fm-mix?
nope, een van de beste gitaristen ooit volgens de Rolling Stone. Alleen jimi zelf bleef m voor.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:18 schreef cafca het volgende:
Skip Spence?
yepquote:Op woensdag 31 december 2008 20:29 schreef cafca het volgende:
Ah, die lijst heb ik wel es gezien, zo'n typische Amerikaanse lijst..... Dit moet dan wel Duane Allman zijn?
Ja, de vergelijking is treffend!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:51 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zeg nou zelf.
Ik gaat offline, morgen een eindstand van het jaar.
Succes nog vanaaf!
Nee, iets lager dan Clapton zelfs! Speelde in de jaren 60 in één van de grootste folkbands, in de jaren 70 met name samen met zijn vrouw, vanaf de jaren 80 voornamelijk solo.....quote:
Gregg Allman?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef cafca het volgende:
Uit diezelfde lijst, iets lager:
[ afbeelding ]
Wie?
Burnett +1quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:12 schreef Burnett het volgende:
richard thompson!
best wishes for everybody!
Toch echt 1 band, met een grote hit, begin jaren 80 (ik had verwacht dat jij de single wel zou hebben)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:41 schreef ranja het volgende:
Hm tja. Lijkt op veel maar de combinatie van die 6
Het was mijn eerste ingeving edoch herkende ze niet zo van de videoclip...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:21 schreef ranja het volgende:
Oh toch, ik had me daar meer een guys 'n dolls achtige band bij voorgesteld
helemaal goed!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:07 schreef Gehenna het volgende:
rock and roll star?
Ah, ik dacht dat de jubileum vragen ook nog zouden meetellen voor 2008.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:17 schreef belsen het volgende:
Eindelijk online: Fok! Muziek Trivia - Eindstand 2008
Neen, want die punten worden pas in 2009 uitgedeeld.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat de jubileum vragen ook nog zouden meetellen voor 2008.
Maar de vragen zijn uit 2008quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Neen, want die punten worden pas in 2009 uitgedeeld.
Zolang er geen andere vraag komt, ben je vrij om te hinten zoveel je wilt.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:01 schreef Gehenna het volgende:
uhm moet ik nog meer hints geven nu of is het de bedoeling dat er een andere vraag komt???
hint: ash ra temple, cosmic jokers
horned_reaper + 1quote:
Makkelijk is betrekkelijk. Voor Krautrock-kenners zal het waarschijnlijk wel een bekend album zijn, mijn Krautrock houdt een heel eind op bij Can & Tangerine Dream.....quote:Op maandag 5 januari 2009 08:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
horned_reaper + 1
ik dacht dat dat wel een redelijk bekend album was, zal proberen mijn volgende vraag ietsje makkelijker te maken
Mika: Michael Penniman.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:42 schreef Grobbel het volgende:
Een pennywafel...
Maar Little Richards echte naam weet ik wel. Richard Penniman.Maar wie dan die Mike is?
Soms is zelfs een gruizelige, onduidelijke still van een oude videoclip al genoeg.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:03 schreef schaap001 het volgende:
wat was 't ook alweer.... Nada Surf - Popular?
da's snel:quote:Op maandag 5 januari 2009 13:12 schreef Beregd het volgende:
battles?
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:38 schreef schaap001 het volgende:
Placebo
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:48 schreef Gehenna het volgende:
Now Here Is Nowhere van secret machines
Goeie plaat. Extreem strak live ook (maar wat wil je met John Stanier van Helmet op drums).quote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef schaap001 het volgende:
[..]
da's snel:mirrored.
Hoor 'm nu (pas) voor de eerste keer helemaal. Ben er nog niet helemaal over uit, wat ik ervan vind. Tot nu toe (ben bij track 4) vooral en met name weird...
Beregd + 1
Die heten Beregd tegenwoordigquote:Op maandag 5 januari 2009 13:38 schreef schaap001 het volgende:
Placebo
volgende nieuwe poging?quote:Op maandag 5 januari 2009 08:49 schreef Gehenna het volgende:
zal proberen mijn volgende vraag ietsje makkelijker te maken
Die had ik ook wel geweten, hoor. En bartrid ook wel, denk ik.quote:
Zekers wel. Weinig tijd alleen vandaag...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die had ik ook wel geweten, hoor. En bartrid ook wel, denk ik.
Sterker nog, volgens mij was er een tijdje geleden een vergelijkbare vraag?
quote:Hij was Europees jeugdkampioen op de 1500 meter zwemmen, en werd voor de Olympische zomerspelen van 1980 te Moskou genomineerd. Hij werd echter van deelname uitgesloten omdat hij tijdens het Europees jeugdkampioenschap te Rome zonder toestemming het hotel was uitgeslopen om een Playboy-tijdschrift te kopen. Zijn zwemcarrière eindigde door een spierblessure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |